To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Lubaczów: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miejskiej Lubaczów w związku z realizacją inwestycji z zakresu przebudowy dróg i budowy kanalizacji miasta Lubaczowa
Numer ogłoszenia: 296219 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167057 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), ul. Rynek 26, Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328010, faks 016 6321191.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miejskiej Lubaczów w związku z realizacją inwestycji z zakresu przebudowy dróg i budowy kanalizacji miasta Lubaczowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie udzielenie kredytu długoterminowego złotówkowego dla Gminy Miejskiej Lubaczów, zwanej dalej Zamawiającym, o następującej charakterystyce: 1. Kwota kredytu 1.000.000,00 zł PLN (słownie: jeden milion złotych). 2. Okres kredytowania: od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2012 r. 3. Kredyt będzie uruchomiony na pisemną dyspozycję kredytobiorcy, w formie przelewu na wskazany rachunek bankowy w terminie od 10.10.2008 r. do 31.10.2008 r. 4. Dopuszcza się możliwość zmiany wysokości i terminu uruchomienia kredytu. O wysokości i terminie kredytobiorca poinformuje Bank na 3 dni przed wypłatą kredytu. 5. Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w terminach kwartalnych określonych w załączniku do umowy, w 16 ratach w kwocie 62.500 zł, z karencją spłaty I raty do 30.03.2009r. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kapitału, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu. 7. Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych określonych w załączniku do umowy od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. 8. Koszty obsługi kredytu (cenę ofertową Co) stanowią: - Oprocentowanie kredytu złotówkowego Ko - będzie liczone wg stopy zmiennej w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR-3M, powiększony o marżę (Mz) wykonawcy, stałą w okresie kredytowania- obowiązywania umowy. Stawka WIBOR-3M będzie ustalana w oparciu o depozyty złotowe na rynku międzybankowym na podstawie notowania z dnia uruchomienia kredytu i będzie ulegała zmianom co trzy miesiące. Dniem zmiany stopy procentowej będzie ostatni dzień danego okresu trzymiesięcznego. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od aktualnego rzeczywistego zadłużenia. Liczba bazowa dni w roku 365. - Suma opłat i prowizji bankowych Wo z tytułu wpłat kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych na konto banku - wykonawcy. - Prowizja przygotowawcza - zamawiający dopuszcza zastosowanie przez banki uczestniczące w postępowaniu, zwane dalej wykonawcami, prowizji przygotowawczej Pp w wysokości nie przekraczającej 0,5 proc. kwoty kredytu. Oferty wykonawców, którzy zaoferują prowizję przygotowawczą w wysokości wyższej niż 0,5 proc. kwoty kredytu będą odrzucone..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 178485.41 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W LUBACZOWIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W LUBACZOWIE
- Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie, ul. Rynek 28, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 156239.93
- Oferta z najniższą ceną: 156239.93 oferta z najwyższą ceną: 156239.93
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- "Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego oraz usług pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie Pływalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie w okresie I-IX 2025"
- Zakup urządzeń UPS i dysków twardych w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych i cmentarzy w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dot. rozbudowy DW nr 866 na odc. Wólka Krowicka - Krowica Hołodowska poprzez budowę drogi dla pieszych i rowerów w km ok. 13+050 do km 17+900 wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
- usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
- świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Lubaczowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.