Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kwidzyn: świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Kwidzyn Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwidzynie, do kontaktów: Joanna Stasińska, ul. Grudziądzka 6, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6461626 w. 128, fax 055 6461626, e-mail: mops.kwidzyn@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://mops.kwidzyn.samorzady.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Kwidzyn. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 25. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Miejska Kwidzyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługi opiekuńcze świadczone będą w miejscu zamieszkania osób wymagających opieki obejmują w szczególności: zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno - sanitarną, pomoc w utrzymywaniu więzi tych osób ze środowiskiem. 2. Średnia szacunkowa liczba świadczeniobiorców wynosić będzie 130 osób. 3. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie wynosić będzie - 9200 Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi opiekuńcze i faktyczna liczba godzin świadczenia usług miesięcznie będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług opiekuńczych. 4. Ogółem w okresie obowiązywania umowy liczba godzin usług nie może przekroczyć 110400. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych: - utrzymanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy oraz sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych zapewnienie bezpiecznego otoczenia do poruszania się, - utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego użytkowanego przez osobę korzystającą z usług, dbanie o higienę żywności, - drobne przepierki i zmiany bielizny pościelowej lub zanoszenie bielizny do pralni, - prasowanie odzieży, - zakup podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego- pomoc przy sporządzaniu listy zakupów, informowanie o cenach towarów, - przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diet ( w tym co najmniej jednego gorącego posiłku), - dostarczenie 1 gorącego posiłku dziennie z placówki gastronomicznej wskazanej przez Zamawiającego, - pomoc przy spożywaniu posiłków, - palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody, mycie okien 2 razy w roku, - załatwianie spraw urzędowych, opłacanie rachunków, rzetelne i terminowe rozliczenie się z wydatkowanych środków, Opieka higieniczna - mycie , czesanie i ubieranie z uwzględnieniem problemów utrzymania higieny w załatwianiu potrzeb fizjologicznych,- golenie, - kąpanie, - przesłanie łóżka, - układanie chorego w łóżku, zmiana pozycji chorego w łóżku, - zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, Pielęgnacja zalecana przez lekarza -- podawanie leków, smarowanie, okłady, zamawianie wizyt lekarskich, wizyty lekarskie w przychodni, udział w zabiegach specjalistycznych, Zapewnienie kontaktów z otoczeniem - organizowanie spacerów, podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem, - czytanie, prowadzenie rozmów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty. 1. Wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 5. Wykaz usług wykonywanych (tj. rozpoczętych i zakończonych ) w okresie ostatnich trzech lat (w każdym roku minimum jedna usługa) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, ilości godzin, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Wykonawca przedstawia do każdej wykonanej i wykazanej w załączniku usługi referencje). Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie co najmniej jednego zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000 zł (Zał. Nr 1). 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wraz z załączonymi uprawnieniami jeżeli takowe są wymagane na podstawie odrębnych przepisów w szczególności informacje o ukończeniu kursów przygotowywujących do wykonywania tego rodzaju zamówienia), ( Zał. Nr 2 ). 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 3). 8. Oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem A do niniejszej specyfikacji - złożone na formularzu ofertowym. 9. Dowód posiadania do dyspozycji lokalu biurowego. W przypadku obiektów nie będących własnością Wykonawcy powinny to być umowy najmu, dzierżawy lub umowy przedwstępne z właścicielem - w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego - obejmujące co najmniej okres obowiązywania umowy. 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na okres obowiązywania umowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Usługi opiekuńcze świadczone będą w miejscu zamieszkania osób wymagających opieki obejmują w szczególności: zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno - sanitarną, pomoc w utrzymywaniu więzi tych osób ze środowiskiem. 2. Średnia szacunkowa liczba świadczeniobiorców wynosić będzie 130 osób. 3. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie wynosić będzie - 9200 Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi opiekuńcze i faktyczna liczba godzin świadczenia usług miesięcznie będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług opiekuńczych. 4. Ogółem w okresie obowiązywania umowy liczba godzin usług nie może przekroczyć 110400. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 31.07.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy: spełniający następujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , b) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2. Złożą pisemną ofertę (na załączonym druku). 3. Akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ. 4 Wykonali usługi o charakterze objętym przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie co najmniej jednego zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000 zł. 5. Dysponują personelem mogącym zrealizować Zamówienie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków, będzie złożenie przez Wykonawcę kompletu dokumentów wymienionych w punkcie VII specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia".Nie spełnienie choćby jednego z powyższych warunków będzie przyczyną Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 5. Wykaz usług wykonywanych (tj. rozpoczętych i zakończonych ) w okresie ostatnich trzech lat (w każdym roku minimum jedna usługa) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, ilości godzin, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Wykonawca przedstawia do każdej wykonanej i wykazanej w załączniku usługi referencje). Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie co najmniej jednego zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000 zł (Zał. Nr 1). 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wraz z załączonymi uprawnieniami jeżeli takowe są wymagane na podstawie odrębnych przepisów w szczególności informacje o ukończeniu kursów przygotowywujących do wykonywania tego rodzaju zamówienia), ( Zał. Nr 2 ). 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał. Nr 3). 8. Oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem A do niniejszej specyfikacji - złożone na formularzu ofertowym. 9. Dowód posiadania do dyspozycji lokalu biurowego. W przypadku obiektów nie będących własnością Wykonawcy powinny to być umowy najmu, dzierżawy lub umowy przedwstępne z właścicielem - w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego - obejmujące co najmniej okres obowiązywania umowy. 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na okres obowiązywania umowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za jedną godzinę usługi (%) 80 2. Doświadczenie zawodowe (%) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mops.kwidzyn.samorzady.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.06.2007, godzina 11:00, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kwidzynie pok.28.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Odbiór, wywóz i utylizacja zebranych selektywnie odpadów z Cmentarza Komunalnego w Kwidzynie
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Kwidzyna
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi będącymi świadczeniobiorcami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi będącymi świadczeniobiorcami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Kamieniec Ząbkowicki w roku 2025"
- "Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku"
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI Z TERENU GMINY RADOMYŚL WIELKI
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz świadczenie usług sąsiedzkich w miejscu zamieszkania podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Słupnie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie Gminy Obrzycko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.