To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-10
Żabia Wola: Zaprojektowanie i wybudowanie szkolnego placu zabaw zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. S. Dziewulskiej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 296028 - 2012; data zamieszczenia: 10.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210158 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie szkolnego placu zabaw zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. S. Dziewulskiej w Ojrzanowie przy ul. Szkolnej 1 w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.2 Przedmiot zamówienia Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw, zlokalizowanego na działce o nr. ewid., 102/1, obręb Ojrzanów przy ul. Szkolnej 1 w Ojrzanowie. Zamierzenie budowlane realizowane będzie jako mały plac zabaw t.j. o łącznej powierzchni ok.240m2, w ramach programu Radosna Szkoła, zgodnie z Uchwałą Nr 112/2009 z dnia 7 lipca 2009 r. Rady Ministrów z późniejszymi zmianami i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. z późniejszymi zmianami Szkolne place zabaw są przeznaczone dla dzieci w młodszym wieku szkolnym - z klas I - III. Teren przeznaczony pod lokalizację placu zabaw obecnie użytkowany jest jako zieleniec. 1.3. Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych. 1.3.1.Powierzchnie, - plac zabaw ok. 240 m2 - nawierzchnia bezpieczna ok. 150 m2 - nawierzchnia komunikacji ok. 20 m2 - nawierzchnia trawiasta ok. 70 m2 . 1.3.2. Inne prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zrealizuje wszystkie prace niezbędne do wykonania i dopuszczenia do użytkowania przedmiotu zamówienia w tym m.in. przygotowanie terenu pod budowę oraz wykonanie zagospodarowania placu budowy. 1.3.3. Zestawienie działek geodezyjnych -działka nr, 102/1 obręb Ojrzanów Obecne zagospodarowanie działki, otoczenie trenu (obszaru) lokalizacji inwestycji -od północy - budynek Szkoły Podstawowej -od południa -teren zielony zadrzewiony działki nr 102/1 wygrodzony ogrodzeniem stałym wysokości ok 150cm -od wschodu - teren zielony - zadrzewiony działki 103 wygrodzony ogrodzeniem stałym wysokości ok 150cm -od zachodu - teren boiska wielofunkcyjnego wydzielony ogrodzeniem stałym wysokości ok 300cm Na terenie działki przeznaczonej na lokalizację placu zabaw brak jakiegokolwiek uzbrojenie podziemnego kolidującego z inwestycją. 1.3.4. Ukształtowanie terenu: Na obszarze inwestycji nie występują większe spadki terenu, w związku z tym nie przewiduje się większych prac ziemnych, a jedynie korekty istniejącego ukształtowania terenu w miejscu lokalizacji placu zabaw. 1.3.5. Pozostałe elementy zagospodarowania działki 101/2, 102/1stanowiącej kompleks działek należących do Szkoły Podstawowej w Ojrzanowie. Na terenie działek znajdują się tereny komunikacji pieszej, drogi wewnętrzne o nawierzchni tłuczniowej, parkingi, budynki szkoły i mieszkalne oraz tereny zielone. Na obszarze, na którym ma powstać plac zabaw obecnie znajduje się teren zielony o nawierzchni trawiastej. Układy komunikacji nie kolidują z planowanym zagospodarowaniem placu zabaw 1.4 W ramach zamówienia Wykonawca, zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: - koncepcję programowo - przestrzenną - 2 egz. - projekt budowlany - 4 egz.(uzgodniony z rzeczoznawcami z zakresu p.poż, sanitarnego i BHP) - projekt wykonawczy - 4 egz. - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 4egz - wyżej wymienione opracowania w wersji elektronicznej - 1 egz. 1.4.1 Inne uwarunkowania. 1) Zamawiający przekaże wykonawcy mapę zasadniczą w skali 1:500 do celów projektowych; 2) Przedmiot zamówienia należy zaprojektować i wykonać zgodnie z programem rządowym Radosna Szkoła oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. ( Dz. U. 2009 r. Nr 110 poz. 915) w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkól muzycznych I stopnia w szczególności w zakresie: a) sprzętów rekreacyjnych, które zostaną zainstalowane na placach zabaw tj. ich zgodności z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, okresu ich gwarancji oraz materiałów, z jakich są wykonane, b) wymiarów i rodzaju nawierzchni, na której zostanie ten sprzęt zainstalowany, jej koloru oraz amortyzacji upadku.. 3) Zamówienie obejmuje również organizację placu robót, obsługę geodezyjną - wytyczenie geodezyjne, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią 4) Powstałe w trakcie wykonywania robót ewentualne zanieczyszczenia (np. gruz) muszą zostać zutylizowane na koszt Wykonawcy. 5) Nadmiar ziemi zostanie rozplantowany na terenie przylegającym do placu zabaw, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 6) Wykonawca powinien w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 7) Wykonawca wykona roboty budowlane: dostawę oraz montaż urządzeń i elementów wchodzących w skład placu zabaw (wraz z tablicą informacyjną) i ich uruchomienie, 8) Dokumentacja techniczna winna zostać wykonana zgodnie z aktualnymi przepisami prawa 9) Wykonawca uzyska wymagane uzgodnienia i pozwolenia - w imieniu inwestora zgodnie z obowiązującymi przepisami, 10) Wykonawca przekaże zamawiającemu gotowy do użytkowania obiekt wraz z dokumentacją powykonawczą zawierającą projekt zagospodarowania, atesty, aprobaty bądź też certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji oraz instrukcję użytkowania i kartę gwarancyjną oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane w ramach Programu Radosna Szkoła 11) Plac zabaw powinien zostać wyposażony w pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestawy sprzętu rekreacyjnego, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych (w szczególności pokonywanie przeszkód, wspinanie, czworakowanie, przeskoki, przeploty, zwisy) następującego rodzaju: zróżnicowane ze względu na możliwości dzieci różnorodne drabinki, drążki do ćwiczeń, ścianki wspinaczkowe, pomosty, równoważne pochylnie, przeplotnie oraz kolorowe huśtawki. Sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Sprzęt rekreacyjny powinien być rozmieszczony na szkolnym placu zabaw w sposób umożliwiający zachowanie bezpiecznych stref pomiędzy urządzeniami. Liczba urządzeń zainstalowanych na szklonym placu zabaw powinna być odpowiednia do powierzchni danego szkolnego placu zabaw. 12) Sposób zagospodarowania terenu szkolnego placu zabaw powinien uwzględniać w szczególności pokrycie powierzchni szkolnego placu zabaw: nawierzchnią , na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, amortyzującą upadek dziecka z wysokości do 1,50 m, piaskową albo gumowa w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE, zgodną z Polskimi Normami, nawierzchnią syntetyczną w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE, zgodną z Polskimi Normami oraz zieloną. 13) Zgodność utworzenia szkolnego placu zabaw z wymogami określonymi w programie rządowym oraz warunkami bezpieczeństwa jakim powinny odpowiadać szkolne place zabaw, określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów, przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych szkołach i placówkach oraz przepisach w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NOVUM" WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW SŁAWOMIR CHMIELIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
"NOVUM" WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW SŁAWOMIR CHMIELIŃSKI
- NOVUM WYPOSAŻENIE PLACÓW ZABAW Sławomir Chmieliński, Grom 36, 12-130 Pasym, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100506,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123622,38
Oferta z najniższą ceną: 123622,38 / Oferta z najwyższą ceną: 141533,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŻABIA WOLA
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
- Remont dróg na terenie Gminy Żabia Wola: Część I: Remont ulicy Jaśminowej na terenie Gminy Żabia Wola. Część II: Remont ulicy Makowej na terenie Gminy Żabia Wola.
więcej: przetargi ŻABIA WOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.