eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LędzinyZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA LĘDZINY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Lędziny: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA LĘDZINY
Numer ogłoszenia: 296293 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282033 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG I CHODNIKÓW POWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA LĘDZINY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg i chodników POWIATOWYCH na terenie miasta LĘDZINY w ROKU 2011/2012 do 30.04.2012r.   1. WSTĘP. Przedmiotem niniejszej specyfikacji są wymagania dotyczące wykonania i sposobu prowadzenia Akcji Zima na drogach powiatowych na terenie miasta Lędziny. Przystępując do przetargu, a w późniejszym czasie do realizacji zadania należy spełniać wszystkie wymogi i zalecenia niniejszej specyfikacji. Każdorazowe odstępstwo lub niespełnienie któregoś z warunków powoduje naliczenie (zgodnie z umową) odpowiednich kar pieniężnych. 2. Materiały. Zleceniodawca musi zaakceptować wszystkie materiały i technologie, jakimi będą wykonywane prace. W razie występowania podejrzeń, co do jakości stosowanych materiałów i sprzętu, Wykonawca wykona na własny koszt niezbędne badania i przedstawi ich wyniki zleceniobiorcy w celu akceptacji. imowe utrzymanie prowadzone i rozliczane będzie w trzech trybach: czynnym, biernym i oczekującym. 4.1. TRYB CZYNNY (opady śniegu) obejmuje swym zakresem mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni, parkingów i placów oraz mechaniczne i ręczne usuwanie śniegu z chodników i schodów. W przypadku opadów ciągłych wykonawca wykonuje w ciągu doby min. 4-krotne odśnieżanie wszystkich dróg i chodników oraz min. 2-krotne posypywanie wskazanych dróg i chodników oraz pozostałych dróg i chodników w przypadku wystąpienia oblodzenia uniemożliwiającego bezpieczne poruszanie się po drogach. O zaliczenie doby do trybu czynnego decyduje opad śniegu, którego warstwa po ustaniu opadów będzie wynosi min. 5 cm. Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymania dróg i chodników w należytym stanie, tak aby były zachowane warunki bezpiecznego poruszania się po nich ludzi i pojazdów. Ustala się maksymalny czas reakcji (przystąpienia do pracy) 30 minut od wezwania Zamawiającego. Dobę prowadzenia akcji czynnej lub biernej liczymy od godz. 000 do 2359, a decyzja o zaliczeniu poprzedniej doby do trybu biernego, czy też czynnego nastąpi po złożeniu raportu z ubiegłej doby. Spośród pracowników UM będzie powołany koordynator zimowego utrzymania. Do jego zadań nie będzie jednak należało - wzywanie do rozpoczęcia trybu czynnego lub biernego- gdyż zakładamy, że zaliczenie doby do trybu czynnego lub biernego następować będzie ok. godz. 1000 następnego dnia po przeanalizowaniu raportu składanego przez Wykonawcę oraz warunków panujących na drogach w czasie przedmiotowej doby. Wyjątkiem są tu weekendowe doby, które analizowane będą dopiero w poniedziałek w czasie pracy urzędu. Aby zaliczyć dobę do trybu czynnego należy odśnieżyć minimum 90% dróg oraz priorytetowe chodników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOREC SP. Z O.O., UL. LĘDZIŃSKA 47, 43-143 LĘDZINY, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117924,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127358,00

  • Oferta z najniższą ceną: 127358,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127358,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.