eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynDostawa druków i książek medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Krotoszyn: Dostawa druków i książek medycznych
Numer ogłoszenia: 296091 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków i książek medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa druków i książek medycznych (pakiet nr 1-2).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00 - Różne druki 22.11.00.00 - Drukowane książki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 1.824,00 PLN. Wadium na poszczególne pakiety wynosi: -pakiet nr 1-1.503,00 PLN -pakiet nr 2 - 321,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2007 r., Nr 223,poz. 1655 oraz 2008, nr 171, poz. 1058/ - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 9. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat SPZOZ KROTOSZYN, pokój nr 1, ul. Młyńska 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 2 Ankieta dla kobiet objetych populacyjnym programem wczesnego wykrywania raka piersi A4 9 000 2 3 Program profilaktyka raka piersi. A4 dwustronne 3 000 3 4 Arkusz spisu z natury A4 samokopiujący bloczki 30 4 5 Aktualne leczenie wg schematu A4 300 5 6 Badanie przedmiotowe /badanie podmiotowe A3 dwustronne 27 930 6 7 Badanie usg - ginekologiczne A5 bloczek 30 7 8 Badanie usg - położnicze A5 bloczek 30 8 9 Badanie usg ginekologiczno - położnicze A5 bloczek 30 9 10 Badanie w kierunku wirusowego zapalenia wątroby (WZW) A6 dwustr.bloczek 68 10 11 Bankowy dowód wpłaty A6 bloczek samokop(oryginał i kopia) 60 11 13 część D - wywiad, badanie, postępowanie medyczne P.R. A4 18 000 12 14 Dane o pacjencie i rodzinie ZOP A4 600 13 15 cel terapii/Dane osobowe A4 dwustronna 900 14 16 Durogesic A4 600 15 17 Dowód wpłaty KP A6 bloczek samokop. 1 050 16 19 Dokumentacja zakupu Załącznik nr 7 A4 300 17 23 Dziennik ruchu chorych oddziału A4 400 18 24 Elektrokardiogram A4 dwustronne 28 875 19 25 Ewidencja dotycząca dyżurów medycznych w PSPR w Krotoszynie (po zakończeniu normalnych godzin pracy) A4 450 20 28 Genogram A4 600 21 29 Formularz zgłoszenia zachorowania(podejrzenia zachorowania) na chorobę zakaźną załączniki 2,3,4,5 A4 bloczek 8 22 30 Ginekologiczne badanie przedmiotowe A4 7 500 23 31 Historia choroby (ambulatorium) 1/2 A3 dwustr. 6 150 24 32 Historia choroby (ambulatorium) - WKŁADKA A5 dwustronna 23 550 25 33 Historia choroby (szpital) A3 dwustronna 30 480 26 34 Historia choroby oddział medycyny paliatywnej, hospicjum stacjonarne (4180 lub 5180) zał. Nr 1 A3 dwustronna 765 27 36 Historia choroby szpitalnego oddziału ratunkowego /karta informac. Leczenia/- (SOR) A4 bloczek samokop. 720 28 37 Historia opieki pielęgniarskiej z oceną działań piel.! A3 dwustronna 41 250 29 38 Historia rozwoju noworodka A3 dwustronna 1 500 30 39 Indywidualna karta pielęgnacji pacjenta z ryzykiem odleżyn i/lub z odleżynami WG NORTONA A4 dwustronna 1 725 31 42 Indywidualna karta zabieg. reh. dla dzieci A4 dwustronna 7 500 32 43 Indywidualna karta zabiegów rehabilitacyjnych A4 37 650 33 44 Indywidualna karta zleceń diagn.o/wew A4 dwustronna 19 500 34 45 Indywidualna karta zleceń lekarskich A4 dwustronna 52 650 35 47 Informacja dla lekarza kierującego (rehabilitacja) A5 bloczek 225 36 48 Karta obliczania stażu pracy A4 dwustr. sztywna 225 37 49 Karta badania histopatologicznego A5 dwustronna 1 808 38 50 Karta badania mammograficznego - zał. Nr.2 A4 4 500 39 51 Karta badań laboratoryjnych oddziału AiIT A3 dwustronna 3 750 40 52 Karta badań noworodka A4 1 500 41 53 Karta bilansu płynów F0099 A4 5 400 42 54 Karta chorób narządu rodnego-karta ginekologiczna A4 dwustronna 6 750 43 55 Karta ciąży A4 dwustronna 2 700 44 56 KARTA ERGOTERAPII (rehabilitacja) A4 dwustronna 1 500 45 57 Karta ewidencji czasu pracy pracownika A4 dwustronna sztywna 1 080 46 58 Karta gorączkowa niemowlęcia A4 dwustronna 1 500 47 59 Karta gorączkowa ogólna A4 dwustronna 32 100 48 60 Karta gorączkowa położnicza A4 dwustronna 1 500 49 61 Karta informacyjna (stacja dializ) A4 900 50 62 Karta informacyjna (ZOL) A4 900 51 63 Karta informacyjna (ZOP) A4 450 52 64 Karta informacyjna leczenia szpitalnego A4 54 000 53 65 Karta informacyjna nr (pogotowie) - malutka 1/3 A6 bloczki 150 54 66 Karta konsultacji A4 dwustronna 15 300 55 67 Karta kontroli zgłoszeń /POR.K/ A6 dwustronna 6 000 56 68 Karta laboratoryjna / badanie moczu /oddział dziecięcy A4 dwustronna 1 500 57 69 Karta obserwacji /noworodki/ A4 450 58 70 karta obserwacji cewnika dializacyjnego (st. dializ) A4 900 59 71 Karta obserwacji lekarskich A4 dwustronna 45 300 60 72 Karta obserwacji pacjenta z centralnym wkłuciem dożylnym (zał. do procedury) A4 dwustronna 225 61 73 Karta przepływu A4 dwustronna 1 500 62 74 Karta obserwacji porodu A4a,b,c dwustronna 1 500 63 75 Karta obserwacji skóry noworodka (3str A4 I-IV; V-VIII) A4 3 000 64 76 Karta obserwacji wkłuć obwodowych A4 bloczek 117 65 77 Karta obserwacji wybranych parametrów F 0101 A4 5 250 66 78 Karta obserwacyjna AiIT A4 dwustronna 3 000 67 79 karta obserwacyjna pacjenta z cewnikiem założonym do pęcherza moczowego - F0100 A4 495 68 82 Karta oceny stanu samoobsługi pacjenta ZAŁ. NR10 OPD A4 900 69 83 Karta opieki pielęgniarskiej (oddz.noworodkowy) A4 dwustronna 1 500 70 84 Karta opieki pielęgnacyjnej oddziału AiIT A4 dwustronna 750 71 85 Karta opieki pielęgniarskiej - opieka długoterminowa A4 dwustronna 5 250 72 86 Karta opieki pielęgniarskiej oddz. poł-ginek. z traktem porodowo-operacyjnym A4 dwustronna 2 250 73 87 Karta opieki pielęgniarskiej oddz. wewnętrzny z pododdziałem intensywnej opieki kardiologicznej A3 dwustronna 7 500 74 88 Karta opieki pielęgniarskiej oddział chirurgiczny z pododdziałem urazu narządu ruchu i ortopedii A3 dwustronna 5 250 75 89 Karta opieki pielęgniarskiej/ oddział dziecięcy A4 dwustronna 3 000 76 90 Karta położnicza A3 dwustronna 6 000 77 91 Karta postępowania z pacjentem po nagłym zatrzymaniu krążenia P.R. A4 750 78 92 Karta praw i obowiązków pacjenta A4 dwustronna 24 150 79 93 Karta pracy /Dz. Tech/ A4 dwustr. 1 950 80 94 Karta rejestracyjna zakażenia szpitalnego A4 dwustronna 150 81 95 Karta obiegowa (bloczek) A6 dwustronna 3 82 96 Karta rozwoju ruchowego dziecka pow.1 roku życia A4 dwustronna 7 500 83 97 Karta statystyczna do karty zgonu A4 dwustronna 1 320 84 100 Karta testów skórnych 3 rodzaje kart testowych A5 a,b,c 4 000 85 101 Karta uodpornienia (o/nowor) A4 dwustr. sztywna 1 500 86 102 Karta zabiegów (rehabilitacja) ZOL/ZOP A3 dwustronna 900 87 103 Karta zabiegów (ZLU) A4 7 500 88 105 Karta zlecenia wyjazdu pogotowia ratunkowego A4 dwustronna 12 000 89 106 Karta zleceń dla oddziału AiIT A4 dwustronna 15 000 90 107 Karta zmiany pozycji A4 dwustronna 825 91 109 Kontrola czynności serca płodu i ciśnienia tętniczego krwi ciężarnej F0096 A4 bloczki 10 92 110 Kontrola poziomu cukru we krwi A4 dwustronna 2 280 93 111 Kontrola wypijanego pokarmu /noworodki/ A4 dwustronna 450 94 119 Karta znieczulenia (Blok Oper.) A4 samokop.poziomo blocz. 53 95 144 Karta pomiaru temp.w komorze chłodniczej (o/nowor) A4 300 96 145 Karta obserwacji pielęgniarskiej A4 bloczki 120 97 147 Informacja dla rodziców (postępowanie poszczepieniup/WZW i gruźlicy) A6 1 500 98 167 Informacja dla lekarza kierującego A5 samokop. bloczki 165 99 169 Kwalifikacja pięlęgniarska do objęcia opieką w ZOL/ZOP zał. Nr 1 A4 825 100 171 Karta kwalifikacji do zabiegu oper. w trybie jedn. A4 dwustr. bloczek 30 101 173 Karta cewnikowania (OAiIOM) A4 150 102 175 Karta kwalifikacji pacjenta do udzielenia świadczen w ZOL/ZOP A4 dwust. 825 103 176 Lista obecności na dzień A4 bloczek 15 104 177 Lista obecności w pracy (bloczek) A4 dwustronna bloczek 21 105 182 Karta obserwacji pacj. Po zastosowaniu Obserwacje oznaczenia (kod) P.R. A4 bloczek 450 106 183 Ocena działań pielęgniarskich / zmiana nazwy - obserwacje pielegniarskie A4 dwustronna 15 900 107 184 Ocena rozwoju ruchowego dziecka poniżej 1 roku życia A4 dwustronna 7 500 108 185 Obserwacje pielęgniarskie A4 dwustronna 2 750 109 187 Oświadczenie pacjenta (- w sprawie dokumentacji) A4 bloczek 263 110 188 Oświadczenie pacjenta /Świadoma zgoda na operację w trybie jednodniowym/ A4 blocz. 18 111 190 Pisemne zgłoszenie urodzenia dziecka A4 3 strony 1 200 112 191 Plan opieki - NOWORODKI A4 dwustronny 1 500 113 192 Plan pielęgnowania i karta czynności pielęgnacyjnych (ZOL/ZOP) zał. Nr3 A4 dwustronny a,b,c 900 114 194 Plan urlopów wypoczynkowych (bloczek) 2/3 A4 dwustronna bloczek 4 115 196 Polecenie wyjazdu służbowego A5 dwustr. blocz 8 116 197 Polecenie księgowania PK A5 bloczki samokop. 45 117 199 Pomiar cukru A4 450 118 203 Potwierdzenie odbioru rzeczy A5 dwustr. bloczki 6 119 204 Protokolarny spis przedmiotów wartościowych A5 dwustr. bloczek 8 120 208 Protokół identyfikacji przeciwciał do RCKIK A5 bloczek 8 121 209 Protokół pielęgniarki operacyjnej /dotyczy bloku operacyjnego/ A4 3 000 122 210 Protokół przekazania pacjenta A5 dwustr. bloczek 150 123 211 Przedoperacyjna ankieta anestezjologiczna A3 dwustronna 3 000 124 212 Protokół zdawczo-odbiorczy /dz.tech./ P6. Z-07 A5 90 125 214 Protokół włączenia składn.majątku do eksploatacji /Dz.tech/P6. Z-06 A5 90 126 215 Protyokół przekazania sprzętu do naprawy /dz.tech/ A4 300 127 217 Robocza karta ewidencji obecności w pracy A5 dwustr. sztywna 1 050 128 218 Roczna karta ewidencji obecności pracy A5 dwustr. sztywna 900 129 220 Rozkład pracy dla pielęgniarek, salowych A4 bloczek 3 130 225 Ewidencja dotycząca czasu pracy lekarza A4 750 131 228 Skala TISS - 28 Interwencja terapeutyczna A4 dwustr. 750 132 229 Skierowanie - obowiązuje w Programie profilaktyki raka piersi zał. 3 AA bloczek 450 133 230 Skierowanie - Zlecenie wykonania badan diagnostycznych w Lab. Centr. SPZOZ Krotoszyn A6 bloczek samokop. 2 940 134 231 Subuektywna globalna ocena stanu odżywiania (SGA) A4 bloczek 8 135 232 Skierowanie do badania mikrobiologicznego moczu małe A6 bolczek 45 136 234 Skierowanie do poradni specjalistycznej A4 bloczek samokop. 212 137 235 Skierowanie do pracowni diagnostycznej (pesel) A5 bloczek samokop 843 138 236 Skierowanie do pracowni hemodynamiki oddz. kardiologii SZ.Z. w Kaliszu A4 dwustronne 450 139 237 Skierowanie do pracowni rezonansu magnetycznego /tomografii komputerowej A4 dwustronne 6 305 140 238 Skierowanie do szpitala /informacja dla lekarza kierującego A4 bloczek 329 141 239 Skierowanie do szpitala psychiatrycznego (bez pesel) A4 dwustronne 1 245 142 240 Skierowanie na wykonanie próby zgodności A5 bloczek 182 143 241 Skierowanie na badania kwalifikujące do podania immunoglobuliny anty - D A5 bloczek 225 144 243 Skierowanie na badanie grupy/grupowe krwi A6 bloczek 95 145 244 Skierowanie na konsultacyjne badania serologiczne (labor.) A5 2 250 146 245 Skierowanie na krew do pilnej transfuzji A6 bloczek 17 147 246 Skierowanie na leczenie uzdrowiskowe A4 dwustronne 750 148 247 Skierowanie na mammografię diagnostyczną zał nr 2b A5 bloczek 450 149 248 Skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne A4 bloczek 450 150 249 Skierowanie pobranego materiału do badań bakteriologicznych A6 bloczek dwustronne 56 151 253 Spis rzeczy, garderoby pacjenta - kwit depozytowy nr A5 bloczek 8 152 254 SPZOZ - Krotoszyn karta znieczulenia A4 sztywna 1 500 153 256 Karta kwalifikacji do żywienia pozajelitowego lub dojelitowego A4 dwustronna 375 154 257 Karta żywienia pozajelitowego metaboliczna A4 dwustr. 225 155 260 System czynnej rejestracji zakażeń (zabiegi i procedury) A4 bloczek 3 156 264 Testy naskórkowe (por. alerg) A4 150 157 269 Wniosek badania markerów zawału mięśnia sercowego A5 450 158 274 Wniosek o udzielenie pożyczki PKZP A5 dwustronne 600 159 275 Wniosek o udzielenie urlopu lub wniosek o urlop A5 bloczek 65 160 277 Wniosek o udzielenie urlopu na żądanie A5 bloczek 8 161 281 Wodny roztwór morfiny ZOL/ZPO A4 450 162 282 Wkładka do historii choroby /Diabetologia/ A4 dwustronne 4 500 163 284 Wynik badania APTT /BEHRING FIBRINTIMER II/ A6 bloczek 75 164 286 Wymazy przekazane do Pracowni Bakteriologicznej - CPMiPZ A4 1 500 165 287 Wynik - Badanie kału na krew utajoną A6 bloczek 8 166 288 Wynik - Badanie kału na obecność cyst Lamblii Intestinalis A6 bloczek 8 167 289 Wynik badania - krew obwodowa A5 bloczek 15 168 290 Wynik badania - MOCZ A5 bloczek 600 169 292 Wynik badania bakteriologicznego / mikrobiologicznego A5 bloczek 15 170 293 wynik badania- cukier we krwi A6 bloczek 600 171 294 Wynik badania cytologicznego szyjki macicy A5 bloczek 122 172 296 Wynik badania grupowego krwi A6 bloczek 105 173 297 Wynik badania IGE całkowite A6 bloczek 8 174 298 Wynik badania kału na obecność pasożytów A6 bloczek 15 175 299 Wynik badania kału na resztki pokarmowe A6 bloczek 23 176 300 Wynik badania laboratoryjnego - czysty druk A6 bloczek 30 177 301 Wynik badania laboratoryjnego - MIKROALBUMINY A6 bloczek 23 178 302 Wynik badania laboratoryjnego FERRYTYNA A6 bloczek 23 179 303 Wynik badania laboratoryjnego KOAGULOLOGIA /BEHRING FIBRINTIMER II A5 bloczek 45 180 304 Wynik badania laboratoryjnego seromukoid A6 bloczek 23 181 305 Wynik badania mammograficznego A6 bloczek 23 182 306 Wynik badań Kwalifikacja do podaniac immunoglobuliny antygen D A6 bloczek 23 183 307 Wynik badania na obecność przeciwciał anty-RhD u matki A5 bloczek 23 184 308 Wynik badania przeciwciał odpornościowych A6 bloczek 42 185 309 Wynik badania PT /BEHRING FIBRINTIMER II/ A6 bloczek 30 186 310 Wyn. badań kwalifikujących do podania Immunoglobuliny naty-D A5 bloczek 8 187 311 Wynik próby zgodności nr A5 bloczek 23 188 313 Wyniki badania poziomu hormonów płciowych-metoda MEIA A5 bloczek 15 189 314 Wyniki badań laboratoryjnych (ginekologia i położnictwo) F 0097 A4 dwustr. 1 500 190 315 Wyniki laboratoryjne /noworodki A 4/ A4 1 050 191 316 Wywiad z pacjentem przed badaniem Tomogtrafii Komputerowej A4 bloczek 30 192 317 Wywiad do grupy krwi przeciwciał A6 bloczek 60 193 318 Wywiad pielęgniarski /ZOP;ZOL/ zał nr 2 A3 dwustronne 840 194 319 Wywiad pielęgniarski część 1 struktura rodziny A4 600 195 320 Zamówienie na krew i jej składniki (nowe) A5 bloczek 113 196 322a Zapotrzebowanie na leki nr A4 bloczek samokop 41 197 322b Zapotrzebowanie na leki nr A5 bloczek samokop 30 198 323 Wniosek w Sprawie wydania orzecz. o stopniu niepełnosprawności A4 150 199 324 Zapotrzebowanie żywnościowe + zestawienie dzienne oddziału A6 dwustronne bloczek 15 200 325 zaproszenie + ankieta na badania cytologiczne CPMiPZ A4 3 000 201 326 zaproszenie na badanie mammograficzne CPMiPZ A4 3 000 202 328 Zaświadczenie lekarskie z PESEL A6 bloczek 99 203 329 Zaświadczenie lekarskie (dla organów ścigania) A4 dwustronne bloczek 9 204 330 Zaświadczenie lekarskie (o przyjęcie do ZOP lub ZOL) A4 bloczek 15 205 331 Zawiadomienie o zastosowaniu przymusu bezpośredniego na podstawie art.18 ustawy 6 o ochronie zdrowia psychicznego zał.2 A5 bloczek 75 206 332 Zbiorcza uproszczona ocena stanu chorego i efektywności opieki zał. 1 ZOP A4 dwustronna 600 207 333 Zestawienie dzienne oddziału- ruch chorych i łóżka 2/3 A4 bloczek 24 208 336 Zestawienie wykonanych badań RTG A4 dwustronny 1 500 209 337 Zaświadczenie o sprawności lampy /dz.tech/ A5 1 080 210 338 Zapotrzebowania na zakup Załącznik nr1 Instrukcja nr9 A4 750 211 339 Zapotrzebowania na artykuły papiernicze załnr1 instr.nr1 DZ.GOS. A4 dwustronne 68 212 340 Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia wydane dla potrzeb Zesp. DS. Orzek. Niepełnosp. A4 dwustronne 150 213 348 ZGŁOSZENIE /zgoda lub sprzeciw na pobranie tkanek A4 bloczek 30 214 349 Zgłoszenie powikłania poprzetoczeniowego do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa A5 bloczek 15 215 352 Zgoda pacjenta - na dokonanie zabiegu w znieczuleniu (AiIT) A4 bloczek 38 216 353 Zgoda pacjenta na objęcie opieką hospicyjną - zał.4 ZOP A4 bloczek 11 217 354 Zgoda pacjenta na przetoczenie krwi i prep. Krwiopochodnych (st. dializ) A4 400 218 355 Zgoda pacjenta na zabieg operacyjny / badanie diagnostyczne A4 13 583 219 357 Zlecenie na przewiezienie chorego A4 bloczek 77 220 358 Zlecenie na transport karetką R A4 bloczek 95 221 359 Zlecenie na transport sanitarny A4 bloczek 125 222 362 Zlecenie na zaopatrzenie w wyr. medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi i środ. pomocnicze A4 bloczek 6 223 363 Zlecenie transportu sanitarnego A4 bloczek 75 224 364 Zlecenie wykonania badań mikrobiologicznych w pracowni bakteriolog. SP ZOZ Krotoszyn A5 bloczek 176 225 365 Zlecenie wykonania konsultacji duże i małe A5 bloczek samokop. 126 226 366 Zlecenie wykonania usług medycznych przez SPZOZ w Krotoszynie na rzecz policji A5 bloczek 30 227 367 Zlecenie wykonania usługi medycznej /od 01.05.2008/ A4 bloczek 750 228 368 magazyn wyda A5 bloczki samokop 150 229 369 magazyn wyda A6 bloczki samokop 120 230 370 magzayn przyjmie A5 bloczki samokop 30 231 379 Wynik testów (Blok Operacyjny) A6 150 232 380 Prośba o udostępnienie dokumentacji (STATYSTYKA) A4 bloczek 15 233 384 Umowa użyczenia Por. Diabetol. A4 750 234 386 Skierowanie do laboratorium (NFZ) A5 bloczek 2 922 235 387 Kontrola czynności serca płodu i ciśnienia tętniczego krwi ciężarnej A4 dwustronna 1 200 236 388 Karta drogowa SM 101 /z numeracją stron/ A5 bloczek 135 237 394 Waga pacjenta /diabetologia/ A5 4 500 238 395 Karta realizacji edukacji zdrowotnej pacjenta por. diabetol. A4 3 000 239 396 Karta wyników badań labratoryjnych Nr3 diabetol. A4 4 500 240 397 DIETA PACJENTA A4 750 241 398 KARTA WYNIKÓW DODATKOWYCH BADAŃ LABORATORYJNYCH A4 dwustronna 1 500 242 399 Karta dawkowania leków (diabetol) A5 750 243 400 Karta wyników badań labratoryjnych Nr1 (diabetol.) A4 dwustronna 1 500 244 401 Profilaktyka stópy cukrzycowej (diabetologia)( karta kontroli stopy A5 750 245 407 Badania podmiotowe (ZOL) A4 600 246 410 Karta zastosowania uniwersalna lub izolacji A4 450 247 411 karta szkoleń pracownika A4 900 248 378 Oświadczenie- dot. Transportu noworodka do oddz. neonatologicznego A4 bloczek 3 249 379 Wynik testów (Blok Operacyjny) A6 bloczek 150 250 380 Prośba o udostępnienie dokumentacji (STATYSTYKA) A4 bloczek 15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Książki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 20 Dziennik laboratoryjny prac.bakteriologicznej A4 400 str. 18 2 21 Dziennik pracy pogotow. Ratunkowego /z numeracją stron/ A4 200 str. 30 3 22 Dziennik roboczy pracowni bakteriologicznej. A4 400 str. 18 4 108 Książka Konsultacji A4 100 kart 20 5 112 Książeczka szczepień A5 1 200 6 113 Książeczka zdrowia dziecka A5 1 200 7 114 Książeczka nr . chorego na cukrzycę 1/2 A5 10 str 1 200 8 115 immunoglobuliny anty-D A4 200 kartek opr.sztyw. 3 9 118 Książka dokonanych zabiegów operacyjnych A4 200 kartek samokop.opr.sztyw., kopia (tj. co druga kartka) ma być perforowana 36 10 120 Książka główna i diagnostyczna - por.K A4 pion.100kartek 15 11 121 Książka zabiegowa - Por. K A4 200 kartek 15 12 122 Książka wymazów cytologicznych - Por. K A4 200 kartek 9 13 123 Książka ewidencji dializ A4 100 stron 6 14 124 Książka ewidencji druków lekarskich A4 50 kartek 6 15 125 Książka badania grup krwi A4 100 kartek 6 16 126 Książka fenyloketonuria hypotyreoza (o/nowor) A4 200 kartek oprawa twarda 2 17 127 książka gabinetu zabiegowego A4 200 kartek 38 18 128 Książka hemodializ A4 zeszyt 80 str 150 19 129 Książka kontr.śr.odurzających i psychotropowych / z numeracją stron/ A4 opr.twar. 29 20 130 Książka oddz. noworodkowego A4 150 kartek okładka twarda 5 21 131 Książka pracowni analitycznej - badania moczu A4 200 kartek 18 22 132 Książka pracowni analitycznej - badania kału A4 200 kartek 3 23 133 Książka pracowni cytologicznej A4 200 kartek 18 24 135 Książka pracowni serologicznej A4 200 kartek 18 25 136 Książka - Profilaktyka konfliktu Rh A4 200 kartek 2 26 137 Książka opatrunków A4 200 kartek 18 27 138 Książka prób zgodności A4 200 kartek 3 28 139 Książka przychodów i rozchodów preparatów krwiopochodnych bank krwi A4 200 kartek 3 29 140 Książka raportów lekarskich /z numeracją stron/ A4 100 kartek 45 30 141 Książka rtg A4 100 kartek 75 31 142 Książka sterylizacji A4 100 kartek 3 32 143 Ksiązka kontroli sprawności sprzętu A4 100 kartek 2 33 146 Książka Testy Biologiczne A4 200 kartek 3 34 148 Książka transfuzyjna A4 100 kartek opr.sztyw. 9 35 149 Książka usg A4 100 kartek opr.sztyw. 24 36 150 Książka zabiegowa - Por. Diabetologiczna A4 100 kartek opr.sztyw. 9 37 151 Książka zabiegów leczniczych załącznik nr 6 (ZLU) A3 200 kartek 18 38 152 Książka zgonów A4 100 kart 3 39 153 Książki /ruchu chorych/ por.specjalistyczne A4 pion.100 kartek opr sztyw. 48 40 154 Książki /ruchu chorych/(przyjęć i wypisów szpitala) A4 100 kartek 38 41 155 Książki /ruchu chorych/(przyjęć i wypisów oddział) A4 150 kartek okładka twarda 10 42 156 Książki raportów pielęniarskich /numeracja stron/ A4 100 kartek opr.twar 285 43 157 Książki zabiegowe (iniekcji i zabiegów oddz.) A4 100 kartek 164 44 158 Książki zabiegowe (iniekcji i zabiegów por.ambul.) A4 100 kartek 14 45 159 Księga PRACOWNI BAKTERIOLOGICZNEJ 3/4A3 200 kartek 23 46 160 Księga dokonanych operacji A4 200 kartek 0 47 161 Księga druków ścisłego zarachowania A4 40 kartek 9 48 162 Książka dokonanych badań i zabiegów ENDOSKOPII A4 200 kartek samokopiująca opr.sztyw. 12 49 163 Księga Sali porodowej A4 200 kart 3 50 164 Księga zabiegów Oddziału Poł.-Gin. Z A4 200 kart 9 51 165 Księga kontowa A4 40kart opr.miękka 0 52 166 Książka ewidencji pacjentów w PRACOWNI ENDOSKOPII A4 100 kartek opr.sztyw. 8 53 168 Księga zabiegów leczniczych ZLU A 100 kartek 18 54 170 Kwitariusz przychodowy A4 bloczki samokop (oryginał + 2 kopie) z perforacją 15 55 213 Raport dyspozytorski (Książka) A4 200 kartek 6 56 250 Skorowidz do księgi głównej szpitala 2/3A4 8 57 334 Zeszyt badań histopatologicznych A5 3 58 335 Zeszyt potwierdzający odbiór dokumentów SOR A5 8 59 375 Zeszyt odbioru wyników BADAŃ LABORATORYJNYCH A4 200 stron 30 60 376 Zeszyt wykazu konsultacji A5 200 stron 150 61 377 Zeszyt rejestracji zgłoszonych usterek oraz oddanego sprzętu do naprawy A4 100 stron 0 62 381 Książka Pracowni Biochemicznej A4 200 stron 60 63 382 Zeszyt wkłuć centralnych A5 200 stron 6 64 383 Zeszyt depozytów A5 200 stron 3 65 389 Książka pracowni immunochemicznej nr I A4 200 stron 20 66 390 Książka pracowni immunochemicznej nr II A4 200 stron 10 67 392 Książka Ruchu Chorych por. alerg. , urolog., diabet A4 200 stron 17 68 402 Książka Pracowni Hematologicznej nr I A4 200 stron 120 69 403 Książka Pracownii Analitycznej Hormony Tarczycy A4 200 stron 10 70 404 Książka Pracownii Analitycznej CARDIAK A4 200 stron 10 71 406 Książka Pracowni Hematologicznej nr II Koagulologia A4 200 stron 6 72 409 Paszport Techniczny P6. Z-02 A5 16 stron 75 73 195 Pocztowa książka nadawcza - CPMiPZ/kancelaria A4 standard 30 74 216 Rejestr codziennego badania wody A4 100 stron 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.