eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójDostawy podstawowego i pomocniczego sprzętu medycznego II (DZP/38/382-46/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy podstawowego i pomocniczego sprzętu medycznego II (DZP/38/382-46/09)
Numer ogłoszenia: 296126 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy podstawowego i pomocniczego sprzętu medycznego II (DZP/38/382-46/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy podstawowego i pomocniczego sprzętu medycznego II do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części (pakietów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zaoferowane wyroby muszą posiadać pozwolenia na dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przedstawić w ofercie: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.), z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy; b) próbki oferowanego asortymentu zgodnie z zapisem pkt 3.10. SIWZ (dotyczy Pakietów nr: 1, 3, 4, 6 i 11); c) oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla wszystkich zaoferowanych produktów oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień); d) oświadczenie, iż zaoferowane produkty mogą być użyte tylko jeden raz - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; e) oświadczenie, iż zaoferowane produkty są sterylne - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; f) oświadczenie, iż w przypadku zniszczenia opakowania sterylnego zaoferowane produkty mogą być poddane ponownej sterylizacji - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; g) oświadczenie, że oferowany asortyment może być użyty wielokrotnie - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; h) instrukcje (w przypadku wyrobów wielokrotnego użytku): obsługi, czyszczenia, dezynfekcji, konserwacji, pakowania, sterylizacji z podaniem jednocześnie parametrów krytycznych procesu oraz wszelkie ograniczenia w odniesieniu do ilości kolejnych użyć (na podstawie ustawy z 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. z 2004 r. nr 93, poz. 896 z późn. zm. i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 30 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia - Dz. U. z 2004 r. nr 251 poz. 2514 z późn. zm.). Zamawiający wymaga dostarczenia bezpłatnych próbek oferowanego asortymentu do następujących pakietów: - Pakiet 1 - po 2 szt. dla każdej pozycji asortymentowej, - Pakiet 3 - po 2 szt. do każdego rozmiaru dla każdej pozycji asortymentowej, - Pakiet 4 - po 2 szt. dla pozycji 1 i 6, po jednej sztuce dla pozycji 2, po 2 szt. do każdego rozmiaru dla pozycji 3 i 4, po 10 sztuk dla pozycji 5 oraz po jednej sztuce dla pozycji 7, - Pakiet 6 - po 2 szt. dla pozycji 1, - Pakiet 11 - po 5 szt. dla rozmiarów: 10A i 22, w celu dokonania oceny ich jakości na podstawie wyszczególnionych w pkt 14.6. parametrów jakościowych. Każdą z próbek należy oznaczyć nazwą Wykonawcy, podać numer pakietu i pozycji asortymentowej, której dotyczy. Próbki zostaną przekazane merytorystom na oddziały szpitalne Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2, gdzie zostaną przetestowane podczas zabiegów i na tej podstawie zostanie dokonana ocena ich jakości. Jeżeli próbki nie zostaną zużyte w procesie oceny jakości, zgodnie z art. 97 ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający zwróci je Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek. W przypadku, gdy Wykonawca nie zwróci się z wnioskiem o zwrot próbek w terminie 30 dni od dnia zakończenia postępowania, zostaną one przekazane na oddziały szpitalne do wykorzystania. Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu jego dostarczenia do Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości/ilości umowy. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 33.14.13.20 - Igły medyczne 18.14.20.00 - Okulary ochronne 33.73.50.00 - Gogle 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 30.19.76.41 - Papier termograficzny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić poniższy warunek: 1) Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć poniższy dokument i oświadczenie na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 44-330 Jastrzębie Zdrój, Al. Jana Pawła II 7 - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 9, piętro XI.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 44-330 Jastrzębie Zdrój, Al. Jana Pawła II 7 - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 9, piętro XI.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Przyrządy do przetaczania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 zawiera 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Igły do EMG do aparatu 4-kanałowego XCALIBUR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 zawiera 1 pozycję.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Igły iniekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 zawiera 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Igły do biopsji I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 zawiera 7 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Igły do biopsji II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 zawiera 1 pozycję.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Kraniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 zawiera 1 pozycję.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Okulary do lampy Sollux, do fototerapii i ochronne operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 zawiera 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 18.14.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Okulary ochronne do lasera IR 904-30 firmy SINAR LONDON LTD..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 zawiera 1 pozycję.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 18.14.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Gogle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 zawiera 1 pozycję.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.73.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Stazy do pobierania krwi, patyczki higieniczne, opaski identyfikacyjne, gruszki do odsysania, kieliszki do leków, szpatułki laryngologiczne i szyny aluminiowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 zawiera 8 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Noże ze stali nierdzewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 zawiera 1 pozycję.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Papier do EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 zawiera 1 pozycję.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 30.19.76.41-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.