eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawDostawa leków, środków dezynfekujących i materiałów opatrunkowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Krasnystaw: Dostawa leków, środków dezynfekujących i materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 29677 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13006 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 576 32 15, faks 82 576 10 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, środków dezynfekujących i materiałów opatrunkowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: IV. Zamówienie zostaje podzielone na cztery odrębne Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia Część 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych jest dostawa leków i artykułów medycznych, na potrzeby mieszkańców DPS wraz z filiami, dostarczanych na podstawie recepty wystawionej przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest wystawiać faktury imienne za zakupione leki ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). Wykonawca sporządzi do każdej faktury specyfikację, z uwzględnieniem (wyszczególnieniem) kwot zapłaty, do wysokości limitu ceny i ponad limit, zgodnie ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2013 poz. 182 z późn. zm.). Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest do pakowania leków dla każdego pacjenta osobno, zgodnie z receptą lekarską. 2. Przedmiotem Części 2 - Dostawa środków dezynfekujących jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekujących na potrzeby DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych. Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. W przypadku produktów, dla których zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych, za produkt równoważny zamawiający uznaje: 1/ Takie samo spektrum działania na mikroorganizmy (bakterie, wirusy, grzyby). 2/ Takie samo przeznaczenie środka dezynfekującego (np.: powierzchnie, skóra, błony śluzowe). 3/ Taka sama wielkość opakowania i sposób aplikacji (np.: butelka z pompką, butelka z rozpylaczem). Na udowodnienie równoważności produktu należy dołączyć Kartę Charakterystyki środka równoważnego. 3. Przedmiotem Części 3 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i artykułów jednorazowego użytku jest dostawa materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i artykułów jednorazowego użytku, na potrzeby DPS oraz indywidualne potrzeby mieszkańców DPS, dostarczanych na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. 4. Przedmiotem Części 4 - Dostawa pianki do mycia i pielęgnacji ciała jest dostawa pianki pielęgnacyjnej, przeznaczonej do mycia ciała, na potrzeby indywidualne mieszkańców DPS, dostarczanej na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Załącznik nr 2 dla każdej z wydzielonych Części. Załączniki są integralnym elementem SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.71.15.00 - Produkty do pielęgnacji skóry .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Ejnik, Apteka Sana, ul. M. Sobieskiego 4, 22-300 Krasnystaw, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246737,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126738,02

  • Oferta z najniższą ceną: 126738,02 / Oferta z najwyższą ceną: 175395,43

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Części 2 - Dostawa środków dezynfekujących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego Cezal S.A.-Wrocław Oddział Kraków, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7214,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7651,33

  • Oferta z najniższą ceną: 7651,33 / Oferta z najwyższą ceną: 8707,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Części 3 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i artykułów jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYMED s.c., ul. Kosynierów 7, 35-242 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16783,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17213,60

  • Oferta z najniższą ceną: 17213,60 / Oferta z najwyższą ceną: 22194,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Części 4 - Dostawa pianki do mycia i pielęgnacji ciała

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nasza Apteka Sp. z o.o., ul. Romera 37, 20-473 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14350,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16605,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16605,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.