eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańzakup fabrycznie nowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-24

POZYCJA 29659

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: zakup fabrycznie nowych: chromatografów cieczowych HPLC (2 szt.) i chromatografu żelowego GPC (1 szt.). Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Ochrony Roślin, do kontaktów: Bogusław Gnusowski, ul. Miczurina 20, 60-318 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8649178, fax 061 8649180, e-mail: b.gnusowski@ior.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ior.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Instytut Ochrony Roślin, Janusz Domagała, ul. Miczurina 20, 60-318 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8649135, fax 061 8676301, e-mail: j.domagala@ior.poznan.pl, www.ior.poznan.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka badawczo-rowojowa; Działalność naukowo-badawcza, wdrożeniowa i upowszechnieniowa w zakresie zagadnień związanych z ochroną roślin na terenie całego kraju. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup fabrycznie nowych: chromatografów cieczowych HPLC (2 szt.) i chromatografu żelowego GPC (1 szt.). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. Gliwicka 29,44-153 Sośnicowice, ul. Milicka 21, 55-100 Trzebnica, ul. Gen. Langiewicza 28, 35-101 Rzeszów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup, transport do siedziby zamawiajacego, instalacja, uruchomienie, walidacja i szkolenie w zakresie dwóch egzemplarzy fabrycznie nowych, wysokosprawnych chromatrografów cieczowych HPLC oraz zakup, transport do siedziby zamawiajacego, instalacja, uruchomienie, walidacja i szkolenie w zakresie jednego egzemplarza fabrycznie nowego chromatografu żelowo-permeacyjnego GPC. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.32.20 - Chromatografy Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.22.00 - Chromatografy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości szacunkowej powyżej 60 000 euro i poniżej 211 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 49

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20.000 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu na konto zamawiającego- numer konta: BGŻ S.A. O/Poznań Nr 63 2030 0045 1110 0000 0042 1600 z dopiskiem: "Wadium- Chromatografy " lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Wadium wniesione w formach bezgotówkowych należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej w terminie złożenia ofert. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy-prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie wg formuły: "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru -zał. nr 1 do SIWZ 2) oryginał lub poświadczona - przez uprawnionego do reprezentowania przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem - kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) oryginał lub poświadczona - przez uprawnionego do reprezentowania przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem - kopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) oryginał lub poświadczona - przez uprawnionego do reprezentowania przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem - kopia aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) oryginał lub poświadczona - przez uprawnionego do reprezentowania przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem - kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) oryginał lub poświadczona - przez uprawnionego do reprezentowania przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem - kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy- Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawa z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyn zabroniony pod groźbą kary; 7) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 8) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru-w zał. nr 2 do SIWZ. 9) dowód wniesienia wadium. 10) Oświadczenie w sprawie gwarancji i serwisu - w formularzu ofertowym (wzór-załącznik nr 1 do SIWZ) i oraz - w warunkach usług gwarancyjnych (wzór -załącznik nr 4 do SIWZ). 11) Pełna specyfikacja techniczna dla każdego elementu oferowanego sprzętu jednoznacznie potwierdzająca posiadanie wymaganych parametrów. 12) Wypełniony formularz cenowy wg wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Ocena rozwiązań konstrukcyjnych i oprogramowania (%) 60 2. Cena (koszt całkowity wykonania zamówienia) (%) 30 3. Termin wykonania zamówienia (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ior.poznan.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 04.07.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 12:15, Instytut Ochrony Roślin-ul. Miczurina 20-Poznań: Sala konferencyjna w budynku dyrekcyjnym (I piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt nr WKP_1/1.4.2/1/2004/62/62/137/2005/U "Doposażenie sieci laboratoriów badających pozostałości środków ochrony roślin w żywności". 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.