eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › odbiór i unieszkodliwienie odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Gdynia: odbiór i unieszkodliwienie odpadów
Numer ogłoszenia: 296755 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni , ul. M. Curie-Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7122400 do 04, faks 058 7122499.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja państwowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór i unieszkodliwienie odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa odbioru i unieszkodliwienia 113,20263 Mg odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, o kodach: 03 01 05,03 01 99, 04 02 09, 04 02 99, 06 04 04*, 07 03 99, 08 01 11*, 08 01 18, 08 01 12, 08 02 01, 08 04 09*, 08 04 10, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 05, 15 01 06*, 15 01 10*, 15 02 02*, 15 02 03, 16 01 07*, 16 01 12, 16 01 19, 16 01 20, 16 01 22, 16 01 99, 16 02 14, 16 03 04, 16 05 07, 16 05 07*, 16 05 08*,16 05 09, 16 09 01, 16 09 04*, 16 80 01, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 02 02, 17 02 03, 17 03 80, 17 06 01*, 17 06 05*, 18 01 07, 19 09 04,19 09 99, 19 12 04 określonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r Nr 112, poz. 1206) z Jednostek Wojskowych rozmieszczonych w obszarze działalności OT Gdynia (Załącznik nr 1 do SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia z dnia 25.10.2007 roku), zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: 1) z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.); 2) z ustawą z dnia 28 października 2002 roku o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 199, poz. 1671 z późn. zmianami); 3) z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn: Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi. Szczegółowy skład, ilości oraz lokalizację przeznaczonych do odbioru i unieszkodliwienia odpadów jednostek wojskowych przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. Podana waga odpadów jest wartością netto, nie obejmuje wagi opakowań, które są opakowaniami fabrycznymi lub zastępczymi. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek załadunku i transportu odpadów, przestrzegania przy tym wymogów konwencji ADR i ustawy z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych oraz przepisów ppoż. i bhp. Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o terminie odbioru odpadów z jednostek wojskowych co najmniej na 2 dni przed planowaną datą odbioru. Wykonawca przed załadunkiem zobowiązany jest do dokonania ważenia każdej partii odbieranych odpadów przy użyciu własnej wagi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości odpadów przeznaczonych do Odbioru. Wykonawca z tego powodu nie będzie wnosił roszczeń wobec Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest: 1. spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz 2. nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3. posiadanie uprawnień obowiązujących na obszarze RP w zakresie transportu i odzysku lub transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach wymienionych w Części II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, z wyjątkiem odpadów o kodzie: 17 06 01* oraz 16 02 12* , na które posiada uprawnienia w zakresie zbierania i transportu odpadu na terenie całego kraju oraz aktualną umowę na składowanie tych odpadów, 4. wykazanie się niezbędnym doświadczeniem tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał udokumentowane co najmniej trzy usługi w zakresie odbioru i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wymienionych w Części II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200. 000,00 pln. 5.posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności będącej przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia minimum 100.000,00 pln i ważności polisy obejmującej termin realizacji umowy. 6. spełnienie warunków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki z pkt. 4 i 5 musi spełniać co najmniej jeden podmiot.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców składających ofertę zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie zgodne z wymogami art. 22, ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru zał. Nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodne z art.44 ustawy Pzp o spełnieniu warunków, wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie o spełnieniu ustawowych wymogów odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 6) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i odzysku lub transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach wymienionych w Części II SIWZ, z wyjątkiem odpadów o kodzie: 17 06 01* oraz 16 02 12*:, obowiązujące na terenie całego kraju - wydane na podstawie Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst. Jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251); 7) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadu o kodzie 17 06 01* oraz 16 02 12* obowiązujące na terenie całego kraju, wydane na podstawie Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) oraz aktualną umowę na składowanie odpadu o kodzie 17 06 01* i 16 02 12*.Uwaga: zezwolenia muszą być ważne co najmniej na czas realizacji zawartej umowy; zezwolenia wydaje się na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst. jedn: Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn: Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 z późn. zm.). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie- odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem zamówienia, sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców. Wykonawca winien udokumentować wykonanie co najmniej trzech usług w zakresie odbioru i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom będącym przedmiotem zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200. 000,00 pln.; 2) Ponadto do wykazu należy dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające, że powyższe trzy usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione przez Zamawiających usługi wskazanych w wykazie. W celu sprawdzenia tożsamości usługi wynikającej z wykazu z usługą wynikającą z dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie usługi zaleca się, aby dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi zawierał wszystkie dane wynikające z wykazu; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty: opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy minimum 100.000,00 pln. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. 4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa, w pkt.1: a) ppkt 2 i 3 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. a) tiret 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit. a) tiret 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy ppkt. 2, stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AGENCJA MIENIA WOJSKOWEGO ODDZIAŁ TERENOWY BAMW W GDYNI 81-231 Gdynia, ul. Marii Curie - Skłodowskiej 19, IV piętro, pok. 427.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 11:00, miejsce: AGENCJA MIENIA WOJSKOWEGO ODDZIAŁ TERENOWY BAMW W GDYNI 81-231 Gdynia, ul. Marii Curie - Skłodowskiej 19, IV piętro, Kancelaria , pok. 422..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa nie jest finansowania ze środków Unii Europejskiej. Postępowanie zarejestrowano pod nr OTGdy.zp.414 - RSM/U/PN/16/08.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.