Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Sanok: Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 296601 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 w Sanoku , ul. Stróżowska 15, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 46-53-951, faks 0-13 46-53-961.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2.sanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka jednostki samorządu terytorialnego - zespół szkół.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Nr 2 w Sanoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla ZS Nr 2 w Sanoku, z podziałem na zadania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 32.20.00.0 - Warzywa, owoce i orzechy 31.42.50.0 - Jaja .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w Art. 22, ust. 1 Ustawy Pzp, nie wykluczeni na podstawie Art. 24 tejże Ustawy. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły >spełnia - nie spełnia<, na podstawie złożonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty przwidziane w Ustawie Pzp oraz w Rozporządzeniu Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów ... (Dz. U. Nr 87, poz. 605), a wymienione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs2.sanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 2 w Sanoku, ul. Stróżowska 15, 38-500 Sanok - na pisemny wniosek przesłany pocztą, kurierem lub nadany faxem..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 2 w Sanoku, ul. Stróżowska 15, gabinet nr 5 (sekretariat), 38-500 Sanok.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa produktów mleczarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa produktów ogólno spożywczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa wyrobów wędliniarskich i mięs.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa zup, bulionów sosów i przypraw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załacznika nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa warzyw, owoców, grzybów surowych oraz jaj.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa warzyw i owoców przetworzonych, mrożonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa produktów spożywczych gotowych - garmażerki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Wujskie (etap II)
- Wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego SP ZOZ w Sanoku
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków Obrębu Dębna i Łodzina, Gm. Sanok-G
- Wykonanie wraz z dostawą i montażem dwóch stanowisk ćwiczebnych
- "Modernizacja pomieszczeń Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku po dawnej stolarni" - realizowane w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół nr 1 w Sanoku w ramach projektu pn.: Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Powiatu Sanockiego do potrzeb kształcenia zawodowego
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 3 części:
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
- Dostawa żywności na potrzeby spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.