Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-13
Łódź: Dostawa stacjonarnego urządzenia RTG i stacjonarnych bramek do wykrywania metalu.
Numer ogłoszenia: 29681 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6641526, 6641210, fax 042 6641112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stacjonarnego urządzenia RTG i stacjonarnych bramek do wykrywania metalu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych: stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego oraz stacjonarnych bramek do wykrywania metalu. Ilość części zamówienia - 2: Część I - stacjonarne urządzenie rentgenowskie - 1 szt. (CPV 33281000-3 urządzenie do prześwietlania bagażu); Część II - stacjonarne bramki do wykrywania metalu - 2 szt. (CPV 33282000-0 rentgenowskie urządzenie przeglądowe). Do urządzenia musi być podłączony zestaw testerów codziennego testowania urządzeń. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca musi zamontować oraz uruchomić dostarczone urządzenie w Porcie Lotniczym Łódź im. Władysława Reymonta, ul. Gen. Stanisława Maczka 35, 94-328 Łódź. 4. Zamawiający zamierza przenieść własność przedmiotu zamówienia na Placówkę Straży Granicznej w Łodzi. 5. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny przedmiotu zamówienia. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia telefonicznego lub przesłanego faxem - 24 godziny z możliwością skrócenia do kilku godzin. Serwis musi działać 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. 6. Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny na przedmiot zamówienia. 7. Wykonawca zapewni przeglądy gwarancyjne przedmiotu zamówienia, o ile są wymagane przez producenta urządzenia. 8. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi urządzenia. 9. W przypadku braku możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Placówki Straży Granicznej w Łodzi, Wykonawca będzie zobowiązany do odebrania uszkodzonego sprzętu i dostarczenia go po naprawie, na koszt własny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.28.10.00 - Urządzenia do prześwietlania bagażu Kod CPV wg słownika 2008: 38.58.10.00 - Urządzenia do prześwietlania bagażu Oryginalny kod CPV: 33.28.20.00 - Rentgenowskie urządzenia przeglądowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.58.20.00 - Rentgenowskie urządzenia przeglądowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie dokumentów lub oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty wskazane w ust. 3 i 4 należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Termin wykonania zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104, I piętro, bud. E, pokój 130/131.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, sekretariat Wydziału Organizacji, Nadzoru i Kontroli, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, bud. C, pokój nr 103..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.28.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa stacjonarnych bramek do wykrywania metalu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacjonarnych bramek do wykrywania metalu - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.28.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Okres gwarancji - 10
- 3. Termin wykonania zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.