Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: BUDOWA CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 410 W M. KĘDZIERZYN-KOŹLE - etap III Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, do kontaktów: Mirosław Sokołowski , Wojciech Otto, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, fax 077 4581352, e-mail: przetargi@zdw.opole.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.opole.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:Zarządzanie drogami wojewódzkimi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 410 W M. KĘDZIERZYN-KOŹLE - etap III. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga wojewódzka nr 410 w m. Kedzierzyn-Koźle. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika i kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 410 w m. Kędzierzyn - Koźle. Zakres zamówienia obejmuje realizację przebudowy drogi wojewódzkiej nr 410 w Kędzierzynie - Koźlu - ul. Raciborska. Zadanie jest kontynuacją robót prowadzonych w latach wcześniejszych i stanowi ich ostatni etap. Planuje się wykonanie nowego chodnika (około 570 mb) z kostki betonowej, ciągów kanalizacji deszczowej (około 310 m) oraz wyprofilowanie (frezowanie + warstwa wyrównawcza ) istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z ułożeniem nowej warstwy ścieralnej SMA. Zakres prac obejmuje również przebudowę zjazdów na posesje oraz budowę zatoki autobusowej. Prace budowlane obejmują również poszerzenie istniejącego przekroju poprzecznego. Główne roboty budowlane wchodzące w w/w zadanie to: 1) Branża kanalizacyjna: - montaż trzech separatorów ( 160 l/h - 2 szt. I 40 l/h - 1 szt.), - montaż kanalizacji deszczowej 315 mm wraz z przykanalikami i towarzyszącymi robotami ziemnymi - 227 mb, - wbudowanie studni kanalizacyjnych 1200 mm - 12 szt., oraz studzienek ściekowych - 18 szt., - montaż odwodnień liniowych w obrębie zjazdów na posesje, 2) Branża drogowa: - częściowe wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi (fragmenty jezdni o pow. około 150 m2), - budowa nowej konstrukcji drogi na poszerzeniach ( poszerzenie obustronne o około 30 cm z każdej strony), - budowa chodnika z kostki betonowej - 1124 m2, - zamknięcie przekroju poprzecznego jezdni krawężnikami - 1125 mb, - budowa zatoki autobusowej, - przebudowa zjazdów na posesje, - nadanie istniejącej jezdni normatywnych spadków poprzecznych poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej na uprzednio frezowanej nawierzchni ( masa - około 324t), - ułożenie nowej warstwy ścieralnej SMA gr. 4 cm - 7578 m2, - wykonanie oznakowania, - roboty wykończeniowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: tak jak w pkt. II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 7000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki : 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia, posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk wymienionych poniżej: a) kierownik budowy - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie jako kierownik robót drogowych - min. 5 lat, b) kierownik robót branży kanalizacyjnej - wymagana liczba osób - 1, doświadczenie jako kierownik robót dotyczących kanalizacji deszczowej - min. 3 lata. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe dla powyższych stanowisk rozumie się lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych. Kierownik robót sanitarnych powinien posiadać uprawnienia budowlane stosowne do rodzaju robót i pełnionej funkcji ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki. 2. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej: - koparkę lub koparko - ładowarkę - 1 szt., - zagęszczarka płytowa - 2 szt., - układarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie z opcją wstępnego zagęszczania układanej masy - 1 szt., - frezarka do nawierzchni bitumicznych sterowana elektronicznie o szerokości 1 m., - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 Mg/h ze sterowaniem w pełni automatycznym - 1 szt., - walec statyczny samojezdny min 10 t. - 1 szt., - walec wibracyjny samojezdny min 10 t - 1 szt., Jeden z walców musi posiadać obcinak do asfaltu! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. 3.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał jako generalny wykonawca: a) co najmniej 1 zadanie w zakresie robót drogowych o wartości min. 600.000,00 zł brutto. Zamawiający poprzez roboty drogowe będzie rozumiał budowę, przebudowę dróg, chodników, parkingów, z lub bez kanalizacji deszczowej na drogach krajowych i wojewódzkich z wyłączeniem kanalizacji sanitarnej, b) wykonał na drogach krajowych i wojewódzkich nawierzchnie ( warstwa ścieralna i wiążąca) z mieszanki SMA w minimalnej ilości 40000 m2 c) nawierzchnie z kostki w minimalnej ilości 4 000 m2 . Roboty wymienione w ppkt b i c mogą być wykonane w ramach kilku zadań a także w ramach zadań wykazanych jako spełnienie warunku określonego w ppkt a. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki. 4. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca na czas realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Formularz oferty. 3. Kosztorys ofertowy, wykaz stawek i narzutów 4. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert 9.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 11. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Wykaz ważniejszych zamówień w zakresie robót drogowych wykonanych jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt.4,5,6,7,8,9 winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. 14.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.5,6,8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dokumentu, o którym mowa w pkt.7 - wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.14, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione w terminach jak w pkt.14
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl. Opłata: 37 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za pobraniem pocztowym lub w kasie zamawiającego. Podana cena nie obejmuje kosztów przekazania. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 10:15, lok nr 11.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.05.2007.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Modernizacja systemu zabezpieczeń typu Next-Generation Firewall służącego do zabezpieczenia ruchu sieciowego na styku sieci - poprzez wymianę obecnie posiadanych urządzeń na nowe
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Wykonanie zamiennego projektu dokumentacji projektowej pn. "Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Im. Św. Jadwigi w Opolu Centrum Psychiatrii Dla Dzieci i Młodzieży"
- Usługi ochrony osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2024/2025
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach op. "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze"
- Rozbiórka pomieszczenia podziemnego usytuowanego poza obrysem budynku na terenie nieruchomości przy ulicy Bednarskiej 9 w Warszawie wraz z robotami towarzyszącymi
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Szczekarków, dz. ew. 341 na odcinku od km 0+000 do km 0+240
- "Rozbudowa skrzyżowania dróg ulicy Gawłowskiej i ulicy Płockiej (prawoskręt) w miejscowości Sochaczew"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.