Ogłoszenie z dnia 2013-01-22
Września: nadzór autorski i serwis systemu InfoMedica
Numer ogłoszenia: 29658 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, faks 061 4379730.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór autorski i serwis systemu InfoMedica.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór autorski i obsługa serwisowa oprogramowania I. W ramach serwisu Wykonawca zapewnia: a) Obsługę serwisową oprogramowania będzie realizował Wykonawca lub Certyfikowany Przedstawiciel Wykonawcy. b) W ramach wyżej wymienionej obsługi serwisowej Wykonawca zapewnia 24 wizyty serwisowe (osobodni) w całym okresie obowiązywania Umowy, w terminach uzgodnionych przez Strony niniejszej Umowy, przy udziale jednej osoby, o czasie trwania nie krótszym niż 6 godzin i nie dłuższym niż 8 roboczogodzin. c) Wizyty serwisowe będą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego, w ramach, których wykonywane będą następujące czynności: - instalowanie i wdrożenie rozszerzonych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego (w tym szkolenie użytkowników) objętego nadzorem autorskim oraz niniejszą Umową; - pomoc w usunięciu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi możliwość wykonania terminowych prac. - bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego uwzględniające potrzeby Zamawiającego; - pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na nośnikach magnetycznych; - pomoc w przekazywaniu danych do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Wydziału Zdrowia Urzędu Wojewódzkiego, Narodowego Funduszu Zdrowia, Biura Rejestru Usług Medycznych, Wojewódzkiego Zespołu Metodycznego Opieki Zdrowotnej, Państwowego Zakładu Higieny, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne itp); - doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszą Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; d) korzystanie z konsultacji telefonicznych w siedzibie Wykonawcy; e) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego. f) rozliczenie czasu pracy, nastąpi w oparciu o potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego czas faktycznie wypracowany. Ostatni miesiąc obowiązywania umowy będzie miesiącem rozliczeniowym. g) jeżeli Zamawiający nie będzie przygotowany do prowadzenia prac Wykonawca ma prawo zaliczyć 8 godzin pracy. h) jeżeli planowana wizyta nie będzie odwołana do 24 godzin przed przyjazdem konsultantów Wykonawca ma prawo zaliczyć 8 godzin pracy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Asseco Poland SA, ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 157400,00
Oferta z najniższą ceną: 157400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157400,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone będzie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy Pzp., gdyż usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną prawa wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Firma ASSECO Poland SA posiada aktualne autorskie prawa majątkowe do oprogramowania InfoMedica zainstalowanego w szpitalu oraz jest jedynym uprawnionym podmiotem do wykonywania usług nadzoru autorskiego z serwisem nad tym oprogramowaniem.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Zarządzanie zasobem komunalnym Gminy Września w 2025 roku
- Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Września
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP - zakup pojazdu typu ATV (quad) z przyczepką ratowniczą
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni w I połowie 2025 roku
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.