eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłubczyceDostawa transportem dostawcy węgla kamiennego w sortymencie miał węglowy energetyczny, w sezonie grzewczym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Głubczyce: Dostawa transportem dostawcy węgla kamiennego w sortymencie miał węglowy energetyczny, w sezonie grzewczym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 296526 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Głubczyckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Pocztowa 8, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852242, faks 077 4852242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtbs.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa transportem dostawcy węgla kamiennego w sortymencie miał węglowy energetyczny, w sezonie grzewczym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem dostawcy: 160Mg węgla kamiennego w sortymencie miał węglowy energetyczny kl. M II o parametrach: wartość opałowa - nie niższa niż 26MJ/kg zawartość siarki - do 0,8% zawartość popiołu - max. 12% Miejsce dostawy: kotłownia Głubczyce, ul. Sudecka 20. Zamawiający zastrzega sobie, że wielkości dostaw będą regulowane w zależności od warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym 2009/2010. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Orientacyjne terminy dostaw oraz ilość jednorazowej dostawy określa załącznik specyfikacji. Terminy i wielkości jednorazowej dostawy ustalane będą przez uprawnioną osobę telefonicznie, z ustalonym z wykonawcą wyprzedzeniem. Wymaga się, aby wielkość jednorazowej dostawy nie przekroczyła: 8 Mg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów: 1) Podpisanej Oferty na formularzu ofertowym o treści zgodnej z treścią określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 SIWZ wraz z formularzem cenowym stanowiącym załącznik Nr 1A 2) Parafowanego wzoru umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika Nr 5 SIWZ. 3) Oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 SIWZ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP zamawiający żąda: b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d) aktualnego (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: e) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże realizację dostaw na wartość co najmniej 60tys. złotych netto. Do wykazu należy dołączyć bezwzględnie dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gtbs.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Głubczyckie TBS Sp. z o.o. ul. Pocztowa 8, 48 - 100 Głubzcyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 11:00, miejsce: sekretariat (pok nr 18) siedziby zamawiającego ul. Pocztowa 8, 48 - 100 Głubzcyce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.