Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-21
Poznań: Zakup i dostawa sprzetu medycznego sterylnego, jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 296739 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzetu medycznego sterylnego, jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzetu medycznego sterylnego, jednorazowego użytku - 18 pakietów: Pakiet I: 1.Rękawiczki chirurgiczne jednorazowego użytku sterylne, bezpudrowe, antyalergiczne. 2.Rękawice chirurgiczne bezpudrowe z wewnętrzną warstwą syntetyczną.; Pakiet II 1.Rękawice chirurgiczne pudrowane.; Pakiet III 1.Fartuch standardowy; Pakiet IV 1.Serweta operacyjna bez taśmy 75 x 90 cm; Pakiet V 1.Zestaw trójwarstwowy do chirurgii otolaryngologicznej; Pakiet VI 1. Strzykawki typu LUER-LOCK; Pakiet VII Kraniki trójdrożne; Pakiet VIII Wkłady workowe jednorazowe do ssaków; Pakiet IX 1. Igła do nakłuć palca - typu MEDLANCE 2,Igły (sztańce) do biopsji skóry typu PUNCH 3. Szpatułki laryngologiczne do języka dla dorosłych. 4.Tasiemka do mocowania rurek tracheostomijnych.; Pakiet X 1. Zestaw infuzyjny do podaży grawitacyjnej. 3.Zestaw do wkłuć centralnych. 2.Zestaw do drenażu Robinsona.; Pakiet XI 1.Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii. 2.Ustnik endoskopowi z gumką.; Pakiet XII 1.Port żylny dla dorosłych.; Pakiet XIII 1. Przyrządy do rozpuszczania leków typu ECOMIX. 2.Skala do pomiaru OCŻ.; Pakiet XIV 1. Zestaw do podaży paklitakselu 2. Igła do aspiracji leków typ Chemo - Aide Pin.; Pakiet XV 1.Zestaw do 24-godzinnej toalety jamy ustnej.; Pakiet XVI 1. Protezy naczyniowe 2.Protezy naczyniowe z PTFE 3.Łaty naczyniowe z PTFE 4.Łaty naczyniowe typu Hema carotid patch knitted 5.Szwy Gore-Tex z PTFE.; Pakiet XVII 1.Szant naczyniowy szyjny.; Pakiet XVIII 1.Kateter do embolektomii i trombektomii Fogartyego, jednokanałowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium nie wymagana
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokumenty ( certyfikaty, zaświadczenia, świadectwa) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj: a) Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno b) Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.4.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z poźn. zm.). Dokumenty, o których mowa powyżej muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia. Dokumenty wymienione w pkt.1.8 a i b winny zachować swoją ważność na dzień składnia oferty. c) Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa wyżej. 2. Dokumenty zawierające opis przedmiotu zamówienia w formie kart katalogowych/folderów potwierdzające spełnienie warunków określonych w załączniku nr 7 do specyfikacji; 3. Próbki oferowanego sprzętu wymienione w załączniku nr 7 w pakietach, których dotyczą wraz z wypełnionym załącznikiem nr 8 4. Dokumenty wymagane w załącznika nr 7 dla wybranych pakietów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w punkcie VI. 1.2 niniejszej specyfikacji. 2. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 4. Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5. Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 6.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Sprzętu wobec wartości ustalonej w ust. 1 paragrafu 4 wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Sprzęt, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmian cen urzędowych Sprzętu , c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Sprzęt importowany, d) zastosowania waloryzacji cen na podstawie postanowień ust. 5-8 paragrafu 4, z tym, że waloryzacja nie może nastąpić wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15, 61-866 Poznań
Dział zamówien Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028D, I piętro, Kantor Cegielskiego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Pok. 3089, III piętro, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rękawiczki chirurgiczne jednorazowego użytku sterylne, bezpudrowe, antyalergiczne. Rozmiary: 6,5 - 28.000 par; 7,0 - 13.000 par; 7,5 - 8.000 par ; 8,0 - 10.000 par; 8,5 - 6.000 par; 9,0 - 4.000 par; 2.Rękawice chirurgiczne bezpudrowe z wewnętrzną warstwą syntetyczną. Rozmiary: 6,5- 3000 par; 7,0- 4000 par ; 7,5 -3000 par ; 8,0- 6000 par ; 8,5- 500 par ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nt 7 do specyfikacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rękawice chirurgiczne pudrowane. Rozmiary: 6,5- 1000 par; 7,0- 5000 par ; 7,5- 1000 par ; 8,0- 3500 par ; 8,5- 500 par ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Fartuch standardowy - L - 1500 szt.; XL -1500 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawarty jest w załacznikum nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Serweta operacyjna bez taśmy 75 x 90 cm - 12.500 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw trójwarstwowy do chirurgii otolaryngologicznej 200 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawarty jest w załaczniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawki typu LUER-LOCK. 5 ml - 100 op.; 10 ml - 60 op. ; 30 ml - 60 op. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kraniki trójdrożne 5500 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady workowe jednorazowe do ssaków 1500 szt.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igła do nakłuć palca - typu MEDLANCE Rozmiar 2,4 - 200 op; 1,8 - 150 op. ; 2,Igły (sztańce) do biopsji skóry typu PUNCH 4 mm- 30 sz. ; 5 mm- 30 szt. ; 6 mm -40 szt; 8 mm -100 szt. ; 3. Szpatułki laryngologiczne do języka dla dorosłych. 2000 szt. ; 4.Tasiemka do mocowania rurek tracheostomijnych 1500 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw infuzyjny do podaży grawitacyjnej. 15.000 szt; 2.Zestaw do drenażu Robinsona Ch 28- 200 szt; 3.Zestaw do wkłuć centralnych 750 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii. 24 Fr - 40 szt.; 2.Ustnik endoskopowi z gumką 200 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet XII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Port żylny dla dorosłych 300 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrządy do rozpuszczania leków typu ECOMIX. 11.000 szt; 2.Skala do pomiaru OCŻ 50 szt; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w złączniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet XIV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do podaży paklitakselu 1000 szt. ; 2,Igła do aspiracji leków typ Chemo - Aide Pin 1400 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet XV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do 24-godzinnej toalety jamy ustnej 500 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet XVI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Protezy naczyniowe Rozmiar 16 mm x 50 cm - 5 szt.; Rozmiar 18 mm x 50 cm - 5 szt.; 2.Protezy naczyniowe z PTFE Rozmiar 8 mm x 60 cm - 5 szt. ; Rozmiar 7 mm x 60 cm - 5 szt. ; Rozmiar 8 mm x 50 cm - 5 szt. ; Rozmiar 4-7 mm x 45 cm - 5 szt; 3.Łaty naczyniowe z PTFE Rozmiar 0,5 x 10 x 90 mm- 5 szt. ; Rozmiar 0,5 x 25 x 150 mm- 5 szt. ; 5.Szwy Gore-Tex z PTFE Grubość 5,0- 12 szt. ; Grubość 6,0- 12 szt; 4.Łaty naczyniowe typu Hema carotid patch knitted Rozmiar 8 x 75 mm grubość 0,41 mm - 5 szt. ; Rozmiar 10 x 75 mm grubość 0,41 mm- 5 szt. ; Rozmiar 12 x 75 mm grubość 0,64 mm- 5 szt. ; Rozmiar 14 x 75 mm grubość 0,64 mm- 5 szt. ; Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet XVII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szant naczyniowy szyjny 4 zestawy Skład zestawu: 1 x 8 Ch ; 1 x 10 Ch; 1 x 12 Ch; 1 x 15 Ch; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet XVIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kateter do embolektomii i trombektomii Fogarty`ego, jednokanałowy. 3F/80 cm średnica balona po napełnieniu płynem 6 mm - 2 szt. ; 4F/80 cm średnica balona po napełnieniu płynem 8 mm - 2 szt. ; 8F/80 cm średnica balona po napełnieniu płynem 16 mm - 1 szt. ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- USŁUGA MEDYCYNY PRACY
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 160103 (opony); 150102 (opakowania PET, folia PET); 15 01 02, 20 01 39 (plastik twardy); 20 01 10 oraz 20 01 11 (odzież/tekstylia) pochodzących z trzech Punktów(...)
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Dostawa oprogramowania
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 471 Opatówek-Rzymsko polegająca na budowie chodnika, zatok autobusowych w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku Tokary-Głuchów-Etap 5.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów kardiochirurgicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego SP ZOZ im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
- Zakup aparatu EEG na potrzeby Centrum Diagnostyki
- Dostawa systemów pozycjonerów do ułożenia pacjenta na stole operacyjnym
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Dostawa Sevofluranum i sprzętu do tomografu z podziałem na pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.