Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-16
Tychy: Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach
w granicach administracyjnych miasta Tychy w latach 2009-2010
Numer ogłoszenia: 29688 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej do wykonania na ciekach w granicach administracyjnych miasta Tychy w latach 2009-2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Konserwację koryt cieków, 2. Utrzymanie drożności cieków w granicach administracyjnych miasta Tychy. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz opis do wykonania robót ujęto w przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie, że każdorazowo przed przystąpieniem Wykonawcy do wykonania robót, w protokole typowania będzie określał ich zakres rzeczowy z podaniem terminu ich wykonania. Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2010r. W okresie od podpisania umowy do końca 2010 r. przewidywane są roboty związane z utrzymaniem drożności potoków ujęte w przedmiarach jako element 2. Do robót związanych z usuwaniem zatorów i blokad przepływu wody, Wykonawca przystąpi po ich ujawnieniu, w maksymalnym czasie 0,5 h od zgłoszenia. Na Wykonawcę nałożony będzie obowiązek pełnienia 24-godzinnego dyżuru pod telefonem. Wykonanie robót ujętych w przedmiarach jako element 1 wymagane będzie w terminie od początku II-go kwartału do końca III-go kwartału br., po protokolarnym przekazaniu robót z zastrzeżeniem, że okres wykonywania robót ustali Zamawiający. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania robót Podwykonawcom w zakresie związanym z konserwacją koryt cieków. Zamawiający zastrzega sobie prawo narzucenia kolejności wykonania robót. Robotami objęte będą: a. cieki pn. Potok: Paprocański, Żwakowski odnoga A i B, Wilkowyjski, Browarniany, Nowotyski, Tyski i Młynówka, b. rowy: tzw. wyloty W1,W2,W3, na osiedlu W, na terenie dzielnic: Czułów, Wartogłowiec i Młynówka w Cielmicach oraz POD Budowlani. Roboty wymienione w przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 3 i 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością co najmniej 2 robót polegających na ręcznym koszeniu i grabieniu skarp cieków oraz ręcznym czyszczeniu dna cieków i przepustów o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Wymagane jest dysponowanie osobą / osobami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności wodno - melioracyjnej lub uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Wymagana jest kserokopia uprawnień i aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 oraz 5A do SIWZ), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument na kwotę min. 200 000,00 zł), d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp) oraz Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp): a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, o którym mowa w art. 28 Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach. Zezwolenie winno zawierać co najmniej odpady sklasyfikowane pod pozycją 20 03 03 - Odpady z czyszczenia ulic i placów, w katalogu odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument ten musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp): a. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest dysponowanie osobą / osobami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności wodno - melioracyjnej lub uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Wymagana jest kserokopia uprawnień i aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 5 oraz 5A do SIWZ. b. Wykaz wykonanych robót - załącznik Nr 6 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością, co najmniej 2 robót polegających na ręcznym koszeniu i grabieniu skarp cieków oraz ręcznym czyszczeniu dna cieków i przepustów o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1, pkt.3 ustawy Pzp): a. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 200 000,00 zł. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art.22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy
Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Rolnictwa - pok. 805
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Rolnictwa - pok. 803 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a. Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz ofertowy b. Załącznik Nr 3 do SIWZ - kosztorys ofertowy na 2009 r.; sporządzony na podstawie przedmiaru robót c. Załącznik Nr 4 do SIWZ - kosztorys ofertowy na 2010 r.; sporządzony na podstawie przedmiaru robót d. Dowód wniesienia wadium e. Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 16/02/2009..
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dąbrowskiego 23/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Dostawa węgla aktywnego wraz z usługą wymiany
- USŁUGA TELEINSPEKCJI SIECI
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Browarowej 4/50 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2024 roku - 2 postępowanie
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zabudowa skarp rzeki Ner"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową zbiornika wodnego wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej
- Bystrzyca - udrożnienie rzeki w obrębie stopnia wodnego Kraszowice - rejon ul. Przyjaźni w Świdnicy
- Renowacja zbiornika retencyjnego w miejscowości Lubola, Gmina Pęczniew
- Zabezpieczenie prawego brzegu rzeki Wisły na stanowisku górnym jazu Łączany, gm. Brzeźnica, pow. Wadowicki, woj. Małopolskie etap IV
- Rozbiórka istniejących mostów i budowa przepustów wraz z utwardzeniem części drogi publicznej Nr 112010N oraz renowacja zbiornika małej retencji w Karwinach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.