eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekPrzebudowa ul. Rzecznej w Szczecinku w zakresie remontu chodnika i utwardzenie gruntu działki budowlanej pod dojścia do budynku ul. Wyszyńskiego 55 w Szczecinku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-17

Szczecinek: Przebudowa ul. Rzecznej w Szczecinku w zakresie remontu chodnika i utwardzenie gruntu działki budowlanej pod dojścia do budynku ul. Wyszyńskiego 55 w Szczecinku
Numer ogłoszenia: 296162 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szczecinek , Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3714129, faks 094 3740254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Rzecznej w Szczecinku w zakresie remontu chodnika i utwardzenie gruntu działki budowlanej pod dojścia do budynku ul. Wyszyńskiego 55 w Szczecinku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.W zakres remontu chodnika na ul. Rzecznej wchodzi: 1.1. Wykonanie wymiany istniejącego krawężnika betonowego na nowy krawężnik betonowy 15*30*100 cm ustawiony na ławie betonowej z oporem z betonu B15 MPa w ilości - 170 mb. 1.2. Wykonanie wymiany istniejącego obrzeża chodnikowego na nowe o wymiarach 8*25 cm na podsypce piaskowej w ilości - 135 mb. 1.3. Wykonanie zmiany istniejącego chodnika z płyt chodnikowych betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej polbruk szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm - 272 m2. 1.4. Wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko lub w przypadku materiałów pełnowartościowych na inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. 1.5. Przywrócenie pasa zieleni po robotach drogowych do stanu sprzed robót. 1.6. Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej masą z recyklera po wymianie krawężników na szerokości 20 cm - 34 m2. 1.7. Regulacja pionowa urządzeń naziemnych uzbrojenia podziemnego. 2. W zakres remontu chodnika na ul. Wyszyńskiego 55 wchodzi: 2.1. Wykonanie przestawienia istniejącego krawężnika betonowego 15*30*100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B15 MPa w ilości - 6 mb. 2.2. Wykonanie wymiany istniejącego obrzeża chodnikowego na nowe o wymiarach 8*25 cm na podsypce piaskowej w ilości - 86 mb. 2.3. Wykonanie zmiany nawierzchni istniejącego chodnika z płyt chodnikowych betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej polbruk szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4 cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm z uwzględnieniem korytowania gł. 20 cm pod część chodnika na pow. ok. 20 m2. - 115 m2. 2.4. Wywóz materiałów z rozbiórki na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2.5. Przywrócenie pasa zieleni po robotach drogowych do stanu sprzed robót. 2.6. Regulacja pionowa urządzeń naziemnych uzbrojenia podziemnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat min. 1 roboty budowlanej z zakresu robót drogowych polegającej na remoncie chodników, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. brutto, potwierdzonej, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Wolności 13,78-400 Szczecinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Szczecinka, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.10.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.