Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-05
Pruszcz Gdański: Roboty budowlane polegające na modernizacji ogrzewania w budynkach komunalnych administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim
Numer ogłoszenia: 296960 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Grunwaldzka 71A, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 6920827, faks 58 6920827.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.znk.pruszczgd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na modernizacji ogrzewania w budynkach komunalnych administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - modernizacja ogrzewania - zmiana ogrzewania na gazowe, w budynkach komunalnych administrowanych przez Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim, zlokalizowanych w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 23, Grunwaldzkiej 23a, Grunwaldzkiej 48/5, Dąbrowskiego 4/10, Dąbrowskiego 4/26, Powstańców Warszawy 2/3, Wojska Polskiego 46/4, Przy Torze 20c/5, Grunwaldzkiej 13/7. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 23/2,3,4,5 i Grunwaldzkiej 23a/6: a) prace rozbiórkowe - demontaż elementów instalacji wskazanych w projekcie budowlanym b) dostawę wraz instalacją kotłów gazowych dwufunkcyjnych w każdym lokalu c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, od kotła gazowego, dla każdego z pięciu lokali mieszkalnych zlokalizowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, z dostawą i instalacją grzejników, d) instalację wody zimnej, zasilającej kotły gazowe oraz wody ciepłej, od kotła gazowego do istniejącej instalacji, dla każdego z pięciu lokali mieszkalnych zlokalizowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, e ) instalację gazową z wykorzystaniem istniejącej instalacji, do kotłów gazowych, w każdym z pięciu lokali mieszkalnych, zlokalizowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, f) instalację spalinową, zgodnie z Projektem budowlanym. Tom V: Modernizacja ogrzewania na gazowe w lokalach komunalnych - w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 23/2,3,4,5 i Grunwaldzkiej 23a/6. Instalacje sanitarne. Uwaga. Budynek nr 23 jest wpisany do rejestru zabytków Województwa Pomorskiego pod numerem 613, dawny numer: 491. 2) w lokalu nr 5 w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 48: a) prace rozbiórkowe - demontaż elementów instalacji wskazanych w projekcie budowlanym b) dostawę wraz instalacją kotła gazowego dwufunkcyjnego, c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w mieszkaniu; z dostawą i instalacją grzejników, d) instalację wody ciepłej i zimnej (włączenie do istniejącej instalacji); e) instalację gazową od gazomierza zlokalizowanego w szafce gazowej na zewnętrznej ścianie budynku, do kotła gazowego i kuchenki gazowej. f) instalację spalinową. zgodnie z Projektem budowlanym. Tom I: Modernizacja ogrzewania na gazowe. Instalacja gazowa, wody ciepłej i zimnej oraz centralnego ogrzewania. 3) w budynku przy ul. Powstańców Warszawy 2, lokal 3: a) prace rozbiórkowe - demontaż elementów instalacji wskazanych w projekcie budowlanym b) dostawę wraz instalacją kotła gazowego dwufunkcyjnego, c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w mieszkaniu; z dostawą i instalacją grzejników, d) instalację wody ciepłej i zimnej (włączenie do istniejącej instalacji); e) wykonanie instalacji gazowej od gazomierza zlokalizowanego w szafce gazowej na klatce schodowej, do kotła gazowego i kuchenki gazowej f) instalację spalinową, zgodnie z Projektem budowlanym. Tom V: Modernizacja ogrzewania na gazowe. Instalacja gazowa, wody ciepłej i zimnej oraz centralnego ogrzewania. 4) w budynku przy ul. Przy Torze 20C, lokal 5: a) prace rozbiórkowe - demontaż elementów instalacji wskazanych w projekcie budowlanym b) dostawę wraz instalacją kotła gazowego dwufunkcyjnego, c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w mieszkaniu, z dostawą i instalacją grzejników, d) instalację wody ciepłej i zimnej (włączenie do istniejącej instalacji); e) wykonanie instalacji gazowej od gazomierza zlokalizowanego na korytarzu w budynku, do kotła gazowego i kuchenki gazowej, f) instalację spalinową, zgodnie z Projektem budowlanym. Tom I: Modernizacja ogrzewania na gazowe Instalacja gazowa, wody ciepłej i zimnej oraz centralnego ogrzewania. 5) w budynku przy ul. Wojska Polskiego 46, lokal 4: a) prace rozbiórkowe - demontaż elementów instalacji wskazanych w projekcie budowlanym b) dostawę wraz instalacją kotła gazowego dwufunkcyjnego, c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w mieszkaniu, z dostawą i instalacją grzejników, d) instalację wody ciepłej i zimnej e) wykonanie instalacji gazowej od gazomierza zlokalizowanego na ścianie elewacji budynku, do kotła gazowego i kuchenki gazowej, f) instalację spalinową, zgodnie z Projektem budowlanym. Tom IV. Modernizacja lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 46/4; dz. nr 73/8; obręb 13 Pruszcz Gdański 6) w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4, lokal 10: a) prace rozbiórkowe - demontaż elementów instalacji wskazanych w projekcie budowlanym, b) dostawę wraz instalacją kotła gazowego dwufunkcyjnego, c) wykonanie instalacji gazowej; d) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, z dostawą i instalacją grzejników, e) instalacja wody zimnej zasilającej kocioł gazowy oraz instalacja wody ciepłej od kotła gazowego do istniejącej instalacji, f) instalację spalinową, zgodnie z Projektem budowlanym. Tom I. Modernizacja ogrzewania na gazowe. Instalacja gazowa, wody ciepłej i zimnej oraz centralnego ogrzewania. 7) w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4, lokal 26 a) prace rozbiórkowe - demontaż elementów instalacji wskazanych w projekcie budowlanym, b) dostawę wraz instalacją kotła gazowego dwufunkcyjnego, c) wykonanie instalacji gazowej; d) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, z dostawą i instalacją grzejników, e) instalacja wody zimnej zasilającej kocioł gazowy oraz instalacja wody ciepłej od kotła gazowego do istniejącej instalacji, f) instalację spalinową, zgodnie z Projektem budowlanym. Tom V. Modernizacja ogrzewania na gazowe. Instalacja gazowa, wody ciepłej i zimnej oraz centralnego ogrzewania. 8) w lokalu przy ul. ul. Grunwaldzkiej 13/7: a) dostawa i instalacja szafki gazowej na kurek odcinający zlokalizowaną na klatce schodowej, b) dostawa i instalacja gazomierza miechowego, c) wykonanie instalacji gazowej od szafki gazowej do kuchenki gazowej, zgodnie z Projektem budowlanym. Tom I. Modernizacja lokalu - podłączenie gazu. Instalacja gazowa.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w ciągu 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień 45330000-9
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwa zamówienia obejmujące wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych z wykorzystaniem kotłów gazowych, o wartości każdego z tych zamówień co najmniej 100.000,00 zł brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że dysponuje: a) kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub w przypadku osoby zagranicznej - odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych. b) kierownikiem robót posiadającym kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, do kierowania pracami remontowymi w budynku zabytkowym przy ul. Grunwaldzkiej 23, godnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, t.j.: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, - przebytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, wpisanych do rejestru zabytków lub w przypadku osoby zagranicznej odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych. Funkcję wskazaną w lit. a i lit. b może pełnić jedna osoba posiadająca wymagane wyżej uprawnienia Zamawiający uznaje uprawnienia budowlane w w/w zakresie uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, zgodnie z art. 104 tejże ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 150.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne zmiany zawartej umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3 2) warunków płatności, 3) terminu realizacji zamówienia, 4) zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 5) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego, 6) aktualizacji, zmiany rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, lub z innych uzasadnionych powodów 2. Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonane w przypadku: 1) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wynikającej z: a) niezbędnej zmiany technologii wykonania prac stwierdzonej przez inspektora nadzoru lub nadzór konserwatorski, albo autorski b) zmiany projektu budowlanego w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania prac lub ich usprawnienia, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy 3) zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia, 4) zmiany w dokumentacji projektowej wymagającej czasu do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, 5) opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, lub w zakresie dokonywania odbiorów, 6) zawieszenia robót przez zamawiającego, 7) uzgodnień z właściwym Konserwatorem Zabytków 8) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, przy czym fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, 9) innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca 10) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót), 11) gdy wprowadzenie zmian dotyczących zakresu lub technologii prac zaleci lub nakaże Wojewódzki Konserwator Zabytków, lub nadzór konserwatorski albo autorski 12) gdy zmiany są konieczne na skutek ujawnienia się przeszkód w budynku, lub błędów w dokumentacji projektowej, 13) jeżeli zmiany pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, 14) jeżeli zmiany dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy. 3. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i nie podlega późniejszym zmianom, za wyjątkiem przypadków gdy: 1) Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie robót zamiennych, zgodnie z podpisanym wcześniej protokołem konieczności, 2) Wykonawca nie wykona robót w jakiejkolwiek części lub nie dostarczy materiałów i urządzeń niezależnie od przyczyny; 3) Zostanie ograniczony zakres rzeczowy przedmiotu Umowy (roboty zaniechane). 4) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), 4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.znk.pruszczgd.pl/Przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub biuro@bozp.com.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zakładu Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim, ul. Grunwaldzka 71A, 83-000 Pruszcz Gdański, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Przy Torze 20c/2a w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa energii cieplnej do węzła cieplnego w budynku przy ul. Słonecznej 5 w Pruszczu Gdańskim, będącego własnością TBS - ABK Sp. z.o.o. na potrzeby C.O. i przygotowania ciepłej wody użytkowej
- Remont połaci dachowej budynku mieszkalnego położonego na dz. nr 20/58 w obrębię Jabłowo, gm. Starogard Gdański, woj. pomorskie
- Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego
- Usługi wycen służebności przesyłu i służebności gruntowych na terenie województwa pomorskiego
- Zagospodarowanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych położonych na terenie powiatu gdańskiego
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Rozbudowa sieci wewnętrznej kanaliz. deszczowej wraz z budową nowej przepompowni i przyłącza na potrzeby MZDW OD Piaseczno przy ul. Elektronicznej 4a- w systemie projektuj i buduj - nr post. 049/25
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.