Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa materiałów metalowych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, do kontaktów: Agnieszka Wrona, ul. Mieszczańska 9, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663674, fax 071 7663699, e-mail: rzi@rzi.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzi.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów metalowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wrocław, Głogów, Kłodzko, Legnica, Oleśnica, Brzeg, Opole, Jastrzębie Śląskie, Bolesławiec, Świętoszów, Krapkowice, Duninów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów metalowych: blacha, stal kątowa, płaskownik stalowy, wkręty stalowe, kwas solny techniczny, wkręty stalowe samogwintujące, kształtownik stalowy, śruby stolarskie, lina stalowa, zawiasy okienne, siatka metalowa, tarcza do cięcia betonu i metalu, wiertła, pędzle, zamki, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wyszczególnione asortymenty winny posiadaćstosowne atesty i certyfikaty uprawnionych instytucji stwierdzające dopuszczenie ich do stosowania w budownictwie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 279 918,03 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujacy do przetargu zobowiazany jest wnieść wadium w wysokości 8 400,00 PLN. Wadium musi znaleźć się na koncie (pieniądz) lub w kasie (bud. nr 50, pok 10) do dnia 08.06.2007 r. do godz. 9:00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: w przetargu moga wziąć udzial wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ustawy - Prawo zamowień publicznych, a także spełniają warunki zawarte w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane bedą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami w specyikacji oraz właściwe potwierdzenie kserokopii dokumentów z oryginałem. Przy dokonywaniu oceny sełnienia warunków Zamawiajacy będzie się kierował zasadą spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Formularz Nr 2, - arkusz kalkulacyjny- Formularz Nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja dotycząca osób), - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( informacja dotycząca podmiotów zbiorowych), - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - kserokopia wpłaty wadium
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl. Opłata: 5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacją można otrzymać po uprzednim wplaceniu na ww. kwoty do kasy znajdującej się w siedzibie Zamawiajacego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.06.2007, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego - świetlica.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.