Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: inżynier dla przedsięwzięcia "Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie - Etap l" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. (MPWiK S. A.), do kontaktów: Wioletta Kubica, ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków, tel. 012 4242390, fax 012 4242391/397, e-mail: wioletta.kubica@mpwik.krakow.pl, www.mpwik.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: inżynier dla przedsięwzięcia "Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie - Etap l". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: 1) opracowanie pełnych materiałów przetargowych na roboty w celu wyłonienia Wykonawców Robót dla Kontraktów nr l, II, III, IV, V wchodzących w skład przedsięwzięcia "Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie - Etap l", 2) udział w przeprowadzeniu przetargów na roboty w celu wyłonienia Wykonawców Robót dla Zadań nr 1, 2, 3 i 4, wchodzących w skład przedsięwzięcia "Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie - Etap l", 3) pełnienie funkcji Inżyniera obejmującej nadzór i zarządzanie tymi robotami w sensie fizycznym, ekonomicznym, finansowym, logistycznym i ich rozliczanie w trakcie trwania i po ostatecznym zakończeniu (tj. wydaniu Świadectwa Przejęcia) oraz zarządzanie ryzykiem budowlanym, 4) prowadzenie w imieniu Zamawiającego działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wymaganiami Komisji Europejskiej wytycznymi dotyczącymi Funduszu Spójności wraz z zaleceniami Ministerstwa Środowiska i NFOŚiGW: - 7 konferencji prasowych na temat prowadzonego projektu, - 1 informacji prasowej co 3 miesiące o bieżącym stanie realizacji projektu, - 20 informacji prasowych o istotnych etapach realizacji projektu (dla każdego z przedsięwzięć: z podpisania umowy na roboty, rozpoczęcia robót, oddania części inwestycji, zakończenia kontraktów), - 7 tablic informacyjnych zgodnie z formatem zapisanym w wymaganiach Dyrektyw i Rozporządzeń Komisji Europejskiej dotyczących Funduszu Spójności oraz zaleceniami Ministerstwa Środowiska i NFOŚiGW, - 7 tablic pamiątkowych zgodnie z formatem zapisanym w wymaganiach Dyrektyw i Rozporządzeń Komisji Europejskiej dotyczących Funduszu Spójności oraz zaleceniami Ministerstwa Środowiska i NFOŚiGW, - wystąpienie na seminariach 1 raz na 6 miesięcy, - wydanie 3 broszur w ciągu trwania projektu na temat realizacji projektu w nakładzie 2500 egzemplarzy każde wydanie, 5) nadzór i zarządzanie wszelkimi robotami wymaganymi dla naprawy wad i uszkodzeń, jakie mogą być wskazane przez Zamawiającego lub w jego imieniu przed upływem Okresu Zgłaszania Wad dla Robót najdłużej trwających, zależnie od przypadku, ich odcinka oraz wydanie Świadectwa Wykonania.Zadania: Zadanie Nr 1: "Uporządkowanie kanalizacji w rejonie Borku Fałęckiego poprzez odłączenie potoku Urwisko". Zadanie Nr 2: "Budowa kanału odciążającego Kolektor B w Nowej Hucie". Zadanie Nr 3: "Renowacja systemu kanalizacyjnego miasta Krakowa". Zadanie Nr 4: "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej we wschodnich rejonach miasta Krakowa (Dzielnica Nowa Huta)". Zadania nr 1 i 2 będą wykonane zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004, dostępne pod adresem: SIDIR, PL 00-710 Warszawa, ul. Piekałkiewicza 7, tel. nr +48 22 642 82 90; e-mail: sidir_wwa@poczta.onet.pl. Zadania nr 3 i 4 będą wykonywane zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999 opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004, dostępne pod adresem: SIDIR, PL 00-710 Warszawa, ul. Piekałkiewicza 7, tel. nr +48 22 642 82 90; e-mail: sidir_wwa@poczta.onet.pl. Zadania realizowane będą w ramach 5 kontraktów: Kontrakt l - Zadanie Nr 1 "Uporządkowanie kanalizacji w rejonie Borku Fałęckiego poprzez odłączenie potoku Urwisko" oraz Zadanie Nr 2 "Budowa kanału odciążającego Kolektor B w Nowej Hucie". Kontrakt II - Zadanie Nr 3/1 "Renowacja systemu kanalizacyjnego miasta Krakowa" - renowacja kanałów przełazowych. Kontrakt III - Zadanie Nr 3/2 "Renowacja systemu kanalizacyjnego miasta Krakowa" - renowacja kanałów nieprzełazowych - Kraków. Kontrakt IV - Zadanie Nr 3/3 "Renowacja systemu kanalizacyjnego miasta Krakowa" - renowacja kanałów nieprzełazowych - Nowa Huta. Kontrakt V - Zadanie Nr 4 "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej we wschodnich rejonach miasta Krakowa (Dzielnica Nowa Huta)". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Instrukcji do wypełniania wniosku dostępnej na stronie zamawiającego pod adresem www.mpwik.krakow.pl i Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Miejska Kraków. Kod NUTS: PL213. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.23.11.30 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.13.00 - Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych Oryginalny kod CPV: 74.14.16.00 - Usługi public relations Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.60.00 - Usługi public relations Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres między: 1 500 000,00 a 1 900 000,00 EUR. Termin wykonania zamówienia wynosi 50 miesięcy licząc od dnia Wejścia Umowy w Życie. Wymagany czas realizacji poszczególnych czynności dla każdego z Zadań: 1) Opracowanie materiałów przetargowych na roboty budowlane - 3 miesiące od dnia otrzymania dokumentacji źródłowej posiadanej przez Zamawiającego. 2) Naniesienie poprawek do opracowanych materiałów przetargowych zgodnie z uwagami Zamawiającego - 15 dni roboczych od otrzymania uwag od Zamawiającego. 3) Naniesienie poprawek do opracowanych materiałów przetargowych zgodnie z uwagami NFOŚiGW i MS - 15 dni roboczych od otrzymania uwag od NFOŚiGW oraz 10 dni roboczych od otrzymania uwag od MS. 4) Udział w przeprowadzeniu przetargu na roboty - od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu do dnia podpisania umowy z Wykonawcą Robót. 5) Pełnienie funkcji Inżyniera: I. dla Zadań 1 i 2 - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą Robót (w tym 6 miesięcy nadzór nad realizacją robót, zakończonych wydaniem Świadectwa Przejęcia i 6 miesięcy rozliczanie Umowy z Wykonawcą), II. dla Zadania 3 - 29 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą Robót (w tym 23 miesiące nadzór nad realizacją robót zakończonych wydaniem Świadectwa Przejęcia i 6 miesięcy rozliczanie Umowy z Wykonawcą), III. dla Zadania 4 - 31 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą Robót (w tym 25 miesięcy nadzór nad realizacją robót zakończonych wydaniem Świadectwa Przejęcia i 6 miesięcy rozliczanie Umowy z Wykonawcą). 6) Nadzór nad okresem zgłaszania wad - 12 miesięcy od dnia wydania Świadectwa Przejęcia poprzez nadzór i zarządzanie wszelkimi robotami wymaganymi dla naprawy wad i uszkodzeń, jakie mogą być wskazane przez Zamawiającego lub w jego imieniu przed upływem Okresu Zgłaszania Wad dla Robót najdłużej trwających, zależnie od przypadku, ich odcinka oraz wydanie Świadectwa Wykonania. 7) Prowadzenie przez 50 miesięcy w imieniu Zamawiającego działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wymaganiami Komisji Europejskiej wytycznymi dotyczącymi Funduszu Spójności wraz z zaleceniami Ministerstwa Środowiska i NFOŚiGW.Wykonawca zapewni sobie biuro oraz ma obowiązek posiadać pełne wyposażenie niezbędne do wykonania Zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 50;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 150 000 PLN. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5 % wartości ceny całkowitej (z VAT) podanej w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania przed podpisaniem Umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Finansowanie: - Fundusz Spójności, - Zamawiający. Płatności: Zaliczka w wysokości 10 %, płatności przejściowe (półroczne) - w pierwszym roku od podpisania Umowy każda w wysokości 2,5 % Wartości Umowy, w latach następnych 16 % Wartości Umowy. Łączna wartość płatności przejściowych nie może przekroczyć 85 % wartości Umowy. Pozostałe 15 % po przyjęciu Raportu Końcowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilno-prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zamawiający przygotował Instrukcję do wypełniania wniosków, która jest dostępna na stronie www.mpwik.krakow.pl. Uwaga: 1. Poprzez usługi wykonane rozumie się nadzór i zarządzanie nad robotami, dla których wydane zostało przynajmniej Świadectwo Przejęcia. 2. Poprzez materiały przetargowe należy zrozumieć Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia wraz z Umową i ogłoszeniem o zamówieniu. 1) Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). 2) Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: a) w okresie ostatnich 3 lat od daty publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - posiadać, przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników co najmniej 15, b) w ciągu ostatnich 3 lat od daty publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - świadczył usługi Inżyniera Kontraktu (nadzór nad realizacją robót) przy kontraktach na roboty z zakresu ochrony środowiska realizowanych zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, o łącznej wartości co najmniej 15 000 000 PLN, z których co najmniej jeden na roboty z zakresu gospodarki wodno-ściekowej miał wartość robót netto (bez podatku VAT) ponad 10 000 000 PLN, c) w ciągu ostatnich 3 lat od daty publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - opracował co najmniej 2 materiały przetargowe - sporządzone zgodnie z krajowymi przepisami dotyczącymi Zamówień Publicznych dla kontraktów na roboty budowlane realizowane (tzn. co najmniej po podpisaniu umowy z wykonawcą robót) zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, d) dysponować Kierownikiem Zespołu/Inżynierem Rezydentem: - świadczył usługi Inżyniera Rezydenta lub jego Zastępcy (nadzór nad realizacją robót) przy co najmniej jednym kontrakcie na roboty o wartości netto (bez podatku VAT) co najmniej 5 000 000 PLN, realizowanym zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, - znajomość języka polskiego, e) dysponować Specjalistą ds. przetargów - posiadającym: - doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 2 materiałów przetargowych zgodnie z krajowymi przepisami dotyczącymi Zamówień Publicznych dla kontraktów w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, - znajomość języka polskiego, f) dysponować Specjalistą ds. obmiarów: - rozliczył kontrakty na roboty budowlane o łącznej wartości netto robót (bez podatku VAT) co najmniej 10 000 000 PLN, - znajomość języka polskiego, g) dysponować Specjalistą ds. sanitarnych - posiadającym: - uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.5.2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U., Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - znajomość języka polskiego, - dokument potwierdzający wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, h) dysponować Inspektorem Nadzoru ds. budowlanych - posiadającym: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.5.2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U., Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - znajomość języka polskiego, - dokument potwierdzający wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, i) dysponować 2 (dwoma) Inspektorami Nadzoru ds. sanitarnych - każdy posiadający: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.5.2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U., Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które upoważniają do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci i instalacji, wodociągowych i kanalizacyjnych, zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - znajomość języka polskiego, - dokument potwierdzający wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, j) dysponować Inspektorem Nadzoru ds. drogowych, posiadającym: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.5.2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U., Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - znajomość języka polskiego, - dokument potwierdzający wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, k) dysponować Inspektorem Nadzoru ds. elektrycznych i automatyki, posiadającym: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.5.2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U., Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - znajomość języka polskiego, - dokument potwierdzający wpisanie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, l) dysponować Ekspertem ds. renowacji sieci kanalizacyjnej metodami bezwykopowymi - posiadającym: - doświadczenie w nadzorowaniu renowacji minimum 5 km sieci kanalizacyjnych nieprzełazowych i minimum 5 km sieci przełazowej, - znajomość języka polskiego. Wszystkich specjalistów wymienionych powyżej w podpunktach d) do l) określa się jako Kluczowych Specjalistów. W odniesieniu do wymogu znajomości języka polskiego - Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. 3) Znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - posiadać średnie przychody netto ze sprzedaży w kwocie minimum 2 000 000 PLN, - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 640 000 PLN, - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN. 4) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winni spełniać wszystkie wymogi określone powyżej. Brak spełnienia któregokolwiek warunku, o którym mowa wyżej w ppkt 1-3 spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, łączny potencjał techniczny oraz kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 6) Wykonawcy winni podawać wartości kontraktów oraz dane finansowe o których mowa w ppkt 2 i 3 w PLN. W przypadku, gdy wartości umowne tych kontraktów lub dane finansowe są wyrażone w walucie innej niż PLN, wartość tych kontraktów oraz dane finansowe Zamawiający przeliczy na PLN z zastosowaniem średniego kursu wymiany stosowanego przez Narodowy Bank Polski w dniu ukazania się niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Wymagane dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków dot. statusu prawnego, wymienionych w pkcie III.2.1), ppkt 1) powyżej: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną - wspólnika; c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową - komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie wymienione w pkt III.2.1) ppkt 2 g)-k), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wystawione przed terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty te obejmują: - kopie posiadanych uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,- zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 50 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie to powinno zawierać informację, iż Wykonawca(y): - spełnia(ją) warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - posiada(ją) uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada(ją) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, - znajduje(ją) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29.1. Prawo zamówień publicznych (Dz.U., Nr 19, poz. 177 ze zm.). 8) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt 1, 2, 4, 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 11) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku nie wynika bezpośrednio ze złożonego we wniosku odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a). 12) Wszystkie dokumenty winny być składane w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć w formie oryginału lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. Oświadczenie o którym mowa w ppkt 6, 7 i 10 winno być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty winny zostać złożone w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. 13) W przypadku Wykonawców składających wniosek wspólny, wszystkie dokumenty o których mowa w ppkt 1, 2, 4, 5 i 7 muszą być złożone osobno przez każdego z nich, a dokumenty o których mowa w ppkt 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie. Dokumenty o których mowa w ppkt 6 może być złożony wspólnie i podpisany przez każdego z wykonawców składających wniosek wspólny lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wykonawców składających wniosek wspólny w postępowaniu lub ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Rachunek zysków i strat albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Wszystkie dokumenty o których mowa powyżej winny być składane w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć w formie oryginału lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie dokumenty winny zostać złożone w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. 5) W przypadku Wykonawców składających wniosek wspólny, wszystkie dokumenty o których mowa w ppkt 1, 2 i 3 muszą być złożone oddzielnie przez każdego z nich. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, od daty publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzająca posiadanie przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników co najmniej 15. 2) Wykaz zawierający potwierdzenie świadczenia przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat od daty publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług Inżyniera Kontraktu (nadzór nad realizacją robót) przy kontraktach na roboty z zakresu ochrony środowiska o łącznej wartości co najmniej 15 000 000 PLN, z których co najmniej jeden na roboty z zakresu gospodarki wodno-ściekowej miał wartość netto (bez podatku VAT) ponad 10 000 000 PLN, wykonywanych zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC. Wykaz, o którym mowa w niniejszym punkcie, powinien zawierać co najmniej następujące informacje: - nazwa zamówienia i miejsce jego wykonywania, - wartość robót, których dotyczyła usługa Inżyniera Kontraktu, - zakres wykonywanych prac, - termin wykonywania prac: od (dzień-miesiąc-rok) do (dzień-miesiąc-rok), - nazwa zamawiającego, adres, nr telefonu i nazwisko osoby do kontaktu, - w przypadku składania wniosku wspólnego należy podać nazwę partnera, który wykonywał zamówienie. 3) Wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat licząc od daty publikacji ogoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a w przypadku gdy okres prowdzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 materiałów przetargowych zgodnie z krajowymi przepisami dotyczącymi Zamówień Publicznych na roboty budowlane dla kontraktów realizowanych według Warunków Kontraktu FIDIC. Wykaz, o którym mowa w niniejszym punkcie, powinien zawierać co najmniej następujące informacje: - nazwa zamówienia i miejsce jego wykonywania, - zakres wykonywanych prac, - termin wykonywania prac: od (dzień-miesiąc-rok) do (dzień-miesiąc-rok), - nazwa zamawiającego, adres, nr telefonu i nazwisko osoby do kontaktu, - w przypadku składania wniosku wspólnego należy podać nazwę partnera, który wykonywał zamówienie. 4) Dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie 2 i 3, zostały wykonane należycie. 5) Wykaz osób (Kluczowych Specjalistów), które będą wykonywać zamówienie zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie III.2.1) ppkt 2, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacje na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia mogą być przedstawione w formie życiorysu. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty: (informacje na temat kwalifikacji, kopie uprawnień budowlanych) muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel spełnia wymagane warunki. Informacje na temat kwalifikacji, o którch mowa powyżej, powinieny zawierać co najmniej: - imię i nazwisko osoby, - kwalifikacje zawodowe, - obecny pracodawca (adres, nr telefonu i faksu), - obecnie zajmowane stanowisko (nazwa), - doświadczenie zawodowe: należy opisać odpowiednie doświadczenie zawodowe w kolejności od ostatnio zajmowanych do najdawniej wykonywanych. Proszę wskazać szczególne informacje dotyczące osoby odpowiednie dla przewidzianego dla niego zakresu prac. Doświadczenie należy podać w następującym układzie: - okres od (dzień-miesiąc-rok) do (dzień-miesiąc-rok), - miejsce (kraj i miejscowość), - zatrudniający (nazwa), - stanowisko, - wykonane projekty/przedsięwzięcia. Informacje na temat kwalifikacji osoby przewidzianej na stanowisko: Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta, Specjalisty ds. obmiarów oraz Koordynatora powinien w pozycji doświadczenie zawodowe - wykonane przedsięwzięcia zawierać następujące informacje:- wskazanie podmiotu (inwestora lub użytkownika), na rzecz którego realizowane było zamówienie, - wskazanie nazwiska, funkcji i numeru telefonu przedstawiciela podmiotu (inwestora lub użytkownika), który może udzielić informacji na temat zamówienia, - wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, - wskazanie funkcji pełnionej przy realizacji zamówienia, - wskazanie wartości robót, których dotyczyło zamówienie, - wskazanie daty wykonania. Informacje na temat kwalifikacji Kluczowych Specjalistów którzy będą wykonywać zamówienie zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie III.2.1) ppkt 2, powinny zawierać wszelkie niezbędne informacje, potwierdzające spełnienie warunków im postawionych w punkcie III.2.1) ppkt 2. 6) Wszystkie dokumenty o których mowa powyżej winny być składane w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć w formie oryginału lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.Dokumenty o których mowa w ppkt 1, 2, 3, 4 i 5 winny zostać złożone w formie oryginału lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. 7) W przypadku Wykonawców składających wniosek wspólny, dokumenty o których mowa w ppkt 1-5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo Budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 59 - 61524 z dnia 25.03.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5 Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w pkt IV.1.2, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania tych warunków, jednak nie więcej niż liczbę określoną w pkt IV.1.2. Wnioski zostaną ocenione i uszeregowane przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny spełniania warunków i ich znaczenie: Doświadczenie zawodowe. 1) Łączna wartość kontraktów na roboty nadzorowanych w ramach świadczenia usługi Inżyniera Kontraktu (nadzór nad realizacją robót) w ciągu ostatnich 3 lat od daty publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, i realizowanych zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC wynosi co najmniej 15 000 000 PLN (bez podatku VAT) z których co najmniej jeden kontrakt na roboty z zakresu gospodarki wodno-ściekowej miał wartość robót netto co najmniej 10 000 000 PLN (bez podatku VAT).Minimum: - świadczenie usług Inżyniera Kontraktu - nadzór nad realizacją kontraktamów na roboty (realizowanymi według warunków kontraktowych FIDIC) z zakresu ochrony środowiska o łącznej wartości co najmniej 15 000 000 PLN, z których co najmniej jeden na roboty z zakresu gospodarki wodno-ściekowej miał wartość robót netto (bez podatku VAT) co najmniej 10 000 000 PLN. Znaczenie procentowe kryterium - 20 %, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 20 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium -100 punktów. 2) Liczba opracowanych w ciągu ostatnich 3 lat od daty publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - materiałów przetargowych - sporządzonych zgodnie z krajowymi przepisami dotyczącymi Zamówień Publicznych dla kontraktów na roboty budowlane realizowane (tzn. co najmniej po podpisaniu umowy z wykonawcą robót) zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC.Minimum: - opracowanie co najmniej 2 materiałów przetargowych zgodnie z krajowymi przepisami dotyczącymi Zamówień Publicznych, dla kontraktów na roboty budowlane realizowane (tzn. co najmniej po podpisaniu umowy z wykonawcą robót) zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC. Znaczenie procentowe kryterium - 20 %, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 20 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium - 100 punktów.Potencjał kadrowy: 3) Wartość kontraktów na roboty realizowanych zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, przy których osoba proponowana na stanowisko Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta pełniła funkcję Inżyniera Rezydenta lub zastępcy:Minimum: - osoba proponowana na stanowisko Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta świadczyła usługi Inżyniera Rezydenta lub jego Zastępcy (nadzór nad realizacją robót) przy co najmniej jednym kontrakcie na roboty o wartości netto (bez podatku VAT) co najmniej 5 000 000 PLN, wykonywanym zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC. Znaczenie procentowe kryterium - 20 %, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 10 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium -100 punktów. 4) Liczba przygotowanych materiałów przetargowych zgodnie z krajowymi przepisami dotyczącymi Zamówień Publicznych na roboty realizowane z zakresu ochrony środowiska przy których osoba proponowana na stanowisko Specjalisty ds. przetargów brała udział:Minimum: - osoba proponowana na stanowisko Specjalisty ds. przetargów przygotowała co najmniej 2 materiały przetargowe zgodnie z krajowymi przepisami dotyczącymi Zamówień Publicznych dla kontraktów na roboty budowlane w zakresie ochrony środowiska. Znaczenie procentowe kryterium - 20 %, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 10 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium - 100 punktów. 5) Wartość kontraktów na roboty budowlane, przy których osoba proponowana na stanowisko Specjalisty ds. obmiarów rozliczała roboty.Minimum: - osoba proponowana na stanowisko Specjalisty ds. obmiarów rozliczała kontrakty na roboty o łącznej wartości netto (bez podatku VAT) co najmniej 10 000 000 PLN. Znaczenie procentowe kryterium - 5 %, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 5 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium - 100 punktów. 6) Ekspert ds. renowacji sieci kanalizacyjnej metodami bezwykopowymi.Minimum:- doświadczenie w nadzorowaniu renowacji minimum 5 km sieci kanalizacyjnych nieprzełazowych i minimum 5 km sieci przełazowej. Znaczenie procentowe kryterium - 5 %, minimalna liczba punktów spełnienia warunku -100 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium -100 punktów. 7) Przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat od daty publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie:Minimum: - posiadać przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników co najmniej 15. Znaczenie procentowe kryterium -1 %, minimalna liczba punktów spełnienia warunku -100 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium -100 punktów. Potencjał ekonomiczno-finansowy. 8) Średnie przychody netto ze sprzedaży.Minimum: - w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadać średnie przychody netto ze sprzedaży w kwocie minimum 2 000 000 PLN. Znaczenie procentowe kryterium - 5 %, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 25 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium -100 punktów. 9) Zdolność kredytowa lub wysokości posiadanych środków finansowych. Minimum: - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 640 000 PLN. Znaczenie procentowe kryterium - 3 %, minimalna liczba punktów spełnienia warunku - 50 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium -100 punktów. 10) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Minimum: - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN. Znaczenie procentowe kryterium -1 %, minimalna liczba punktów spełnienia warunku -100 punktów, maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać wniosek za dane kryterium - 100 punktów. Zasady oceny kryterium(ów) spełniania warunków: Doświadczenie zawodowe: - dodatkowo za każde 10 000 000 PLN wartości netto kontraktów na roboty z zakresu ochrony środowiska realizowanych według Warunków Kontraktu FIDIC, przy których Wykonawca pełnił funkcję Inżyniera Kontraktu (na podstawie informacji podanych w wykazie, o którym mowa w punkcie III.2.1.2) ppkt b) -10 punktów (np. za kontrakt na roboty o wartości netto 125 000 000 - 12 pkt); - dodatkowo za każde opracowane materiały przetargowe sporządzone zgodnie z krajowymi przepisami dotyczącymi Zamówień Publicznych dla kontraktów na roboty budowlane realizowane (tzn. co najmniej po podpisaniu umowy z wykonawcą robót) zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC (na podstawie informacji podanych w wykazie, o którym mowa w punkcie III.2.1.2) ppkt c) -10 punktów. Potencjał kadrowy: - dodatkowo za każdy 1 000 000 PLN wartości netto kontraktu na roboty realizowanego zgodnie z Warunkami Kontraktu FIDIC, przy którym osoba proponowana na stanowisko Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta pełniła funkcję Inżyniera Rezydenta lub zastępcy (na podstawie informacji na temat kwalifikacji, o których mowa w punkcie III.2.3) ppkt 5) - 1 punkt (np. za kontrakt o wartości 15 500 000 PLN - 15 pkt); - dodatkowo za każdy 1 000 000 PLN łącznej wartości netto kontraktów na roboty rozliczonych przez Specjalistę ds. obmiarów na podstawie informacji na temat kwalifikacji, o których mowa w punkcie III.2.1.3) ppkt f) -1 punkt (np. za kontrakt rozliczony o wartości 15 500 000 PLN - 15 pkt); - za nadzorowanie renowacji minimum 5 km sieci kanalizacyjnej przełazowej i minimum 5 km sieci kanalizacji nieprzełazowej - 100 pkt; - dodatkowo za każde wykonane przez specjalistę ds. przetargów materiały przetargowe sporządzone zgodnie z krajowymi przepisami dotyczącymi Zamówień Publicznych dla kontraktów na roboty w zakresie ochrony środowiska realizowanych na podstawie informacji na temat kwalifikacji, o których mowa w punkcie III.2.1.3) ppkt e) - 10 pkt; - za przeciętną liczbę zatrudnionych co najmniej 15 pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - 100 punktów; Potencjał ekonomiczno-finansowy: - dodatkowo za każde 2 000 000 PLN średnich przychodów netto ze sprzedaży w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - 25 punktów, - dodatkowo za każde 640 000 PLN wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej - 50 punktów, - za posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000 PLN - 100 punktów. Ostateczna ocena punktowa poszczególnych wniosków będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma dany wniosek za poszczególne kryteria: Pi = suma {Pi (X) * W(X)} gdzie: Pi ocena punktowa wniosku "i"; Pi (X) ilości punktów jakie otrzyma wniosek "i" za dane kryterium; W (X) Znaczenie procentowe danego kryterium. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60 organizacja i metodyka - 40 Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2005PL 16CPE009-VI. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Funduszu Spójności Nr 2005 PL 16 C PE 009 "Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie - Etap I". 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz izotopowych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ DE-dzp.272-213/25
- Usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa żłobka przy ul. Jabłonkowskiej 29a, Budowa żłobka przy ul. Działowskiego, Budowa żłobka przy ul. Wadowskiej
- Remont korytarza I piętra w pawilonie C-4 AGH w Krakowie- DE-dzp.272-203/25
- Świadczenie na rzecz Polskiego Wydawnictwa Muzycznego usług kurierskich krajowych i zagranicznych
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego "Wykonanie odwodnienia drogi powiatowej Nr 4333W w msc. Międzyleś, gm. Poświętne"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Świętajno"
- Przebudowa odc. DP 1515N Robity-Kandyty-Worławki od km 1+932 do km 5+567,69 i od km 6+562,92 do km 8+785,46 o łącznej dł. ok. 5,858 km-etap I od km 6+562,92 do km 8+785,46 o dł. ok. 2223 m
więcej: Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.