To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-22
Łódź: Modernizacja i adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych Pracowni Monitoringu Biologicznego wraz z dostawą mebli laboratoryjnych.
Numer ogłoszenia: 29625 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35706 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych Pracowni Monitoringu Biologicznego wraz z dostawą mebli laboratoryjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja i adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych Pracowni Monitoringu Biologicznego wraz z dostawą mebli laboratoryjnych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1.1. Przedstawienia założeń modernizacji pomieszczeń w formie graficznej rozmieszczenia instalacji sprzętów, mebli i urządzeń, do zaakceptowania przez użytkownika ( meble stare i nowe, aparatura stara i nowa, linie gazów analitycznych, wentylacja pomieszczeń i aparatury, linie sieci komputerowej, linie i gniazda telefoniczne, linie pożarowe , czujki pożarowe, ROP, sieć elektryczna zasilająca komputery, sieć elektryczna zasilająca urządzenia i aparaturę, oświetlenie, sufity podwieszone) 1.2. Przeanalizowania dróg transportowych (szerokości i wysokości przejść, szerokości korytarzy, klatek schodowych, wind itp.) w IMP oraz rozwiązania ewentualnych problemów transportowych (wraz z wykonaniem dodatkowych prac budowlanych) na własny koszt. 1.3. Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wywiewną z automatyką dla pomieszczeń 229, 230, 231, 233a, 233b, pokój wagowy, realizującą warunki: - ilość wymian powietrza 4 - 8, - temperatura pomieszczeń lato - zima 20 - 24 °C, - filtracja powietrza EU5, - wentylacja winna współpracować (zmienny wydatek) z regulatorami VAV, Waldner (lub innym), nowomontowanych digestoriów, - regulację temperatury zapewnić przez system wentylacji (agregat chłodniczy, chłodnica w centrali) lub klimatyzatory pomieszczeniowe, - przewiewna moc elektryczna centrali wentylacyjnej z nagrzewnicą i agregatem chłodniczym nie większa niż 21 kW - szafę sterowniczo-zasilającą wentylacji zasilić z rozdzielnicy R 2.1/1.1/5.2 zlokalizowanej na II piętrze przy drzwiach wejściowych do pom. 234; szafę sterowniczo- zasilająca wentylacji zasilić kablem YKY 5x16 mm2 1kV; kabel zabezpieczyć w rozdzielnicy R 2.1/1.1/5.2 wkładkami topikowymi małogabarytowymi DO2 40A w rozłączniku bezpiecznikowym typu Z-SLS/CB/3 63A; kabel ułożyć w metalowych korytkach kablowych, a poza korytkami na uchwytach kablowych mocowanych do sufitu lub ściany. 1.4. W przypadku posadowienia central wentylacyjnych na obszarze dachu budynku niskiego, niezbędne jest dokonanie konsultacji z konstruktorem obiektów budowlanych dla wykonania przebić i konstrukcji nośnej pod nowe centrale. 1.5. Dla montowanych przez wykonawcę klimatyzatorów i urządzeń wentylacji wymagana jest dwuletnia gwarancja producenta. 1.6. Na prace budowlane wymagana jest minimum trzyletnia gwarancja Wykonawcy. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac remontowych do wyniesienia mebli, sprzętów i aparatury w miejsce wskazane przez użytkownika, zabezpieczenie przed uszkodzeniem i zapyleniem. 1.8. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia mebli i sprzętów (starych i nowych) oraz wyposażenia pomieszczenia zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami- transport do miejsca posadowienia, patrz p.1), a także podłączenia sprzętów i aparatury, uruchomienia, przeprowadzenia szkolenia pracowników. 1.9. Należy dostosować instalację alarmu pożaru zlokalizowaną na II p. budynku niskiego do nowego układu i wyposażenia pomieszczeń 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, pokój wagowy, sanitariat. Pomieszczenia wyposażyć w czujki pożarowe, wskaźniki zadziałania czujek w przestrzeniach międzysufitowych oraz EKS w obwodzie zasilania zamka rewersyjnego drzwi wejściowych do korytarza nr 234 (zwolnienie zamka w przypadku alarmu pożaru drugiego stopnia) oraz EKS powodujący wyłączenie centrali wentylacyji w przypadku alarmu pożaru drugiego stopnia. Instalację włączyć do centrali sygnalizacji pożaru w budynku niskim. Po zakończeniu modernizacji instalacji sygnalizacji pożaru, należy dokonać jej włączenia do centrali sygnalizacji pożaru, przeprowadzić próby działania oraz dokonać zmian w konfiguracji systemu. Do centrali alarmu pożaru włączyć również EKS powodujący wyłączeniu centrali wentylacji w pokoju nr 351 na III piętrze. Po zakończeniu prac należy przekazać inwestorowi dokumentację powykonawczą zmodernizowanej instalacji, wykonaną przez uprawnioną osobę której zakres wcześniej zostanie uzgodniony z inspektorem d/s p-poż IMP, oraz dokonać sprawdzenia działania nowozamontowanych elementów w porozumieniu z inspektorem ds. ochrony przeciwpożarowej IMP. 1.10. Dla pomieszczenia 168 należy wykonać fundament pod wiązkę argonu wraz z podjazdem od strony jezdni dla wózka widłowego (wg wzoru istniejącego na parkingu pracowniczym). 1.11. Po zakończeniu prac i dokonaniu dostawy wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia protokołów pomiarów elektrycznych (skuteczności ochrony przeciw porażeniowej, rezystancji izolacji, wyłączników różnicowo prądowych), oraz pomiarów natężenia oświetlenia w miejscu pracy wydajności wentylacji i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, przekazania instrukcji obsługi urządzeń i aparatów w języku polskim, przekazania świadectw legalizacji, certyfikatów w języku polskim, warunków gwarancji i czasu trwania bezpłatnego serwisu. 1.12. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej służbom technicznym IMP w wersji papierowej i na płycie CD w 2 egzemplarzach, a także certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów użytych materiałów. 1.13. Wykonawca zwróci szczególna uwagę przy wykonywaniu prac, na sposób ich wykonania, czystość i porządek, gdyż wykonuje prace w czynnym obiekcie. 1.14. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i utylizacji odpadów skasowanych sprzętów i wyposażenia oraz odpadów budowlanych. 1.15. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z SIWZ, polskimi normami i obowiązującymi przepisami, aktualnym stanem wiedzy technicznej, uzgodnieniami z użytkownikiem i sztuką budowlaną, przy zastosowaniu materiałów posiadających wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty. 1.16. Okablowanie LAN: nie przewiduje się zmian w okablowaniu istniejącej sieci LAN. 1.17. Okablowanie sieci telefonicznej: nie przewiduje się zmian w istniejącej sieci telefonicznej. 1.18. Wszelkie materiały i urządzenia wraz z ich dostawą i montażem, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia leżą po stronie wykonawcy. 1.19. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej. 1.20. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę, nie zwalnia go z dokonania prawidłowej wyceny wartości przedmiotu zamówienia. 2. Dostawa mebli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 13.00.00.00 - 13.00.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WITKO Sp. z o. o., ul. Al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 699186,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 860993,85
Oferta z najniższą ceną: 860993,85 / Oferta z najwyższą ceną: 860993,85
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni obsługi maszyn i urządzeń do wytwarzania i wykańczania wyrobów tekstylnych w ramach projektu ZAWÓD NA MEDAL
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
- Zakup/dostawa inkubatora do koncentratu krwinek płytkowych (KKP) z wytrząsarkami.
- "Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Tomaszów Mazowiecki na odcinku od drogi ekspresowej S8 do ul. Wysokiej"
- Serwis systemów wentylacji i klimatyzacji
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja węzłów sanitarnych - parter niski w budynku sal sportowych IV-X zlokalizowanych w kompleksie budynków AWFiS w Gdańsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.