To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-04
Warszawa: Wykonanie i dostawa 15 000 kpl. blankietów Tymczasowego Zaświadczenia Tożsamości Cudzoziemca z hologramem
Numer ogłoszenia: 297018 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139323 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej, ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 500 43 72, faks 22 500 47 82, 22 500 47 07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa 15 000 kpl. blankietów Tymczasowego Zaświadczenia Tożsamości Cudzoziemca z hologramem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 15 000 kpl. nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, blankietów Tymczasowego Zaświadczenia Tożsamości Cudzoziemca z hologramem spełniających wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli poufne. W związku z powyższym zgodnie z art. 54 ust. 1 i 2 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010r. (Dz.U. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.) Wykonawca musi posiadać zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższej potwierdzoną aktualnym świadectwem bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej drugiego stopnia. Szczegółowe wymagania dotyczące ochrony informacji zostały określone w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego. 3. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 24 miesiące, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru technicznego/jakościowego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4. Wykonawca wyłoniony w trakcie procedury udzielenia zamówienia publicznego zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuścił możliwość realizacji w podwykonawstwie jedynie części zamówienia obejmującej wykonanie hologramu. Pozostała część zamówienia musi być wykonana przez Wykonawcę (art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm., zwanej dalej ustawą Pzp).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.80.00 - Pozostałe druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
- Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A., ul. Sanguszki 1, 00-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 285243,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 350850,00
Oferta z najniższą ceną: 350850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 350850,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.