Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sikórz: dostawa do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k. Płocka sp. z o. o. ładowarki kołowej i miniładowarki do załadunku odpadów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k. Płocka sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Mazurowski, Małgorzata Przybylska, Kobierniki 42, 09-413 Sikórz, woj. mazowieckie, tel. 024 3675358/501 636 045; 024 3675360/504 636 046, fax 024 3650450, e-mail: sekretariat@zuok.com.pl; marketing@zuok.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zuok.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k. Płocka sp. z o. o. ładowarki kołowej i miniładowarki do załadunku odpadów 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k. Płocka sp. z o. o. ładowarki kołowej i miniładowarki. CPV 34144710-8 Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Liczba części - 2 Część 1 Dostawa ładowarki kołowej - 1 szt. Część 2 Dostawa miniładowarki - 1 szt. Okres udzielonej gwarancji - co najmniej 12 miesięcy od daty przekazania przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego na terenie siedziby zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Prospekt, folder, opis techniczny proponowanej ładowarki kołowej oraz miniładowarki. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ładowarka kołowa - 1 sztuka Miniładowarka - 1 sztuka. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Brak. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie niniejszego zamówienie publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 164 poz. 1163 z 2006 r. z późn. zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie warunków wskazanych w ust. 1, ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń żądanych przez zamawiającego. 2. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22. ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 . Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo podlega opłacie zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2006 r. Nr. 255 poz. 1635). Zamawiający żąda również załączenia nw. dokumentów: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do specyfikacji 2. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do specyfikacji.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. zuok.com.pl; Specyfikacja do odebrania w siedzibie zamawiającego w godz. 7.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 09:10, siedziba zamawiającego, pok. nr 10.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa ładowarki kołowej 1) Krótki opis: Dostawa ładowarki kołowej - 1 szt. o następujących parametrach: 1. moc silnika do 100 kM 2. napęd: 4 x 4 3. pojemność łyżki: powyżej 3,0 m sześc. 4. udźwig na wyproście: powyżej 5 ton 5. wysokość wysypu: powyżej 3,0 m 6. widły do palet 7. ogumienie - 2 komplety opon wypełnionych pianką 8. wszystkie koła skrętne lub przegub kąt skrętu - 40 st. 9. kabina zamknięta z ogrzewaniem 10. rok produkcji 2007. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.14.47.10. 3) Wielkość lub zakres: 2 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - cena brutto - 100%. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa miniładowarki do załadunki odpadów 1) Krótki opis: Dostawa miniładowarki do załadunku odpadów - 1 szt. o następujących parametrach: - moc silnika do 80 kM - napęd: 4 x 4 - pojemność łyżki: powyżej 1,5 m sześc. - udźwig na wyproście: powyżej 2,0 ton - wysokość wysypu: powyżej 5 m - widły do palet - chwytak do bel, o wymiarach 1,2 x 1,0 x 1,0 m - ogumienie - 2 komplety opon wypełnionych pianką - wszystkie koła skrętne + jazda bokiem - kabina zamknięta z ogrzewaniem - wyposażenie w jedną pompę hydrauliczną umożliwiającą wykonywanie trzech ruchów roboczych: wysuwanie - składanie teleskopu, podnoszenie - opuszczanie teleskopu, operowanie osprzętem. - rok produkcji 2007. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.14.47.10. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1 miesiąc od dnia podpisania umowy. 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - cena brutto - 100%. 6) Informacje dodatkowe:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.