Ogłoszenie z dnia 2013-07-26
Włocławek: Dostawa nowych, używanych lub poleasingowych stacji robocznych, monitorów, drukarek oraz switchy w celu wdrożenia systemu SIP Libra 2 w prokuraturach okręgu włocławskiego.
Numer ogłoszenia: 296908 - 2013; data zamieszczenia: 26.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa we Włocławku, ul. Orla 2, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 237 61 00, faks 54 237 61 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych, używanych lub poleasingowych stacji robocznych, monitorów, drukarek oraz switchy w celu wdrożenia systemu SIP Libra 2 w prokuraturach okręgu włocławskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - stacji roboczych w ilości 60 szt., - monitorów w ilości 5 szt., - drukarek w ilości 3 szt., - switchy w ilości 4 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa stacji roboczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOP SERVICE TECHNIKA BIUROWA KRZYSZTOF ATLAK
jakie przetargi wygrała firma
TOP SERVICE TECHNIKA BIUROWA KRZYSZTOF ATLAK
- TOP Service Technika Biurowa, ul. Wyszogrodzka 89, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54634,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71940,00
Oferta z najniższą ceną: 71940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83394,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa monitorów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMTRADE Krzysztof Mazgaj, ul. Pogodna 15, 43-365 Wilkowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1052,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 900,00
Oferta z najniższą ceną: 738,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMTRADE Krzysztof Mazgaj, ul. Pogodna 15, 43-365 Wilkowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5547,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa switchy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuromax Jarosław Cholewiński, ul. Norbertańska 17, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11349,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13396,00
Oferta z najniższą ceną: 13396,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13599,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie zostało przeprowadzone na podstawie art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zastosowano tryb zapytania o cenę, ponieważ zamówienie spełnia wszystkie przesłanki wypełniając dyspozycję art. 70 ustawy Pzp ponieważ: - jest do dostawa, - wartość zamówienie jest dużo poniżej progu 130 000 euro, - towar w postaci sprzętu komputerowego jest przedmiotem ogólnie dostępnym w obrocie rynkowym o ustalonych standardach jakościowych. Wobec powyższego zastosowanie w/w trybu jest jak najbardziej zasadne.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawa nowej półprzepuszczalnej membrany dla istniejącej instalacji biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w RZUOK w Machnaczu gm. Brześć Kujawski
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika, butli i przeglądami instalacji
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego dla osób uzależnionych, ich rodzin oraz pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
- Dostawa sprzętu komputerowego do gdyńskich placówek oświatowych w związku z realizacją projektu "Szkoła Jutr@"
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, oprogramowania oraz akcesoriów wiązanych z komputerami (z podziałem na 9 części)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.