eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BojanowoZakup środka transportu do wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Bojanowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-26

Bojanowo: Zakup środka transportu do wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Bojanowo.
Numer ogłoszenia: 29655 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojanowo , Rynek 12, 63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie, tel. 065 5456230, faks 065 5456640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup środka transportu do wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Bojanowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu do wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Bojanowo. Kod zamówienia CPV: 34144511-3, 34144510-6 PODWOZIE: - podwozie dwuosiowe, fabrycznie nowe, dopuszczalna masa całkowita samochodu min. 15990 kg - silnik wysokoprężny, 6 cylindrowy z systemem Common Rail z wtryskiem pod ciśnieniem 1600 bar, spełniający normę EURO 5 - turbodoładowanie z zaworem upustowym oraz intercoolerem, - moc silnika 180 KM - 260 KM - kabina - krótka 3 miejscowa, fotel kierowcy na poduszce powietrznej - klimatyzacja manualna - układ hamulcowy - pneumatyczny 2-obwodowy z ABS, hamulce wentylowane, tarczowe na osi przedniej i tylnej, hamulec silnikowy na wydechu - filtr wstępny paliwa i filtr paliwa podgrzewany - układ kierowniczy - mechaniczny, wspomagany hydraulicznie - zawieszenie przednie wielopiórowe - zawieszenie tylne pneumatyczne - blokada tylnego mostu - zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 200 litrów - wydech wyprowadzony do góry za kabiną - podwozie wyposażone w tempomat oraz elektroniczny ogranicznik prędkości do 90 km/h oraz układ elektroniczny umożliwiający ograniczenie prędkości do 30 km i blokada biegu wstecznego przy rozłożonych stopniach do obsługi przy urządzeniu załadowczym - na kabinie zamontowane światła ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym - pojazd powinien posiadać kompletną dokumentację niezbędną do zarejestrowania pojazdu ZABUDOWA - zabudowa fabrycznie nowa, podłoga płaska z blachy o grubości minimum 4 mm o podwyższonej wytrzymałości - pojemność skrzyni ładunkowej od 12 m3 do 18 m3 - masa przewożonych odpadów - nie mniej niż 6000 kg - urządzenie załadowcze - hydrauliczne tylne, przystosowane do załadunku pojemników znormalizowanych od 80 litrów do 1100 litrów - sposób ugniatania odpadów - hydrauliczny płytowy - siłowniki płyty wypychającej umieszczone wewnątrz lub zewnątrz odwłoka - zabudowa wyposażona w elektroniczny wskaźnik ciśnienia w układzie hydraulicznym - stopnie dla ładowaczy z wbudowanym układem zabezpieczającym - zajęcie miejsca na stopniu przez osobę z obsługi - uniemożliwiającym jazdę pojazdu do tyłu -, jazda do przodu z maksymalną prędkością 30 km_h - układ sterowania śmieciarki z wykorzystaniem magistrali Can-bus oraz sterownika z ekranem LCD, - sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu - cykl sterowania ugniataniem - ręczny i automatyczny - sposób opróżniania skrzyni ładunkowej - hydrauliczny płytowy - stopień zgniotu odpadów min. 1 do 5 - odwłok wykonany z blachy o podwyższonej wytrzymałości - dno wanny zasypowej odwłoka wykonane z jednego kawałka blachy o grubości min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie o grubości min. 4 mm - wanna zasypowa przystosowana do odprowadzania odcieków z odpadów - krócieć odpływowy z zaworem kulowym - sterowanie rozładunkiem pojazdu z dwóch skrzynek umieszczonych na bocznych ścianach zabudowy - w tylnej części zabudowy zamontowane światło ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym - kogut - kamera zamontowana w tylnej części śmieciarki z monitorem w kabinie kierowcy - kolor zabudowy - pomarańczowy UWAGA: - dostarczyć samochód śmieciarkę na własny koszt do siedziby ZGKiM Gołaszyn..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3, 34.14.45.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wg art. 22 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wg art. 22 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wg art. 22 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia wg art. 22 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta z podaniem ceny - załącznik nr 1 do SIWZ 2. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22. ust. 1 należy przedłożyć: 2.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ 2.2. Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ 3. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 3.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do Rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części XI SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Charakterystyka przedmiotu zamówienia zgodnie ze SIWZ; 6. Zaparafowany projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabojanowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bojanowie ul. Rynek 12 63-940 Bojanowo; pok. nr 16..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bojanowie ul. Rynek 12 63-940 Bojanowo - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach Działania - Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.