Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-04
Kartuzy: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, leków , dozowników, serwet operacyjnych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7
Numer ogłoszenia: 29675 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. , ul. Floriana Ceynowy 7, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6854800, faks 058 6854840.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, leków , dozowników, serwet operacyjnych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, leków , dozowników, serwet operacyjnych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 Szczegółowy przedmiot zamówienia przedstawiony został w załączniku Nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 31.41.20.00-0, 33.14.13.00-0, 33.17.11.00-0, 33.00.00.00-0, 33.14.13.10-0, 33.14.16.42-0, 33.18.41.00-0, 33.14.13.20-9, 22.40.00.00-8, 33.14.13.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek opierając się o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty zawarte pod zał. Nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin realizacji reklamacji - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zmiana cen jednostkowych, określonych w załączniku nr 2 stanowiącym integralną cześć umowy nastąpi w przypadku zmiany wysokości podatku Vat. 4. W przypadku ustalenia przez odpowiednie organy państwowe cen urzędowych będą miały zastosowanie następujące regulacje : a) Jeżeli cena urzędowa przedmiotu zamówienia będzie niższa od cen umownych wynikających z niniejszej umowy, od dnia wejścia w życiem stosownych przepisów powszechnie obowiązujących, następne dostawy przedmiotu zamówienia będą rozliczane według cen urzędowych określonych w odpowiednim dzienniku urzędowym. b) Jeżeli cena urzędowa przedmiotu zamówienia będzie wyższa od cen wynikających z niniejszej umowy, dalsze dostawy będą realizowane według cen przetargowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pczkartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7 - dział administracyjno gospodarczy pok. Nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. 83-300 Kartuzy ul. Ceynowy 7- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły i strzykawki - 27 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do biopsji i doszpikowe - 12 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy do przetaczania - 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.04.2015.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do POP - 22 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do żywienia dojelitowego - 12 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: porty - 7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.04.2015.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - 8 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 76 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 61 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 10 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 38 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 9 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda żołądkowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Serwety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety operacyjne 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku laboratoryjny - 11 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku laboratoryjny - 19 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- podkłady, zestawy do cewnikowania, zestaw jałowy dla noworodka, zestaw do zakładania szwów- 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzygarka, ostrza do strzygarki - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 5 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku, zestaw do założenia wkłucia jednorazowego - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku - przetwornik do krwawego pomiaru ciśnienia - 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 14 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- kaniule - 7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Olej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej do sterylizacji para wodną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dozowniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozowniki , pompka dozująca- 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- dreny i kontrasty - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- wzierniki uszne, ostrza do nacinania błony bębenkowej - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Sprzęt jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku- 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1925 G w miejscowości Kiełpino
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Kartuzy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSZiO w Żukowie, w ramach projektu pn.: "Wybierz zawód - wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie kartuskim".
- Remont nawierzchni jezdni z kamienia polnego na ulicy Klasztornej w Kartuzach.
- Opracowanie koncepcji rozwoju tras rowerowych na terenie Powiatu Kartuskiego
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Staniszewie - część II
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do operacji zaćmy wraz z dzierżawą aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji
- Dostawa wyrobów medycznych i materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Neonatologii z Patologią i Intensywną Terapią oraz Oddziału Ginekologiczno-Położniczego
- Dostawy zestawów do PCS-2, cytrynianu sodu i igieł 16G
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych, siatek oraz produktów i sprzętu do zamykania ran dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
- ZP/CZD/051/25 Dostawa osprzętu do aparatów medycznych - 4 pakiety
więcej: Oleje smarowe wewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.