To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-28
Kobierzyce: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów IT na lata 2009-2010 na potrzeby Urzędu Gminy Kobierzyce.
Numer ogłoszenia: 296838 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246024 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów IT na lata 2009-2010 na potrzeby Urzędu Gminy Kobierzyce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów IT w ilościach przedstawionych w wykazie ilościowo-asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ i przewidywanych do zakupu w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty umowy. Dostawca w ogólnej cenie powinien uwzględnić dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego. Termin i przedmiot każdorazowych dostaw określony będzie zamówieniami przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Integralną częścią niniejszej dokumentacji jest załącznik nr 1 z wyszczególnieniem asortymentowo - ilościowym materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów IT . Załącznik ten jest jednocześnie częścią Formularza Ofertowego jaki Wykonawca powinien złożyć w terminie składania ofert. Jeżeli w załączniku nr 1 (specyfikacja materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów IT) pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub akcesorii przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i akcesoria są równoważne w stosunku do przedstawionych w załączniku nr 1. Wykaz materiałów i akcesorii równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych w asortymencie ujętym w załączniku nr 1 do umowy, jednakże w granicach łącznej wartości zamówienia. Materiały eksploatacyjne do drukarek (taśmy, tonery, tusze, glowice drukujące itp.) - muszą być nowe (nie noszące widocznych śladów wcześniejszego użycia) , oryginalne (wytworzone przez producenta danego modelu drukarki) lub produkowane przez producentów niezależnych od producentów drukarek, w sposób nie naruszający patentów i innych uprawnień producentów drukarek, z następujacymi zastrzeżeniami. Dla zapewnienia zbliżonego, do przypadku wykorzystywania materiałów oryginalnych, poziomu niezawodności zamienników Zamawiający wymaga aby - Dostawca wykazał, że producent oferowanych materiałów zamiennych wdrożył w swojej organizacji normę ISO 9001: 2000 lub nowszą jej wersję (co potwierdzone zostalo uzyskaniem certyfikatu zgodności z normą). - Jeżeli, w ciągu 7 dni od włożenia do drukarki zamiennika, w pracy drukarki wystapią problemy mogące mieć związek z jakością zastosowanych materiałów eksploatacyjnych (przerwy w druku, zasychanie torów podawania tuszu lub głowic, brudzenie wydruków, zalanie elektroniki tuszem, firmware drukarki /bojkotujący/ użycie zamiennika itp)) to, o ile drukarka będzie sprawna technicznie, do końca trwania umowy Dostawca będzie zobowiązany dostarczać do tego modelu drukarki i do innych drukarek korzystających z takich samych materialów eksploatacyjnych materiały eksploatacyjne oryginalne w cenie jaką dla danego rodzaju materiału wpisano do umowy. - Zamienniki nie tylko powinny zapewniać poprawną pracę urządzeń drukujących lecz również posiadać taką samą lub lepszą wydajność jak materialy oryginalne (mierzoną w oparciu o procedury testowe zgodne ze standardami: - ISO/IEC 19752 - dla tonerów do sprzętu drukującego monochromatycznego - ISO/IEC 19798 - w przypadku tonerów do sprzętu drukującego kolorowego - ISO/IEC 24711 w przypadku tuszy do urządzeń atramentowych kolorowych - . Dla każdego oferowanego zamiennika Dostawca musi dostarczyć dokument potwierdzający, że wydajność zamiennika została porównana z materiałem oryginalnym zgodnie z adekwatną z powyższych norm (może to oznaczać, że producent zamiennika będzie musiał, na własny koszt, wykonać testy porównawcze zgodne z normą - producenci materiałow oryginalnych nie zawsze podają wydajność mierzoną w sposób zgodny z tymi normami) - Na tonery - zamienniki oryginalnych producent musi zapewniać dożywotnią gwarancję (nie może być określona graniczna data przydatności tonera). - Naprawy uszkodzeń drukarek spowodowane niewłasciwą współpracą z dostarczonymi zamiennikami Zamawiający wykona na swój koszt lub przy braku takiej możliwości wymieni drukarkę na nową - taką samą, lub przy braku takiej możliwości, równorzędną pod względem posiadanych następujących parametrów użytkowych: - ilość i rodzaj posiadanych interfejsów, - pamięć, - sposób druku - taśma/atrament/toner, mono/kolor - szybkość pracy, - rodzaje i formaty obsługiwanego papieru, - zaimplementowane języki opisu strony, - pojemność podajników papieru, - wydajność z 1 tonera, - koszt wydrukowania 1 strony uwzględniający wszystkie koszty skladowe utrzymania drukarki - miesięczna obciążalność drukarki (w stronach wydruku) Ewentualne występowanie problemów przy wykorzystaniu zapisywalnych nośników danych (Plyt CD-R, DVD-R, FDD, taśm LTO itp) na napędach do ich zapisu i odczytu (używamy głównie napędów dostarczanych z komputerami PC Fujitsu-Siemens) będzie wymagalo wymienienia dostarczonych partii materialów na inne, nie sprawiające takich kłopotów - z wyjatkiem tych które zostały już wykorzystane. Kable (patchcordy) powinny być oryginalne - będą wykorzystywane w certyfikowanym okablowaniu Molex Power Cat 6 objętym 25 letnią gwarancją. Dostawca w załaczniku nr 1 do formularza ofert w przypadku zaoferowania produktu zamiennego zobowiązany jest do wskazania, że jest to produkt zamienny..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 22.60.00.00 - Tusz 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.73.20 - Dyskietki 30.19.92.30 - Koperty 31.22.44.00 - Kable przyłączeniowe 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73770.49 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GRIM, ul. Lotnicza 15D/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 72794
- Oferta z najniższą ceną: 86405 oferta z najwyższą ceną: 117037.67
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Modernizacja boiska sportowego wielofunkcyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa dróg o nawierzchni tłuczniowej i ulepszonej na terenie gminy Kobierzyce.
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu: CardioSense, w podziale na zadania (części).
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy i podległych Placówkach Terenowych.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia, monitorowania oraz przechowywania danych z podziałem na części.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.