Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-04
Człuchów: Zakup i dostawa ambulansu ratunkowego typu C (karetki specjalistycznej) wraz z wyposażeniem ambulansu w sprzęt medyczny, w dwóch pakietach
Numer ogłoszenia: 296902 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 59 8342539, 8343461 do 463, faks 59 8342539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa ambulansu ratunkowego typu C (karetki specjalistycznej) wraz z wyposażeniem ambulansu w sprzęt medyczny, w dwóch pakietach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt ambulansu ratunkowego typu C (karetki specjalistycznej) wraz z wyposażeniem ambulansu w sprzęt medyczny dla SP ZOZ w Człuchowie. 2. Opis i wymagania techniczne: 1) Część (Pakiet) 1 - Ambulans ma spełniać wymogi określone w: a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r nr 32 poz. 262 z późn. zm.) b) Ustawie z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. nr 191, poz. 1410 z późn. zm.) c) PN-EN 1789 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie- ambulanse drogowe lub ją zastępującą, d) Zarządzeniu nr 65/2012/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012r, z późn. zm. e) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2013r., poz. 407). 2) Część (Pakiet) 2 - Sprzęt medyczny musi spełniać wymagania określone w: a) ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r nr 107 poz. 679 z późn. zm.), b) PN-EN 1789 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie- ambulanse drogowe lub ją zastępującą, c) Zarządzeniu nr 65/2012/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012r, z późn. zm. 3) Szczegółowe wymagania techniczne dla pojazdu zawiera załącznik nr 7, natomiast dla sprzętu medycznego załącznik nr 8. 3. Warunki gwarancji minimum 24 miesiące mechaniczną na pojazd, 24 miesiące na lakier, 120 miesięcy na perforację nadwozia, 24 miesiące na zabudowę medyczną, 24 miesiące na wyposażenie medyczne..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.00 - Pojazdy pogotowia 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 50.11.71.00 - Usługi w zakresie zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów mechanicznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną autoryzowaną stacją serwisową zapewniającą obsługę całego pojazdu oraz sprzętu medycznego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, b) Kalkulacja cenowa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Wymagania techniczne - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 77 - 300 Człuchów ulica Wojska Polskiego 1 (Wydział Infrastruktury).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 77 - 300 Człuchów ulica Wojska Polskiego 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2534G na odc. Biskupnica-Chrząstowo
- Dostawa sprzętu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługi odśnieżania dróg powiatowych Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie naturalnego zbiornika do retencjonowania wód opadowych pomiędzy ul. Bratkową i ul. Fiołkową w Człuchowie"
- Bezgotówkowe tankowanie pojazdów SP ZOZ w Człuchowie na stacjach paliw
- Przebudowa istniejącego budynku Biblioteki Miejskiej w Człuchowie
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wideolaryngoskopu w ramach zadania "Zakup funduskamery, shavera laryngologicznego i bodypletyzmografu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie"
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej i Ośrodka Rehabilitacji Dziennej Szpitala Olmedica Sp. z o.o. w Olecku
- Zakup i wdrożenie systemu TOPSOR wraz z niezbędnym sprzętem, licencjami i oprogramowaniem oraz rozbudowa sieci informatycznej na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym w WCP przy ul. A. Wrzoska 1 w Poznaniu.
- Zakup urządzeń medycznych przez Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
- Dostawa oraz montaż defibrylatorów wraz z cyklem szkoleń z zakresu ich użycia i pierwszej pomocy przedmedycznej
- Mikroskop optyczny - dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb SP ZOZ MSWiA im. prof. Ludwika Bierkowskiego w Poznaniu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.