To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-05
Łódź: Dostawa odczynników oraz akcesoriów do badań mikrobiologicznych wraz z dzierżawą analizatora do diagnostyki mikrobiologicznej - znak sprawy 25/ZP/2014
Numer ogłoszenia: 296864 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256026 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, faks 42 678 99 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników oraz akcesoriów do badań mikrobiologicznych wraz z dzierżawą analizatora do diagnostyki mikrobiologicznej - znak sprawy 25/ZP/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa odczynników oraz akcesoriów do badań mikrobiologicznych wraz z dzierżawą analizatora do diagnostyki mikrobiologicznej o właściwościach, w opakowaniach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. 3. Zamówienie będzie wykonywane następująco: a) wykonawca zapewnia bezpłatny serwis w czasie całego okresu trwania dzierżawy b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłaszania awarii w ciągu 24 godzin na dobę z włączeniem sobót i niedziel (dopuszczono możliwość zgłaszania awarii w godzinach 5:00-23:00 z włączeniem sobót i niedziel) c) naprawa analizatora winna być wykonana w ciągu 24 godzin (dopuszczono - w dni robocze) od zgłoszenia, d) jeżeli jest niemożliwe usunięcie usterki w ciągu 24 godzin, wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia wykonywania badań w instytucji o podobnym standardzie z zapewnieniem oceny jakości badań, e) w przypadku awaryjności analizatora (więcej niż trzy naprawy w okresie trwania umowy) wykonawca jest zobowiązany do wstawienia nowego aparatu w czasie nie dłuższym niż 14 dni zapewniając w tym okresie wykonywanie badań w instytucji o podobnym standardzie z zapewnieniem oceny jakości badań, f) okres trwania dzierżawy - 36 miesięcy g) analizator ma być dostarczony do siedziby zamawiającego oraz uruchomiony i przekazany do użytkowania (przeszkolenie personelu) w terminie 6-8 tygodni po podpisaniu umowy przetargowej h) odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne, części zużywalne będą zamawiane w zależności od potrzeb. Realizacja zamówienia powinna nastąpić nie później niż w ciągu 5 dni od jego złożenia. i) termin ważności od daty dostawy: - odczynników - minimum 6 miesięcy (dopuszczono 4 m-ce) j) termin płatności czynszu dzierżawnego i z tytułu dostaw odczynników i materiałów zużywalnych nie powinien być krótszy niż 30 dni k) do analizatora należy dołączyć instrukcję roboczą w języku polskim, metodyki i karty charakterystyki l) instalacja, uruchomienie aparatury i szkolenie personelu na koszt wykonawcy, m) przeglądy techniczne analizatora potwierdzone wpisem w księdze LOG analizatora wykonywane z częstotliwością zalecaną przez producenta analizatora na koszt wykonawcy (co najmniej 1 raz do roku w całym okresie dzierżawy). n) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy dzierżawy analizatora w trakcie jej obowiązywania oraz prawo ograniczenia, łącznie z całkowitym wstrzymaniem zakupu ogólnej ilości towarów, jak i poszczególnych ich rodzajów i asortymentów w poszczególnych okresach obowiązywania umowy, jak i w stosunku do całej ilości towarów przewidzianej w przedmiocie zamówienia - w zależności od przebiegu leczenia, zmiany profilu świadczonych usług i zmian metod diagnostyczno-terapeutycznych. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za towar już dostarczony. 4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie internetowej od dnia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 5. Zamawiający na wniosek Wykonawcy przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej. Opłata za specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej wynosi 30,00 zł. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (Proszę wypełnić Załącznik 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika 4 do oferty, lub go nie wypełni, lub nie dokona w nim skreśleń, Zamawiający uzna że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOMERIEUX Polska Sp. z o. o., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550062,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 482550,34
Oferta z najniższą ceną: 482550,34 / Oferta z najwyższą ceną: 482550,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego
- SUKCESYWNA DOSTAWA REKOMBINOWANYCH BIAŁEK I PEPTYDÓW W 2025 ROKU
- Dostawa kontrastów do Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/06 TP/2025.
- Produkty lecznicze.
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych do aptek szpitalnych PZZOZ w Będzinie.
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.