Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Kraków: dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 296478 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego. Zamówienie jest podzielona na 3 części. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. CPV - 33182000-9 1) Część nr 1 - dostawa urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej 1 szt. - o parametrach wymaganych określonych w załączniku nr 2b do SIWZ. CPV - 33193000-9 2) Część nr 2 - dostawa krzesełka kardiologicznego z systemem schodowym - 2 szt.- o parametrach wymaganych określonych w załączniku nr 2c do SIWZ. CPV - 33100000-0 3) Część nr 3 - dostawa ładowarki do akumulatorów- 1 szt. - o parametrach wymaganych określonych w załączniku nr 2d do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.19.30.00-9, 33.10.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium odpowiednio w wysokości: Dla części nr 1 - 1000,00 PLN Dla części nr 2 - 200,00 PLN Dla części nr 3 - 100,00 PLN 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 05.08.2013 r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 4. Wadium może być wnoszone : 1) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. Wymagany dokument: oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 1, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. Wymagany dokument:oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 2, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. Wymagany dokument:oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 3, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. Wymagany dokument: oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 3, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. 5. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. Wymagany dokument: oświadczenie nr 1 Wykonawcy, pkt. 4, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
Dokumenty niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu z Dyrektywą 93/42/EWG - Certyfikat lub Deklaracja zgodności. Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa powyżej złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; (§ 6 ust. 3. Rozporządzenia z dnia 19.02.2013 r.); Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym może złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. (§ 6 ust. 4. Rozporządzenia z dnia 19.02.2013 r.).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2) pełnomocnictwo - o którym mowa w pkt. 6. 1) - 3) - Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy w tym zmian podatku VAT i cen urzędowych; 2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie; 3) oczywistych omyłek pisarskich w treści niniejszej umowy. 4) zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego z przyczyn wynikających z wystąpienia siły wyższej niezależnej od woli stron umowy i niemożliwej do przewidzenia przed podpisaniem umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, pok. 218 II piętro Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej dla dorosłych - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej dla dorosłych - 1 szt. - o parametrach wymaganych określonych w załączniku nr 2b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa krzesełka kardiologicznego z systemem schodowym - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa krzesełka kardiologicznego z systemem schodowym - 2 szt.- o parametrach wymaganych określonych w załączniku nr 2c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa ładowarki do akumulatorów-.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ładowarki do akumulatorów- 1 szt. -do defibrylatora typ Lifepak 12 , o parametrach wymaganych określonych w załączniku nr 2d do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-725/24
- Dostawa pieca do pirolizy dla WEiP DE-dzp.272-729/24
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
- Dostawa i wymiana przełączników SAN w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie wraz z niezbędnymi licencjami oraz wsparciem producenta (DFP.271.207.2024.KK)
- Świadczenie usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych oraz polis ubezpieczeniowych dla podróżnych na potrzeby Narodowego Centrum Nauki w Krakowie
- Zakup i dostawa środków ochrony roślin dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
- Dostawa komory kriogenicznej oraz montaż, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie z jej obsługi
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- ZAKUP TOMOGRAFU OPTYCZNEGO OCT I POLOMIERZA DO PORADNI OKULISTYCZNEJ
- Dostawa sprzętu do sali doświadczania świata obejmująca jego instalację i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Dostawa wyposażenia i aparatury medycznej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.