Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-26
Bojanowo: Zakup środka transportu do wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Bojanowo.
Numer ogłoszenia: 29655 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojanowo , Rynek 12, 63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie, tel. 065 5456230, faks 065 5456640.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup środka transportu do wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Bojanowo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu do wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Bojanowo. Kod zamówienia CPV: 34144511-3, 34144510-6 PODWOZIE: - podwozie dwuosiowe, fabrycznie nowe, dopuszczalna masa całkowita samochodu min. 15990 kg - silnik wysokoprężny, 6 cylindrowy z systemem Common Rail z wtryskiem pod ciśnieniem 1600 bar, spełniający normę EURO 5 - turbodoładowanie z zaworem upustowym oraz intercoolerem, - moc silnika 180 KM - 260 KM - kabina - krótka 3 miejscowa, fotel kierowcy na poduszce powietrznej - klimatyzacja manualna - układ hamulcowy - pneumatyczny 2-obwodowy z ABS, hamulce wentylowane, tarczowe na osi przedniej i tylnej, hamulec silnikowy na wydechu - filtr wstępny paliwa i filtr paliwa podgrzewany - układ kierowniczy - mechaniczny, wspomagany hydraulicznie - zawieszenie przednie wielopiórowe - zawieszenie tylne pneumatyczne - blokada tylnego mostu - zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 200 litrów - wydech wyprowadzony do góry za kabiną - podwozie wyposażone w tempomat oraz elektroniczny ogranicznik prędkości do 90 km/h oraz układ elektroniczny umożliwiający ograniczenie prędkości do 30 km i blokada biegu wstecznego przy rozłożonych stopniach do obsługi przy urządzeniu załadowczym - na kabinie zamontowane światła ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym - pojazd powinien posiadać kompletną dokumentację niezbędną do zarejestrowania pojazdu ZABUDOWA - zabudowa fabrycznie nowa, podłoga płaska z blachy o grubości minimum 4 mm o podwyższonej wytrzymałości - pojemność skrzyni ładunkowej od 12 m3 do 18 m3 - masa przewożonych odpadów - nie mniej niż 6000 kg - urządzenie załadowcze - hydrauliczne tylne, przystosowane do załadunku pojemników znormalizowanych od 80 litrów do 1100 litrów - sposób ugniatania odpadów - hydrauliczny płytowy - siłowniki płyty wypychającej umieszczone wewnątrz lub zewnątrz odwłoka - zabudowa wyposażona w elektroniczny wskaźnik ciśnienia w układzie hydraulicznym - stopnie dla ładowaczy z wbudowanym układem zabezpieczającym - zajęcie miejsca na stopniu przez osobę z obsługi - uniemożliwiającym jazdę pojazdu do tyłu -, jazda do przodu z maksymalną prędkością 30 km_h - układ sterowania śmieciarki z wykorzystaniem magistrali Can-bus oraz sterownika z ekranem LCD, - sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu - cykl sterowania ugniataniem - ręczny i automatyczny - sposób opróżniania skrzyni ładunkowej - hydrauliczny płytowy - stopień zgniotu odpadów min. 1 do 5 - odwłok wykonany z blachy o podwyższonej wytrzymałości - dno wanny zasypowej odwłoka wykonane z jednego kawałka blachy o grubości min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie o grubości min. 4 mm - wanna zasypowa przystosowana do odprowadzania odcieków z odpadów - krócieć odpływowy z zaworem kulowym - sterowanie rozładunkiem pojazdu z dwóch skrzynek umieszczonych na bocznych ścianach zabudowy - w tylnej części zabudowy zamontowane światło ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym - kogut - kamera zamontowana w tylnej części śmieciarki z monitorem w kabinie kierowcy - kolor zabudowy - pomarańczowy UWAGA: - dostarczyć samochód śmieciarkę na własny koszt do siedziby ZGKiM Gołaszyn..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3, 34.14.45.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg art. 22 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg art. 22 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg art. 22 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wg art. 22 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta z podaniem ceny - załącznik nr 1 do SIWZ 2. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22. ust. 1 należy przedłożyć: 2.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ 2.2. Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ 3. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 3.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do Rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części XI SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Charakterystyka przedmiotu zamówienia zgodnie ze SIWZ; 6. Zaparafowany projekt umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabojanowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bojanowie ul. Rynek 12 63-940 Bojanowo; pok. nr 16..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bojanowie ul. Rynek 12 63-940 Bojanowo - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach Działania - Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
- Zakup samochodu typu hakowiec wraz z przyczepą w ramach leasingu operacyjnego
- ZAKUP I DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA
- "Dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2025"
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.