eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LędzinyRewitalizacja historycznego centrum Lędzin - Plac Farski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Lędziny: Rewitalizacja historycznego centrum Lędzin - Plac Farski
Numer ogłoszenia: 296659 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256817 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja historycznego centrum Lędzin - Plac Farski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: dokumentacji projektowej wykonanie robót budowlanych dla zadania p.n. Rewitalizacja historycznego centrum Lędzin - Plac Farski. Teren inwestycji obejmuje rejon skrzyżowania ulic Lędzińskiej i Kupilasa, otoczenie zabytkowego budynku plebanii wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 678/66 (L.dz. Kl.III-680/482/66) obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Miejskiej, plac centralny ograniczony od zachodu budynkiem byłej stajni oraz teren przy budynku poczty wraz z terenem leżącym bezpośrednio za nim na północy. Zamówienie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj, które w szczególności obejmuje: 1)Przebudowę i rozbudowę budynku stajni (parametry po przebudowie i rozbudowie: powierzchnia użytkowa ok. 810m2, kubatura ok. 3400m3, powierzchnia zabudowy ok. 530m2) wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu obejmującym: Wykonanie nawierzchni z bruku klinkierowego w różnych kolorach przeplatana wstawkami z kostki granitowej na podbudowie dla ruchu średniego (min. 50 cm) - ok. 2700m2. Wykonanie fontanny o wymiarach zewnętrznych w rzucie zgodnie z koncepcją ok. 4,5x4,5m, ok. 30 dysz z podświetleniem LED ze zmienną scenerią oraz muzyką Quadro. Komora podziemna przełazowa z technologią pełną. Okładzina granitowa, kolorowa, polerowana. Wykonanie postumentu pod dzwon - granit polerowany płomieniowany + zawiesie (pod dzwon wraz z zamocowaniem dzwonu - zdjęcie dzwonu w załączeniu). 2)Murki ogrodzeniowe i oporowe oraz brama - wykonanie muru kamiennego wokół terenu inwestycji o wysokości ok. 1 m (część nadziemna - szerokość min. 25cm), wykonany z kamienia naturalnego (wapień, piaskowiec) przemurowany elementami z cegły klinkierowej, wzdłuż ulicy Kupilasa i w części ul. Lędzińskiej pełniący również funkcję ściany oporowej - ok. 210 mb długości (wysokość ściany oporowej do 2 m, ściana oporowa w części widocznej musi być ujednolicona materiałowo z częścią naziemną murku wykonaną j.w.). Należy zrekonstruować historyczną bramę przy wejściu do zabytkowego budynku byłej plebanii od strony ul. Lędzińskiej wg koncepcji (w załączeniu fotografia archiwalna historycznej bramy, dekor i sztukaterie spójne z elewacją budynku zabytkowego budynku byłej plebanii - obecnie siedziby Biblioteki Miejskiej w Lędzinach). 3)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej wielokolorowej imitującej nawierzchnie starego bruku gr. 8 cm na podbudowie dla ruchu średniego (min. 50 cm) - ok. 1400m2. 4)Ściany oporowe - różnice poziomów pomiędzy budynkiem biblioteki a nawierzchnią centralna placu należy pokonać elementami oporowymi typu Rekers lub równoważnymi (różnica poziomów ok. 2m), tworzącymi amfiteatralne uskoki ze stopniami na ciągach komunikacyjnych. Okładzina - beton architektoniczny. 5)Montaż ok. 30 latarń parkowo-ulicznych, wysokości ok. 4,5m, ze światłem podwójnym, oprawy kulowe ze światłem o mocy 70W (lampy stylizowane w stylu retro). Należy wykonać iluminację świetlną ściany frontowej budynku byłej stajni. 6)Punkt multimedialno-tradycyjny do prezentacji ścieżek rowerowych w mieście (mapa), atrakcji turystycznych itp. (przeznaczony na zewnątrz, możliwość obsługi przez mieszkańców). 7)Nasadzenia drzew ozdobnych liściastych wg koncepcji o wieku min. 5 lat, trawniki, klomby kwiatowe. 8)Należy przewidzieć dostawę około 15 ławek żeliwno-drewnianych oraz 5 koszy na śmieci nawiązujących stylistycznie do ławek. 9)Należy przewidzieć przebudowę infrastruktury, kanalizacji sanitarnej, sieci elektrycznej, gazowej oraz wodociągowej kolidującej z inwestycją - utworzenie płyty rynku przy budynku byłej stajni wymaga dużego obniżenia istniejącego terenu i robót ziemnych. Ponadto sieci napowietrzne wzdłuż ulicy Kupilasa należy zabudować w kanałach technologicznych pod drogą. 10)W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty prac i czynności związanych i niezbędne do realizacji w/w. przedmiotu zamówienia, min. takich jak: Dokonać oceny technicznej i przyjąć metodę zabezpieczenia zabytkowego budynku plebanii (np. ścianki szczelinowe, ścianki z grodzic stalowych) podczas prac związanych z wykonywaniem płyty dolnej placu od zachodniej strony budynku, umiejscowionej bezpośrednio poniżej ok. 2,0m pod budynkiem. Budynek zabytkowej plebani obecnie już posiada przechylenie w kierunku projektowanej płyty. W trakcie wykonywania robót ziemnych Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać zapisy Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami a w szczególności w zakresie art.32 oraz art. 33 ustawy dotyczących odkrycia przedmiotów co do których, istnieje przypuszczenie, iż jest on zabytkiem lub jest zabytkiem archeologicznym. Wszystkie konieczne prace związane z przebudową infrastruktury i mediów zasilających budynek plebanii (gaz, prąd, woda, kanalizacja sanitarna, deszczowa) a ingerujące w zabytkowy budynek należy wykonać należy wykonać zgodnie z art. 39 ust. 1 Prawa Budowlanego w oparciu o dokumentację podlegającą zatwierdzeniu w decyzji o pozwoleniu na budowę, poprzedzoną uzyskaniem pozwolenia na prowadzenie tych robót, wydanego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach. Prace związane z zagospodarowaniem terenu wokół zabytkowego budynku Biblioteki Miejskiej należy prowadzić w sposób umożliwiający ciągłą pracę obiektu (zapewnienie komunikacji do budynku, mediów itp.). Powyższe wymagania dotyczą również budynku z siedzibą Poczty Polskiej. Po przeprowadzeniu robót budowlanych należy odtworzyć istniejące nawierzchnie klinkierowo-granitowe oraz zieleń wokół zabytkowego budynku Biblioteki Miejskiej. Podczas wykonywania prac związanych w wykonaniem muru oporowego wzdłuż ulicy Lędzińskiej oraz Kupilasa należy opracować technologię zabezpieczenia w pasie rozdziału drogi z uwagi na różnicę poziomów umożliwiającą czynną komunikację w pasie ruchu drogowego. Nadzór autorski; opracowanie dokumentacji powykonawczej; przygotowanie dokumentów wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, przeprowadzenia badań i odbiorów wymaganych przy uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie (np.:sanepid, straż pożarna, PIP, Dozór Techniczny itd);, wykonania badań, prób, testów, odbiorów technicznych, rozruchów i regulacji, badań powietrza, badań poziomu hałasu oraz badań w zakresie branży elektrycznej i sanitarnej (np.: badania skuteczności ochrony przeciwpożarowej, natężenia oświetlenia, prób szczelności instalacji, badania hydrantów, itd.); opracowania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, zakup i rozmieszczenie sprzętu p.poż. Dokumentacja kosztorysowa służącą Zamawiającemu w zakresie niezbędnym do rozliczenia inwestycji w ramach środków pochodzących z funduszy unijnych. Pompowania wód gruntowych w celu wykonania robót; zapewnienia pełnej obsługi geologicznej i geodezyjnej przez uprawnione służby, obejmującej nadzór nad realizacją i wytyczenia oraz bieżącej inwentaryzacji powykonawczej i wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej i geodezyjnej w trzech egzemplarzach w formie papierowej i jednej na płycie CD (format zapisu DWG oraz PDF); Zamawiający wymaga także odrębnej inwentaryzacji geodezyjnej instalacji podpłytowych; Wykonania obowiązków wynikających z pozwolenia na budowę. Wywiezienia gruzu, złomu, śmieci, eternitu i ich utylizacja; utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych do placu budowy; ponoszenia opłat za zajęcie terenu, energię elektryczną, cieplną, wodę i ścieki zużyte przy realizacji zamówienia; ogrzewania obiektów w okresie obniżonych temperatur i osuszania; naprawy uszkodzonych w toku robót urządzeń podziemnych oraz przebudowy wszystkich kolizji. udzielania wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczeniu inwestycji; wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu umowy. 11)Integralną częścią SIWZ jest Program Funkcjonalno-Użytkowy zawierający szczegółowy opis zamówienia - z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca przed zastosowaniem takich materiałów (wyrobów) musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 12)Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia . 13)Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. 14)Opracowanie dokumentacji projektowej dla w/w. robót zawierającej: I faza - Projekt koncepcyjny II faza - Projekt budowlany III faza - Projekty wykonawcze Szczegółowe wytyczne w zakresie opracowania dokumentacji projektowej zawarte są w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Projekt zostanie uzupełniony przez Wykonawcę w niezbędne uzgodnienia, opinie, ekspertyzy i odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych, które okażą się konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa musi spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy powiązane i normy. Należy uzyskać i wykonać wszystkie dokumenty i badania niezbędne do realizacji przedmiotu, takie jak np.: wykonanie technicznych badań podłoża gruntowego, wykonanie map do celów projektowych, wykonywania wszelkich niezbędnych badań i ekspertyz (w tym mykologicznej), przeprowadzenie wymaganych prawem uzgodnień oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę, wykonanie projektów branżowych budowlanych i wykonawczych w zakresie architektury i konstrukcji, wykonanie projektów branżowych budowlanych i wykonawczych w zakresie instalacji sanitarnych: wody zimnej, centralnej ciepłej wody, instalacji gazowej, kotłowni centralnego ogrzewania, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wentylacji, przyłączy sieci wod-kan., przyłącza gazowego, wykonanie projektów branżowych budowlanych i wykonawczych w zakresie instalacji elektrycznych, teletechnicznych: telefoniczna, telewizyjna, komputerowa, telewizji dozorowej, alarmowa itp., przyłącza sieci elektrycznych i teletechnicznych,. wykonanie projekt budowlany i wykonawczy zagospodarowania terenu w zakresie dróg, dojazdów, placów, miejsc postojowych wraz z ich odwodnieniem i oświetleniem, fontanny, postumentu pod dzwon, małej architektury, zieleni, Opracowanie dokumentacji wykonawczej w tym rysunków warsztatowych w zakresie niezbędnym do realizacji robót budowlanych; Wykonania projektu zmiany organizacji ruchu i zajęcia ulic, placów, chodników, pasa drogowego. Przedsięwzięcie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałania 6.2.2 Rewitalizacja -małe miasta Priorytet VI. Zrównoważony rozwój miast Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedsięwzięcie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałania 6.2.2 Rewitalizacja - małe miasta Priorytet VI. Zrównoważony rozwój miast Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Budowlana MAZUR, Sławomir Mazur, ul. Złote Łany 21A, 43-215 Jankowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3999186,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4797000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4797000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12416382,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.