eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup, dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb wyposażenia nowo wybudowanego Pawilonu Ginekologiczno-Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-20

Radom: Zakup, dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb wyposażenia nowo wybudowanego Pawilonu Ginekologiczno-Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 296978 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb wyposażenia nowo wybudowanego Pawilonu Ginekologiczno-Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 -Pulsoksymetr dla noworodków szt 5 Część 2- Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa szt 6 Część 3- Zestaw do ogrzewania pacjenta szt 2 Część 4- Pompa objętościowa dla noworodków szt 3 Część 5- System grzewczy noworodka szt 3 Część 6- Lampa do fototerapii diodowa statywowa szt 3 Część 7- Statyw do pompy infuzyjnej szt 8.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.19.23.00-5, 33.19.41.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru: Dla części nr 1 -na kwotę min 12 000,00 zł Dla części nr 2- na kwotę min 13 000,00 zł Dla części nr 3- na kwotę min. 35 000,00 zł Dla części nr 4 - na kwotę min 4 000,00 zł Dla części nr 5 - na kwotę min 12 000,00 zł Dla części nr 6 -na kwotę min 12 000,00 zł Dla części nr 7- na kwotę min 2 600,00 zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. Wypełniony formularz oferty 3. Wypełnioną specyfikację techniczną/ formularz cenowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 26-610 Radom III p. pokój 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 26-610 Radom pok. 308 lub 309 III piętro /Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pulsoksymetr dla noworodków szt 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr transportowo - stacjonarny; 1) Aparat prezentujący dane: %SpO2, częstość pulsu, krzywa pletyzmograficzna, indeks perfuzji, komunikaty alarmowe, trendy, czułość; 2) Zasilanie sieciowe 220 do 240 V, 47- 63 Hz, oraz akumulatorowe z wewnętrznych akumulatorów min. 4 godziny; 3) Odłączalny panel przedni pulsoksymetru umożliwiający użytkowanie jako urządzenie transportowe z własnym zasilaniem; 4) Czas ładowania po całkowitym rozładowaniu do 100% pojemności max. 3 godziny; 5) Zintegrowany z obudową uchwyt do przenoszenia pulsoksymetru; 6) Zacisk do panelu przedniego umożliwiający stabilne umocowanie pulsoksymetru do profili pionowych i poziomych podczas transportu; 7) Ekran z podświetleniem o rozdzielczości min.: 480 x 160 punktów, wielkość plamki max. 0,24 mm; 8) Możliwość regulacji kąta ustawienia urządzenia na podłożu oraz automatyczna zmiana sposobu wyświetlania danych z poziomej na pionową; 9) Możliwość ustawienia pulsoksymetru w pozycji pionowej i poziomej; 10) Waga panelu przedniego poniżej 1 kg; 11) Waga pulsoksymetru z panelem poniżej 2 kg; 12) Tryby uśredniania: 2, 4, 8, 10, 12, 14, 16 sekund; 13) Pomiar saturacji w zakresie (1-100)%; 14) Dokładność pomiaru saturacji max. ?3 cyfry w zakresie min. 7-100%; 15) Rozdzielczość pomiaru saturacji min. 1%; 16) Pomiar częstości pulsu w zakresie (25-240) ud/min.; 17) Dokładność pomiaru częstości pulsu pracy max. ?3 ud/min.; 18) Rozdzielczość pomiaru częstości pulsu min. 1 ud/min.; 19) Rozdzielczość pomiarów: saturacja (%SpO2): 1% częstość pulsu (BPM) 1 BPM; 20) Technologia umożliwiająca pomiar saturacji i tętna u pacjentów o niskiej perfuzji; 21) Ciągły tryb monitorowania parametrów oraz możliwość zapamiętywania trendów do 30 dni; 22) Wskaźnik niskiej perfuzji (amplituda pulsu) w zakresie od min. 0,02% do 20%; 23) Dźwiękowa sygnalizacja częstości pulsu z możliwością ustawienia napięcia dźwięku i jego wyłączenia; 24) Eliminacja artefaktów ruchowych dzięki eliminacji sygnałów z krwi żylnej; 25) Zmiana tonu sygnału częstości pulsu przy zmianie saturacji pacjenta - wyższe tony przy spadku saturacji, niższe tony przy wzroście saturacji; 26) Ekran graficzny LCD z regulacją kontrastu ekranu oraz regulacją podświetlenia ekranu. Automatyczna rotacja ekranu: pion i poziom; 27) Wyświetlanie wyników pomiaru saturacji i częstości pulsu w formie cyfrowej 28) Wyświetlanie indeksu perfuzji w zakresie 0,02% ÷ 20%; 29) Pulsoksymetr wyposażony w porty komunikacyjne umożliwiające podłączenie do monitora zewnętrznego; 30) Możliwość rezygnacji z prezentacji krzywej pletyzmograficznej na rzecz zwiększenia formy cyfrowej prezentacji pomiaru saturacji i częstości pulsu; 31) Graficzny wskaźnik aktualnego poziomu naładowania akumulatora stale widoczny na ekranie urządzenia; 32) Prezentacja bezpośrednio na ekranie urządzenia trendów graficznych saturacji i częstości pulsu dotyczących pomiarów z ostatnich min. 24 godzin; 33) Granice alarmów stale widoczne na ekranie; 34) Alarmy dźwiękowe i świetlne pomiaru saturacji i częstości pulsu; 35) Indywidualne ustawienia granic alarmów i zapamiętywanie ich przez urządzenie; 36) Możliwość regulacji głośności alarmów dźwiękowych; 37) Możliwość rozszerzenia oprogramowania wewnętrznego o pomiar hemoglobiny całkowitej w jednostkach: g/dl; 38) Pomiar zmian indeksu perfuzji w czasie; 39) Przewód łączący urządzenie z czujnikiem pomiarowym; 40) Pulsoksymetr obsługiwany przez min. 4 przyciski zmieniające dynamicznie swą funkcję na ekranie; 41) Wielorazowy uniwersalny czujnik; 42) Gwarancja na sprzęt: min. 24 m-ce, sprzęt fabrycznie nowy; 43) Instrukcja obsługi w języku polskim; 44) Dodatkowe akcesoria pulsoksymetru: czujniki noworodkowe, jednorazowe poniżej 3 kg, 400 szt. czujniki wielorazowe z rzepą na stopę, 150 szt. czujnik wielorazowy z pasami samoprzylepnymi dla noworodków, 300 szt. taśma do zabezpieczenia czujników, 200 szt. czujnik na palec dla noworodków 5 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa szt 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres szybkości wlewu: 0,1 ml/godz. do 99,9 ml/godz. ze stopniowaniem co 0,1 ml/godz.; 2) Szybkość wlewu BOLUS: 256 ml/godz. dla strzykawki 50 ml, 128 ml/godz. dla strzykawki 20 ml; 3) Szybkość wlewu KVO: 0.1 ml/godz. w czasie 6 minut; 4) Wskazania objętości realizowana: 0.1 ml do 99.,9 ml co (0,1); 5) Maksymalne ciśnienie wlewu: 930 hPa +/- 10%; 6)Tryb pracy: praca ciągła; 7)Czas pracy przy zasilaniu z akumulatora: 4 godziny/przy pracujących 2-ch torach infuzji z maksymalną wydajnością, w pełni naładowanym akumulatorem; 8)Rodzaj akumulatora akumulatory kwasowo-ołowiowe, bezobsługowe 12V; 1,2 Ah; 9)Czas ładowania akumulatorów: 24 godz./od rozładowania do 100%/; 10)Rodzaj strzykawek: 50 ml dostosowane do pomp BD - 20 ml; 11)Obudowa: tworzywo sztuczne; 12)Stany alarmowe: a)przekroczenie limitu ciśnienia infuzji, b)koniec wlewu, c)aktywna funkcja BOLUS/dawka uderzeniowa/, d)prawie pusta strzykawka /aktywna funkcja KVO/, e)przerwa w zasilaniu sieciowym, f)niski poziom naładowania akumulatora, 13)Zasilanie: 230 V 14)Wymiary 135-245-260 15)Masa: 4.15 kg 16)Środowisko: a) Pracy: - temperatura otoczenia: +10 do + 50oC - wilgotność: 30 do 80%; - ciśnienie: 700 do 1060 hPa b) Przechowywanie: - temperatura otoczenia: -20 do + 70oC - wilgotność: poniżej 100%; - ciśnienie: 700 do 1060 hPa 17)Zabezpieczenia przed pożarem elektrycznym: zgodnie z normą PN-EN 60 601 - 1:1999.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw do ogrzewania pacjenta szt 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) urządzenie do suchego ogrzewania pacjenta składające się z maty grzewczej i koca grzewczego 2) możliwość połączenia dwóch akcesoriów grzewczych: maty i koca jednocześnie 3) urządzenie powinno posiadać : a) czujnik temperatur, b) niezależne odcięcia temperatury, c) alarm kabla, d) niezależne odcięcia czasowe, e) alarmy wizualne i akustyczne f) alarm temperatury ogrzewania oraz zbyt niskiej temperatury kontaktu powierzchni w stosunku do ustawionej temperatury grzania, g) alarm zasilania, h) nie powinno emitować ciepła na zewnątrz 4) koc grzewczy powinien być : a) miękki, b) zasilany bezpiecznym napięciem c) wyprodukowany z materiału przeziernego dla promieni RTG d) wodoodporny e) łatwy do dezynfekcji f) odporny na środki dezynfekcyjne 5) mata grzewcza powinna być : a) wodoodporna b) łatwa do dezynfekcji c) odporna na środki dezynfekcyjne d) kompatybilna z żelową matą przeciwodleżynową d) bezpieczna dla pacjenta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pompa objętościowa dla noworodków szt 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Masa (z akumulatorem) do 5 kg; 2) Uchwyt do przenoszenia zintegrowany z pompą; 3) Uchwyt do mocowania pompy do rur pionowych zintegrowany z pompą; 4) Minimalny czas pracy przy zasilaniu akumulatorowym min. 6 godzin przy przepływie 125 ml/h; 5) Zasilanie sieciowe; 6) Wbudowany zasilacz sieciowy; 7) Klawiatura numeryczna; 8) Duży czytelny wyświetlacz z tylnym podświetleniem o wymiarach min. 7 cm x 7 cm; 9) Podaż dwukanałowa z parametrami programowanymi dla każdego kanału niezależnie; 10) Możliwość podłączenia do drugiego kanału strzykawki od 3 do 50/60 ml lub innego drenu infuzyjnego; 11) Podaż jednoczesna z obu kanałów lub automatyczne uruchomienie drugiego kanału po zakończeniu pierwszej dawki; 12) Zakres prędkości podaży ml/h (min-max) od 0,1 do 999 ml/h (do 100 ml programowania co 0,1 ml); 13) Dokładność +/- 5%; 14) Blokada klawiatury; 15) Możliwość zmiany prędkości podaży bez konieczności zatrzymywania pompy; 16) Programowana objętość infuzji w zakresie 0,1 do 9999 ml; 17) Możliwość ręcznego ustawienia ciśnienia okluzji w zakresie min. 53-775 mmHg co 1 mmHg; 18) Wyświetlanie aktualnej wartości ciśnienia panującego w linii w mmHg; 19) Wyświetlanie nazw min. 80 leków; 20) Możliwość programowania pompy w różnych jednostkach: objętości, masy oraz z uwzględnieniem masy ciała pacjenta; 21) Automatyczna kalkulacja prędkości podaży jako objętości wlewu i czasu; 22) Alarmy powietrza w drenie, okluzji w części dystalnej i proksymalnej, braku przepływu, rozładowania się baterii, bliskiego końca infuzji, źle zamkniętych drzwiczek; 23) Regulacja głośności alarmu potencjometrem; 24) Funkcja KOR (KVO) (utrzymywanie drożności naczyń); 25) Zestaw infuzyjny bez wolnego przepływu posiadający pułapkę powietrzną 3 ml; 26) Możliwość podaży krwi, preparatów krwiopochodnych; 27) Port komunikacyjny RS-232; 28) Precyzyjna podaż niezależnie od wysokości zawieszenia worka, gęstości i lepkości płynu; 29) Programowana podaż wielostopniowa (wieloetapowa) min 10 progów; 30) Obsługa pompy (komunikaty) w języku polskim; 31) Instrukcja obsługi w jęz. polskim i szkolenie personelu w zakresie użytkowania;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System grzewczy noworodka szt 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) System grzewczy zapewnia automatyczne regulowanie ogrzewania noworodków w trakcie: standardowej opieki, zmian adaptacyjnych i reanimacji w Oddziale Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka. 2) Urządzenie można stosować w inkubatorze, na stole noworodkowym, w łóżeczku niemowlęcym lub na przewijaku. 3) System grzewczy można używać w postaci materaca lub tzw. ciepłego gniazdka, pokrowiec może być materiałowy lub nieprzemakalny. 4) System grzewczy noworodka ma dźwiękowy alarm wysokiej temperatury i wizualny alarm niskiej temperatury. 5) Pokrowiec nieprzemakalny można dezynfekować, a pokrowiec materiałowy prać . 6) Wymiary: a)Materac pierwszy o wym. 20 x 410 x 555 mm b) Materac drugi o wym. 20 x 600 x 760 c) Sterownik o wym. 220 x 150 x 200 7) Zasilanie: a) Prąd zmienny o napięciu 220/230 V i częstotliwości 50?0,6 Hz. b) Maksymalny pobór mocy: 110 VA . c) Minimalny czas ciągłej pracy : 72 h. 8) Zakres ustawianej temperatury: a) Tryb główny 35,0 - 37,0 °C, tryb dodatkowy 37,1- 39,0 °C b) Dyskretność ustawionej temperatury 0,1 °C..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Lampa do fototerapii diodowa statywowa szt 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ZASTOSOWANIE: Oddział Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka 2) Zasada działania polega na naświetlaniu skóry noworodka światłem niebieskim o długości fali 450- 500 nm, które powoduje redukcje stężenia bilirubiny we krwi. Diody LED są wydajne, mają długi okres żywotności, nawet do 40 tysięcy godzin. Są efektywne terapeutycznie, gdyż dwukrotnie zwiększają gęstość natężenia światła w porównaniu z lampami świetlówkowymi. 3) Wymiary : - Lampa : 270 x 410 x 120 mm - Statyw : 610 x 860 x (1320- 1670) mm 4) Waga: Lampa: 1,8 kg Lampa ze statywem : 22,5 kg 5) Zasilanie: 220- 230 V, 50- 60 Hz, max. 50 VA 6) Czas ogrzewania: max 10 s 7)Obszar naświetlania: nie mniej niż 300 x 220 mm 8) Zakres regulacji wysokości od pozycji dolnej do górnej: nie mniej niż 350 mm 9) Zakres regulacji horyzontalnej: 90 ° 10) Źródło światła: diody LED 11) Rodzaj światła: niebieskie 12) Długość fali: 450 - 500 nm 13) Szczytowe natężenie światła na powierzchni ciała pacjenta w odległości 460 mm Maksymalnie: ?WAT/cm 2/nm 40 Średnio: ?WAT/cm 2/nm 20 14) Dodatkowe wyposażenie: okularki dla noworodka w 3 rozmiarach - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Statyw do pompy infuzyjnej szt 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Posiada stabilną podstawę o średnicy 780 mm , 2) wyposażona w 5 kołek (dwa z blokadą) na obrotowych osiach o średnicy 78 mm. 3) Kolumna z nierdzewnej stali chromowanej o wysokości 1900- 1950 cm. 4) W górnej części wyposażony w półkę lub wieszak. 5) Na podstawie zainstalowane jest 4-krotne gniazdo sieciowe z filtrem przeciwzakłóceniowym oraz przewodem przyłączeniowym o długości 4,2 m i sygnalizacją napięcia na gniazdach, dwoma wymiennymi bezpiecznikami, gniazda z bolcami uziemiającymi, bezpieczna atestowana obudowa. 6) Statyw spełnia wymagania zabezpieczenia przed pożarem elektrycznym dla aparatów 1-szej klasy ochronności . 7) Waga statywu do pompy infuzyjnej wynosi 5- 6 kg, kolor jasny lub morelowy 8) Statyw służy do umocowania pojedynczych pomp lub zestawów pomp wymaganych przy leczeniu wielonarządowych obrażeń wewnętrznych i dozowania pacjenta podczas podawania mu leków drogą infuzji. 9) Wyposażenie dodatkowe: W dolnej części statywu umieszczony kosz na odpady medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.