Ogłoszenie z dnia 2007-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wisła: dostawa i montaż szafy suszarniczej do kontrolowanego suszenia szyszek i nasion w trakcie procesu wyłuszczania i przysposabiania do przechowywania Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła, do kontaktów: Zenon Rzońca e-mail : z.rzonca/katowice.lasy.gov.pl, ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 8552426, fax 033 8551160, e-mail: wisla@lasykatowice.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.katowice.lasy.gov.pl/wisla Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe; Inne:Gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż szafy suszarniczej do kontrolowanego suszenia szyszek i nasion w trakcie procesu wyłuszczania i przysposabiania do przechowywania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, inne. Główne miejsce realizacji dostawy : Karpacki Bank Genów i Szkółka Wyrchczadeczka - 43-476 Jaworzynka nr 812, Gmina Istebna, Polska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Parametry jakie powinien spełniać dostarczany sprzęt: a. szafa nie powinna przekraczać wymiarów: długość 3500 mm; szerokość 2000 mm, wysokość 2500 mm b. część suszarnicza, do której wkładane będą szyszki lub nasiona winna znajdować się na prawej stronie urządzenia, a sterowniki wraz z aparaturą, która odwadnia wilgotne powietrze na jego lewej stronie. Rys. 1- załącznik nr 5 do SIWZ. c. minimalna temperatura suszenia wskazana jest jak najniższa (co najmniej +18ºC). d. szafa winna zapewniać możliwość suszenia nasion i szyszek za pomocą odwadnianego (w niskich temperaturach) powietrza przepływającego w zamkniętym, wymuszonym obiegu. Powietrze przepływające przez nasiona czy też przez szyszki zgromadzone w skrzyniach lub szufladach po wchłonięciu wilgoci powinno przepływać do chłodnicy zespolonej z agregatem chłodniczym, gdzie po sztucznym oziębieniu nastąpi kondensacja pary wodnej i jego osuszenie połączone z odprowadzeniem wody na zewnątrz układu. Powietrze odwodnione (do wilgotności względnej programowanej przez użytkownika w granicach od 15% do 50%, z odstopniowaniem minimalnym co 5%) powinno mieć możliwość ogrzania się w nagrzewnicy do (również programowanej przez użytkownika) temperatury w granicach od minimalnej do +50 ºC. Dokładność nastawu programowanej temperatury powinna wynosić 1ºC. Dopuszcza się odchyłki temperatury w przestrzeni komory z nasionami lub szyszkami zawarte w granicach ±2 ºC w stosunku do temperatury zaprogramowanej(ustawionej przez użytkownika). e. szafa powinna posiadać niezależne dodatkowe zabezpieczenie chroniące nasiona lub szyszki przed przegrzaniem w przypadku awarii któregoś ze sterowników regulujących proces suszenia. f. skrzynie suszarnicze lub szuflady winny być wykonane z materiału dopuszczonego do kontaktu z żywnością, łatwo zmywalnego i znoszącego dezynfekcję ogólnie stosowanymi środkami. Perforacja skrzyń lub szuflad powinna umożliwiać swobodny przepływ powietrza, nie może jednak przekraczać średnicy nasion świerka - maksymalnie 1 mm. Skrzynie lub szuflady winny być tak skonstruowane by nie dochodziło do wydmuchiwania nasion na zewnątrz. g. wskazanym jest aby wymiary skrzyń lub szuflad były tak dopasowane aby waga pojedynczej skrzyni lub szuflady nie przekraczała, po załadunku świeżymi szyszkami świerka - 50 kg (wymóg BHP). W przypadku zastosowania skrzyń lub szuflad o większych rozmiarach należy wraz szafą suszarniczą dostarczyć odpowiedni wózek załadowczy umożliwiający manipulację nimi (załadunek i wyładunek a także umieszczanie w komorze szafy) oraz wysypywanie otwartych szyszek do zasypu transportera. W takim przypadku koszt urządzenia załadowczego stanowi integralną część ceny ofertowej na dostawę i montaż szafy suszarniczej. h. czas suszenia do pełnego otwarcia szyszek świerka, załadowanych do wszystkich skrzyń suszarniczych lub szuflad w szafie (nie otwartych załadowanych warstwą o grubości maksymalnie dopuszczalnej) nie przekraczający 48 godzin. i. zasilanie zalecane - elektryczne - 3x400V,22A,50Hz j. moc nie większa niż 20 kW. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oferta musi być sporządzona na formularzu OFERTY, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. Formularz będzie pierwszą stroną oferty. 2) Do oferty muszą być załączone wszystkie aktualne dokumenty, wymagane odpowiednimi postanowieniami Ust. III Instrukcji dla Oferenta. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 i wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r /Dz.U. Nr 71 z 21.04. 2004r poz. 645/, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę /osoba lub osoby podpisujące ofertę/. 4) Oferta jak i wszystkie załączniki do oferty (w tym kserokopie dokumentów) muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta, których prawo do reprezentacji wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej bądź udzielonego pełnomocnictwa. 5) Jeżeli Dostawcą jest spółka cywilna, dokumenty o których mowa w pkt 1, 2 i 3 muszą podpisać wszyscy wspólnicy, chyba że umowa spółki cywilnej wyraźnie powierza prawo do reprezentacji tylko niektórym z nich, bądź zostało udzielone pełnomocnictwo. W razie wątpliwości przyjmuje się, że uczestnictwo w przetargu i podpisywanie bezwzględnie wszystkich dokumentów, (w tym \za zgodność z oryginałem\) jest czynnością przekraczającą zakres zwykłych czynności spółki. 6) Dostawcy przedstawią oferty zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7) Oferty alternatywne nie będą brane pod uwagę, a ich złożenie spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania. 8) Oferta musi być sporządzona w języku polskim. 9) Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta /lub przedstawicieli/. 10) Oferent musi zamieścić ofertę w kopercie, która będzie zaadresowana na adres Zamawiającego, podany na wstępie oraz oznaczona napisem: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.36.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie Kod CPV wg słownika 2008: 16.60.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wartośc powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Do przetargu zostaną zakwalifikowani Dostawcy, którzy: a/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego typu urządzeń, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, ponadto Dostawca musi spełniać warunki dodatkowe tj. wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Spełnienie powyższych warunków zweryfikuje Komisja Przetargowa badając dokumenty, o których mowa w ust. III. 2.Zamawiający wykluczy z postępowania Dostawcę jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Dostawcy, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu. 4. Zamawiający dokona wyboru Dostawcy spośród ofert ważnych i nie odrzuconych, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w niniejszej specyfikacji . 5. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 89 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ważna oferta musi spełniać warunki: a/ zachowanie prawidłowej pisemnej formy oferty; b/ nie może być dotknięta wadą oświadczeń woli; c/ treść oferty nie może być sprzeczna z treścią zamówienia. 5.1. Oferta musi być sporządzona na piśmie w języku polskim. 5.2. Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 6. Oferta musi zawierać wszystkie dokumenty wymagane w ust. III. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami, których znaczenie (wagę) określono procentowo. W ich skład wchodzą: a)cena (koszt)brutto - 90% b)okres gwarancji (okres udzielonej gwarancji) - 10% 2.W protokole postępowania zostanie wyliczona suma punktów przyznanych przez komisję przetargową dla danego kryterium, korygowana znaczeniem (wagą) wg następujących formuł: - kryterium ceny: C = (najniższa oferowana cena / cena oferty) x 90% x 100 pkt. - kryterium gwarancji: G = (okres oferowanej gwarancji / najdłuższa oferowana gwarancja) x 10% x 100 pkt. Ocenie podlega okres gwarancji maks. do 6 lat. Oferty z gwarancją krótszą niż 3 lata otrzymają 0 pkt. za w/w kryterium 3.Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne, rozpatrzonych i nie podlegających odrzuceniu. 4.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która odpowiada zasadom określonym w ustawie o zamówieniach publicznych, spełnia wymagania określone w SIWZ i uzyska największą łączną ilość punktów, obliczonych wg powyższych formuł. W przypadku jednakowej ilości punktów w konkurencyjnych ofertach, za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną netto za wykonanie całości prac objętych zamówieniem zgodnie z Art. 91 Ustawy prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia (zał. nr 1 SIWZ) 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że przedmiot działalności oferenta odpowiada zakresowi robót objętych przetargiem). 4. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej, konsorcjum lub inne. 7. Oświadczenie Oferenta w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 w/w ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ. 8.Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Dostawcy /Dz.U. Nr 71 z 21.04. 2004r poz. 645/. 9. Zaświadczenie o niekaralności wykonawcy lub osób wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy prawo zamówień publicznych za przestępstwa tam wymienione, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 10. Dowód uiszczenia wadium. 11.Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z wykazem podwykonawców (zał. nr 3 SIWZ) a przypadku nie korzystania z podwykonawców złożenie podpisanego dokumentu z adnotacją /nie dotyczy/. 12.Wykaz co najmniej 2 dostaw urządzeń suszarniczych lub podobnych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania (zał. Nr 4 SIWZ). Wartość usług wykazana w załącznikach oraz referencji powinna być przynajmniej równa wartości oferty składanej przez oferenta. Należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 13. Podpisany projekt umowy - zał. nr 5 SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki i odpowiadające im dokumenty wymienione w pkt 3- 5, 7-9, musi spełniać każdy Dostawca. Natomiast warunki i dokumenty pozostałe Dostawcy ci mogą spełniać i składać wspólnie. Brak któregokolwiek dokumentu wymienionego powyżej lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie oferenta bądź odrzucenie oferty.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Gwarancja 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/wisla. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2007, godzina 10:30, Sala Konfrencyjna Nadleśnictwa Wisła 43-460 Wisła ul. Czarne 6.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WISŁY
- Modernizacja boisk - Budowa trybun wraz z zadaszeniem na boisku w Wiśle Jonidło - etap I.
- Przebudowa nawierzchni drogi leśnej wywozowej nr 126 Krężelka w leśnictwie Zapowiedź.
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z kosiarką wysięgnikową
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem (tj. przedni ładowacz czołowy, przedni TUZ oraz pług odśnieżny) dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku
więcej: Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.