eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Dostawa kserokopiarki i drukarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-05

Warka: Dostawa kserokopiarki i drukarki
Numer ogłoszenia: 297020 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarki i drukarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarki oraz drukarki dla Urzędu Miejskiego w Warce. Przedmiot zamówienia ujęty jest w rozbiciu na 2 zadania: Zadanie 1 - dostawa kserokopiarki wraz z instalacją Zadanie 2 - dostawa drukarki. Wymagane parametry urządzeń zostały podane w tabelach poniżej. Zadanie 1 Tabela 1. Specyfikacja Kolorowego Urządzenia wielofunkcyjnego - Kserokopiarki - 1 szt. Nazwa parametru Minimalna wartość Specyfikacja kopiarki Prędkość druku / kopiowania A4 w czerni 45 str./min. Prędkość druku / kopiowania A4 w kolorze 45 str./min. Prędkość druku / kopiowania A3 w czerni 22 str./min. Prędkość w dupleksie A4 w czerni 45 str./min. Prędkość w dupleksie A4 w kolorze 45 str./min. Rozdzielczość kopiowania (dpi) 600 x 600 Skala szarości 256 odcieni Kopiowanie wielokrotne 1-9 999 Format oryginału A5-A3 Skalowanie 25-400% w odstępach 0.1%; automatyczne powiększenie Specyfikacja drukarki Drukowanie Czarno-białe, kolorowe Rozdzielczość drukowania (dpi) 1,800 x 600 1,200 x 1,200 Język opisu strony PCL6 (XL 3.0); PCL 5c; PostScript 3 (CPSI 3016); XPS Obsługiwane Systemy operacyjne Windows XP (32/64), Windows VISTA (32/64), Windows 7 (32/64), Windows 8 (32/64) Linux Specyfikacja skanera Prędkość skanowania w czerni Do 160 oryg./min. Prędkość skanowania w kolorze do 160 oryg./min. Rozdzielczość skanowania (dpi) Maks.: 600 x 600 Tryby skanowania Skanowanie do Email Skanowanie do SMB/LAN Skanowanie do FTP Skanowanie do Skrzynki Użytkownika Skanowanie sieciowe TWAIN Formaty plików JPEG; TIFF; PDF; Specyfikacja systemu Pamięć systemu 2048 MB Dysk twardy 250 GB Interfejsy 10-Base-T/100-Base-T/1,000-Base-T Ethernet; USB 2.0 Protokoły sieciowe TCP/IP (IPv4 / IPv6); IPX/SPX; NetBEUI; SMB; SNMP; HTTP Automatyczny podajnik dokumentów do 100 oryginałów; A6-A3; 35-163 g/m2 Dualscan ADF Rozmiar papieru A6 - SRA3, papier banerowy maks. 1,200 x 297 mm Standardowe podajniki papieru Taca 1: 500 arkuszy, A5-A3, 52-256 g/m2 Taca 2: 500 arkuszy, A5-SRA3, 52-256 g/m2 Podajnik ręczny: 150 arkuszy, A6-SRA3, własne formaty papieru, baner, 60-300 g/m2 Automatyczny dupleks A5-SRA3; 52-256 g/m2 Sterowanie kolorowy panel dotykowy Dodatkowe wyposażenie Podstawka z kółkami pod urządzenie - umożliwiająca właściwe ustawienie urządzenia. Gwarancja 36 miesięcy Dodatkowo W cenę należy wliczyć zestaw materiałów eksploatacyjnych (bęben, tonery), transport, instalacja, podstawowe szkolenie z obsługi. W przypadku awarii, jeżeli naprawa nie będzie możliwa u Zamawiającego w terminie trzech dni (roboczych) od daty zgłoszenia awarii, wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt zastępczy na czas naprawy. Zadanie 2 Tabela 2. Specyfikacja Drukarki Igłowej - 1 szt. Nazwa parametru Minimalna wartość Liczba igieł 24 Prędkość drukowania (Utility 10 cpi) 300 cps Szerokość wydruku (10cpi) 106 kolumn (możliwość druku na papierze formatu A3) Czcionki Courier, Roman, Swiss, Swiss Bold, Orator, Gothic, Prestige, OCR-A, OCR-B, Utility, HSD Rozdzielczość do 360 x 360 dpi Wysokość znaku 10, 12, 15, 17.1 i 20 cpi Liczba drukowanych kopii 5 (oryginał + 4 kopie) Podawanie papieru Przedni traktor pchający do druku na papierze ciągłym Przedni podajnik ręczny - poziome podawanie papieru o nietypowych formatach i grubościach Emulacje Epson LQ, IBM PPR lub IBM AGM Wbudowany interfejs Równoległy Centronics (LPT), USB 2.0 Żywotność głowicy 200 milionów znaków MTBF 12 000 godzin Gwarancja 36 miesięcy W przypadku awarii, jeżeli naprawa nie będzie możliwa u Zamawiającego w terminie trzech dni (roboczych) od daty zgłoszenia awarii, wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt zastępczy na czas naprawy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej www.warka.pl/zp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.23.21.20 - Drukarki igłowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 do SIWZ 3) Formularz oferty wg wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ 4) Wykaz parametrów proponowanych urządzeń - wg załącznika nr 5 5) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach: - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; - z powodu wystąpienia dodatkowych, a nie możliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, prac; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Warce, pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, do upływu terminu składania ofert - informacja w BIURZE OBSŁUGI.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Warce, pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka w BIURZE OBSŁUGI.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.