Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-28
Łask: Szkolenie - kierowca operator wózków jezdniowych
Numer ogłoszenia: 296590 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Objazdowa 4, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6752183, faks 043 6752035.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.lask.ibip.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie - kierowca operator wózków jezdniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie przeprowadzenia szkolenia kierowca operator wózków jezdniowych dla 10 osób bezrobotnych. Program szkolenia będzie zawierał zagadnienia z zakresu: samodzielnej obsługi wózków jezdniowych w transporcie wewnątrzzakładowym z bezpieczną wymianą butli. Szkolenie zakończy się egzaminem państwowym. Czas trwania szkolenia - 64 godziny..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca powinien posiadać: - aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu w płaceniu składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny na podstawie: - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wykazu materiałów szkoleniowych udostępnianych uczestnikom szkolenia, w wykazie proszę wpisać również ilość wózków jezdniowych wykorzystywanych podczas szkolenia. - informacji o miejscu przeprowadzenia zajęć (dokumenty najmu lokalu, opis warunków lokalowych). - wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat szkoleń objętych przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa szkolenia wskazana w wykazie została prawidłowo wykonana. - posiadanych przez instytucję szkoleniową certyfikatów jakości usług np. atestów, akredytacji itp. w przedmiocie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące dokumenty sporządzone w języku polskim: a) oświadczenie, że oferent spełnia wymagania przewidziane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 1) b) oświadczenie, że oferent przyjął do wiadomości i akceptacji warunki podane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( załącznik nr 2). c) oświadczenie (załącznik nr 3), że w razie wygrania przetargu oferent zobowiązuje się do zawarcia umowy szkoleniowej (załącznik nr 5) pomiędzy PUP a jednostką szkoleniową po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników postępowania oraz zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia na warunkach zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie ze złożona ofertą. d) informacje o cenie przeszkolenia jednej osoby ( podana słownie i cyfrowo) ( załącznik nr 4). e) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych. f) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) dokument wskazujący osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu oferenta. h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu w płaceniu składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j) posiadane przez instytucję szkoleniowa certyfikaty jakości usług np. atesty, akredytacje itp. k) szczegółowy preliminarz kosztów z uwzględnieniem kosztu egzaminu państwowego (załącznik nr 6). l) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 7). ł) program szkolenia w rozbiciu na: - zajęcia teoretyczne - osoby prowadzące - liczba godzin dydaktycznych. - zajęcia praktyczne - osoby prowadzące - liczba godzin dydaktycznych (załącznik nr 8) m) wykaz materiałów szkoleniowych udostępnianych uczestnikom szkolenia podczas szkolenia oraz przekazywanych uczestnikom na własność (załącznik nr 9) n) informację o miejscu przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych (dokumenty najmu lokalu, opis warunków lokalowych). o) wykazu wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat szkoleń objętych przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługa szkolenia wskazana w wykazie została prawidłowo wykonana (załącznik nr 10). p) informacje o sposobie przeprowadzania przez instytucję szkoleniową nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. r) wzór zaświadczenia jaki zostanie wydany uczestnikom szkolenia po jego zakończeniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 25
- 2 - kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej oraz doświadczenie instytucji szkoleniowej - 35
- 3 - program szkolenia, sprzęt (liczba wózków jezdniowych stawianych do dyspozycji uczestników szkolenia) i materiały szkoleniowe - 35
- 4 - certyfikat jakości usług - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.lask.ibip.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, Łask, ul. Objazdowa 4, pokój nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Urzędu Pracy, ul. Objazdowa 4, 98-100 Łask.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Świadczenie usług w postaci schronienia dla osób bezdomnych zarówno mężczyzn i kobiet wraz z usługami opiekuńczymi z terenu gminy Łask w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa przeprowadzenia zajęć/warsztatów dodatkowych dla dzieci oraz zajęć TUS dla rodzin w ramach projektu pn. Wsparcie działalności Placówki Wsparcia Dziennego w Gminie Gnojno"
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- Cyberbezpieczny samorząd
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu rozwoju kompetencji zarządczych dla kadry menedżerskiej Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajęć edukacji medialnej oraz zajęć jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora UŁ.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.