Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-13
Warszawa: Świadczenie usług w zakresie administracji i realizacji projektów/wydarzeń
związanych z muzyką aktualną oraz realizacja wizyt studyjnych dla gości
Instytutu Adama Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 29647 - 2014; data zamieszczenia: 13.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Adama Mickiewicza , ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4476100, faks 022 4476152.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie administracji i realizacji projektów/wydarzeń związanych z muzyką aktualną oraz realizacja wizyt studyjnych dla gości Instytutu Adama Mickiewicza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie administracji i realizacji projektów/wydarzeń związanych z muzyką aktualną oraz realizacja wizyt studyjnych dla gości Instytutu Adama Mickiewicza.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z zał. 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi o wartości, co najmniej 10.000,00 PLN brutto każda w ramach oddzielnych umów każda usługa. Przez usługę spełniającą warunek wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie udział w charakterze realizatora projektów związanych z muzyką aktualną oraz realizacją wizyt studyjnych mających za zadanie promocję kultury polskiej poza granicami Polski, dla instytucji publicznej;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z zał. 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający stwierdzi, że wykonawca spełnił warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą realizować przedmiotowe zamówienie, spełniających wszystkie warunki opisane w specyfikacji technicznej (załącznik nr 1 do SIWZ); Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem, co najmniej jedną osobą, posiadającą: a) wykształcenie wyższe, humanistyczne; b) minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w państwowej lub samorządowej instytucji kultury i/lub instytutach polskich i/lub placówce dyplomatycznej RP w wydziałach promocji i kultury; c) minimum trzyletnie doświadczenie w pracy związanej z przemysłem muzycznym; d) minimum roczne doświadczenie w realizacji i koordynacji projektów mających za zadanie promocję kultury polskiej poza granicami Polski; e) minimum dwuletnie doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu wizyt studyjnych z zakresu muzyki aktualnej, muzyki klasycznej, sztuk wizualnych, teatru i filmu dla gości zagranicznych; f) minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji, logistyce i komunikacji przy organizacji koncertów; g) minimum roczne doświadczenie w pracy związanej z projektami muzycznymi oraz doświadczenie we współpracy z polskimi oraz zagranicznymi instytucjami takimi jak: The Great Escape Festival. Primavera Pro Festival, Reeperbahn Festival, C/O Pop Festival, SXSW Festival, CMJ Music Marathon, Juice Beats Festival, Off Festival; h) biegła znajomość środowisk MS Office, Lotus Notes oraz co najmniej jednego programu do elektronicznego zarządzania projektami i obiegu dokumentów (typu Xpertis); i) biegła znajomość dwóch języków obcych, w tym języka angielskiego, w mowie i piśmie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z zał. 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) zmiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy; 2) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych; 3) w wypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego; 4) zmiany istotnych przepisów prawa UE lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania zapisów umowy do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 5) zmiany umowy o zamówienie publiczne w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zaoferowana cena netto ujęta w umowie nie może ulec podwyższeniu; 6) zmiany terminu realizacji dostawy w przypadku wystąpienia zdarzeń zewnętrznych, na które strony nie mają wpływu (tzw. siła wyższa), które uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, strony mogą przesunąć termin wykonania umowy o czas wystąpienia siły wyższej mającej wpływ na termin realizacji umowy lub rozwiązać umowę za porozumieniem stron; 7) zmiany podmiotu świadczącego usługi w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie wykonawcy, wówczas Zamawiający potwierdzi możliwość wystąpienia następcy prawnego w miejsce wykonawcy, pod warunkiem przejęcia przez niego wszystkich obowiązków wynikających z niniejszej umowy oraz pisemnej zgody Zamawiającego na taką zmianę; 8) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca, jest zobowiązany zapoznać się z treścią załączonych do SIWZ istotnych postanowień umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Adama Mickiewicza , 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska 25..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Instytut Adama Mickiewicza , 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska 25, recepcja..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych realizowanych przez IAM, w szczególności z obszaru nowych technologii"
- Świad. usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych dla Instytutu Adama Mickiewicza w szczególności z zakresu sztuk wizualnych, designu, projektów kulinarnych oraz dotyczących relacji pol-żyd
- "Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych, w szczególności z dziedziny filmu dla Instytutu Adama Mickiewicza"
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: Dodatkowe usługi biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.