Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-04
Bytom: Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 16
i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 296482 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 16 , ul. M. Rataja 3, 41-905 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3875360, faks 032 3875360.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp16.bytom.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 16 i Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa (w tym transport + rozładunek) oleju opałowego lekkiego do szkół, zwanych dalej odbiorcami, z podziałem na części: Część 1 - Dostawa oleju do SP nr 16 Szkoła Podstawowa nr 16 w Bytomiu przy ul. Rataja 3, w ilości do 59 000 litrów (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy). Gwarantowana ilość 40 000 litrów. Minimalna jednorazowa dostawa - 4 000 l. Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje odbiorca, wynosi 16 000 litrów, czyli 8 zbiorniki po 2 000 litrów każdy. Część 2 - Dostawa oleju do ZSO nr 7 Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Bytomiu przy ul. Siemiradzkiego 9, w ilości do 73 000 litrów (słownie: siedemdziesiąt trzy tysiące). Gwarantowana ilość 50 000 litrów. Minimalna jednorazowa dostawa - 6 000 l. Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje odbiorca, wynosi 18 000 litrów, czyli 9 zbiorniki po 2 000 litrów każdy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, dotyczących jednej lub dwóch części. Uwaga: dla uznania iż oferta została złożona na daną część wymagane jest wypełnienie odpowiedniej kolumny na formularzu oferty. Oświadczenia i dokumenty składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części na którą została złożona oferta. 3. Rodzaj oleju: lekki olej opałowy lekki zgodnie z polską normą PN-C 96024:2011, spełniający co najmniej następujące wymagania: a. gęstość w temperaturze 15° C, max. 0,860g/m3 b. wartość opałowa, min. 42,6 MJ/kg c. temperatura zapłonu, min. 56° C d. lepkość kinematyczna w temperaturze 20° C, max. 6,00mm2/s e. skład frakcyjny: - do 250° C destyluje, max. 65% (V/V) - do 350° C destyluje, min. 85% (V/V) f. temperatura płynięcia, max. -20° C g. pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej, max. 0,3% (m/m) h. zawartość siarki, max. 0,1% (m/m) i. zawartość wody, max. 200 mg/kg j. zawartość zanieczyszczeń stałych, max. 24 mg/kg k. pozostałość po spopieleniu, max 0,01% (m/m) Do każdej dostawy wymagane jest świadectwo jakości, doręczane wraz z dokumentami WZ. 4. Dostawa winna odbywać się samochodami przeznaczonymi do przewozu oleju opałowego lekkiego (posiadającymi wymagane badania i atesty), wyposażonymi w: pompę i licznik (legalizowany). Wykonawca winien dysponować zestawem wymiennych końcówek do tankowania. W przypadku dostaw dla Szkoły Podstawowej nr 16 samochodem - cysterną o pojemności max. 20 000 l. 5. Dostawa oleju odbywać się będzie etapami, w terminach wskazanych każdorazowo przez odbiorcę. 6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę prac w zakresie objętym wymaganą koncesją na obrót paliwami ciekłymi. 7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia przewidują postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do siwz..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2012r., poz. 1059 z późn.zm.). Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły /spełnia-nie spełnia/.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełna oferta winna składać się z: a) formularza oferty (załącznik nr 1 do siwz); b) oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI niniejszej specyfikacji; oraz (jeżeli dotyczy) c) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; d) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie -oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych poniżej: 1) zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 2) zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, 3) zakresu lub wprowadzenie nowego lub rezygnacji z zakresu przedmiotu umowy realizowanego przez podwykonawcę. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Stron umowy na jej dokonanie. 3. Jakiekolwiek zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bytomiu
Wydział Prawny i Zamówień Publicznych (pokój nr 301)
41-902 Bytom, ul.Parkowa 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Organizacyjny-Kancelaria Urzędu (pokój nr 128) 41-902 Bytom, ul.Parkowa 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z nin. postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, chyba że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy, przy czym nie wcześniej niż od dnia 4 stycznia 2016r., do dnia 31 grudnia 2016 r. lub do wyczerpania kwot przeznaczonych na poszczególne części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 16 w Bytomiu przy ul. Rataja 3, w ilości do 59 000 litrów (słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy). Gwarantowana ilość 40 000 litrów. Minimalna jednorazowa dostawa - 4 000 l. Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje odbiorca, wynosi 16 000 litrów, czyli 8 zbiorniki po 2 000 litrów każdy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oleju opałowego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Bytomiu przy ul. Siemiradzkiego 9, w ilości do 73 000 litrów (słownie: siedemdziesiąt trzy tysiące). Gwarantowana ilość 50 000 litrów. Minimalna jednorazowa dostawa - 6 000 l. Pojemność zbiorników na olej, którymi dysponuje odbiorca, wynosi 18 000 litrów, czyli 9 zbiorniki po 2 000 litrów każdy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa części do wyłączników mocy i styczników dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
- Doradztwo na rzecz mieszkańców Bytomia dotyczące efektywnego wykorzystania instalacji OZE
- Dostawa prowadników stalowych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym: Część I, Część II
- Kontrola wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bytomiu wraz z utrzymaniem obsługi biura SPP
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu - powtórzenie".
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego dla Sądu Rejonowego w Kielcach w sezonie grzewczym 2025/2026"
- "DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO NA POTRZEBY GMINY WARTKOWICE"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.