Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-05
Poznań: AZ-10-2014 -Usługa stolarska obejmująca wykonanie atrap mebli i prostych elementów ekspozycyjnych
Numer ogłoszenia: 296408 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8568132, faks 061 8515898.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZ-10-2014 -Usługa stolarska obejmująca wykonanie atrap mebli i prostych elementów ekspozycyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa stolarska obejmująca wykonanie: 1) wyposażenia ekspozycji dla Muzeum Dziecięcego i ekspozycji dla osób niedowidzących i niewidomych, zwanego dalej Muzeum Dotykowym: a) stołu z półkami na naczynia do kawiarni - 2 szt. b) ławki do zajęć przy stołach - 4 szt., c) siedziska z zaokrąglonymi krawędziami we wnękach okiennych w kawiarni - 4 szt. d) podnóżka w formie stabilnej ławeczki do siedzisk we wnękach okiennych w kawiarni - 2 szt. e) skrzyni na zabawki - 4 szt. f) stelaża na 9 portretów o formacie A4 - 1 szt. g) ekranu scenograficznego - 5 szt. h) atrapy klasycystycznego łóżka - 1 szt. i) atrapy klasycystycznego stoliczka - 1 szt. j) atrapy parawaniku trzyskrzydłowego - 1 szt. k) półki we wnęce w aneksie jadalni - 5 szt. 2) osłon grzejników c. o. : a) osłon klimakonwektorów i konwektorów pod parapetami w pom. 105 - 2 szt. b) osłon klimakonwektorów i konwektorów pod parapetami w pom. 107 - 3 szt. c) osłon klimakonwektorów i konwektorów pod parapetami w POM. 109 - 5 szt. d) osłon klimakonwektorów i konwekt. pod parapet. - korytarz piwnicy skrzydła pd. - 9 szt. e) osłon klimakonwektorów i konwektorów pod parapetami - wnętrza ekspozycyjne w podziemiu skrzydła pd. - 12 szt. 3) prostych mebli ekspozycyjnych: a) pary kanapek - ławek - 2 szt. b) atrapy stołu bilardowego do Zbrojowni - 1 szt. c) łóżka do pokoju służącego - 1 szt. d) krzesła - schodków do biblioteki owalnej - 1 szt. e) ramy do parawanu trzyskrzydłowego - 1 szt. 4) prostych elementów ekspozycyjnych: a) postumentu - kubusu pod kołyskę w bibliotece owalnej - 1 szt. b) postumentu - kubusu pod sanie szlichtadowe do Zbrojowni - 1 szt. c) postumentu - kubusu pod saneczki dziecięce do powozowni - 1 szt. d) postumentu - kubusu pod tzw. stopę do sań do powozowni - 1 szt. e) postumentu pod rzeźbę Bachusa - 1 szt. f) postumentów pod zbroje - 2 szt. g) postumentu pod rzeźbę Polihymnii - 1 szt. h) postumentu pod rzeźbę Diany z Gabi - 1 szt. i) postumentu pod rzeźbę Wenus Medycejskiej - 1 szt. j) krosna (ramiaka) do gobelinu nr MNP Rw 1143 - 1 szt. k) krosna (ramiaka) do gobelinu nr MNP Rw 1516 - 1 szt. l) raszek przy wannie do łazienki - 1 szt. m) atrapy drzwi wraz z profilowaną opaska z sypialni Róży do garderoby - 1 szt. n) półki na naczynia z pędzlami ze wspornikami - 1 szt. o) prostych ramiaków do zasłon kominkowych - 5 szt. p) atrap drzwi z profilowanymi opaskami do nisz - szaf w pokoju przy wejściu do galerii obrazów - 2 szt. q) postumenty pod parę waz do oranżerii - 2 szt. r) parawan dwuskrzydłowy do oranżerii - 2 szt. s) para drewnianych blend do uzupełnienia boazerii w saloniku Amorków - 2 szt. t) postumenty pod rzeźby w Galerii obrazów - 3 szt. 5) atrap oraz stelaży i wieszaków do broni i opancerzenia w Zbrojowni: a) atrapy okna - triforium do Zbrojowni - 1 szt. b) stelaży wąskich przewiązanych czterema ramiakami poziomymi - 2 szt. c) stelaży szerokich z półkolistym szczytem - 2 szt. d) stelaży dwuelementowych, dolny element skrzydlasty z poprzecznymi ramiakami promieniście i skośnie ułożonymi, połączony od góry pionową listwą - żebrem z górnym elementem złożonym z trzech łuków odcinkowych dla wachlarzowego rozłożenia broni siecznej - 2 szt. (komplety) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 39.15.10.00 - Meble różne 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jeden raz wykonali mebel z drewna, stosując obróbkę ręczną oraz ręczny sposób łączenia elementów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczegółowych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak szczegółowych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony gdy, Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł (sto tysięcy zł) (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek finansowy może być spełniony łącznie (suma środków) lub przez jednego z członków konsorcjum.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie należy umieścić te usługi stolarskie które potwierdzają spełnienie warunku w zakresie doświadczenia określonego w cz. V pkt 1.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do wszystkich usług z wykazu należy dołączyć dowód należytego wykonania; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
podmioty zagraniczne - składają powyższe dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza: 1) zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) zmianę terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy: a) z powodu wystąpienia, niezależnych od Wykonawcy okoliczności, których nie można było przewidzieć, b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 3) zmianę terminu odbioru przedmiotu niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 ust. 2 niniejszej umowy, w przypadku uzgodnienia przez strony możliwości wcześniejszego wykonania przedmiotu niniejszej umowy oraz pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. mnp.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Poznaniu
Al. Marcinkowskiego 9
61-745 Poznań
pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Poznaniu Al. Marcinkowskiego 9 61-745 Poznań sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytetu XI Działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych, gazów wysokiej czystości na okres 2 lat oraz najem butli w okresie 3 lat.
- Dostawa odczynników do molekularnej diagnostyki prątków gruźlicy wraz z dzierżawą analizatora
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
- AD/ZP/01/25 Zakup i dostawa paliwa AVGAS 100LL do samolotów Politechniki Poznańskiej wraz z możliwością całodobowego tankowania.
- Dostawa środków czystości, papierów toaletowych i ręczników papierowych, worków i artykułów foliowych oraz kosmetyków do pielęgnacji niemowląt w podziale na 8 części.
- Zakup pompy normotermicznej o wysokich przepływach do toczenia krwi i preparatów krwiozastępczych na potrzeby Bloku Operacyjnego oraz Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i mebli, sprzętu i pomocy dydaktycznych niezbędnego do realizacji działań w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRĘ - projekt edukacyjny dla szkół wiejskich gminy Debrzno"
- Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków.
- Zapewnienie (w tym montaż i demontaż) stoiska targowego w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi BeautyAsia w Singapurze
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Meble różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.