Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-09-05
Puck: Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i wyposażeniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku
Numer ogłoszenia: 297054 - 2014; data zamieszczenia: 05.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji, ul. Lipowa 3c, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 673 29 51, faks 58 673 26 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MOKSiR.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i wyposażeniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Lustrzanka cyfrowa 1 2 Obiektyw, ogniskowa 17-50 mm 1 3 Obiektyw, ogniskowa 70-300 mm 1 4 Obiektyw, ogniskowa 10-20 mm 1 5 Lampa błyskowa 1 6 Statyw fotograficzny + pokrowiec 1 7 Lampy studyjne 1 8 Bezprzewodowy wyzwalacz lamp błyskowych 1 9 System zawieszenia teł 1 10 Tło fizelinowe - niebieskie 1 11 Tło fizelinowe - szare 1 12 Tło fizelinowe - zielone 1 13 Tło fizelinowe - czerwone 1 14 Tło polipropylenowe - czarne 1 15 Tło polipropylenowe - białe 1 16 Uchwyt do mocowania tła 2 17 Zestaw reflektorów 1 18 Zestaw portretowy lampa +statyw +blenda 1 19 Torba na statywy i parasolki 1 20 Komputer + monitor + WINDOWS 7 1 21 Adobe Photoshop CS 5 PL Win Box v.12 1 22 Komputer przenośny LAPTOP 17.3 6 23 Drukarka 1 24 Papier fotograficznyA4 225g 40ark 10 25 Papier fotograficzny 300g 10x15cm 50ark 10 26 Tusze do drukarki (2 komplety) 12 27 Adobe Photoshop CS 5 PL Win Box v.12 6 28 Acces Point 1 29 Projektor 2 30 Ekran prezentacyjny sterowany elektrycznie 2 CZĘŚĆ 1 1. Cyfrowa lustrzanka jednoobiektywowa, rozdzielczość minimum 16,2 mln px, czułość iso w zakresie 100-6400, Mocowanie obiektywu typ F ( ze stykami AF) AF - minimum 11 pól ostrości, 2. Obiektyw - Uniwersalny zoom, ogniskowa 17 - 50 mm, światło nie większe niż f 2.8, 3. Obiektyw - Teleobiektyw zoom, ogniskowa 70 - 300 mm, światło w zakresie 4-5,6, 4. Obiektyw - Szerokokątny zoom, ogniskowa 10 - 20 mm, światło w zakresie 4-5,6, 5. Lampa błyskowa - max liczba przewodnia 28 przy ISO 100 6. Statyw fotograficzny - maksymalna wysokość 1,7m, max obciążenie 4 kg, głowica 3-kierunkowa, waga około 2,2 kg 7. Lampy studyjne zestaw - 2 lampy 400 wat, 2 reflektory o śr. 16.5cm, 2 statywy, parasol półprzezroczysty o śr. 85cm, softbox 60x60cm, torba na lampy i statywy 8. Bezprzewodowy wyzwalacz lamp błyskowych - zasięg około 20 m, 4 kanałowy 9. System zawieszenia teł - 2 statywy z poprzeczką, max wysokość 2,6m, max szerokość 3m 10. Tło flizelinowe niebieskie - szerokość nie mniejsza niż 3m 11. Tło flizelinowe szare - szerokość nie mniejsza niż 3m 12. Tło flizelinowe zielone - szerokość nie mniejsza niż 3m 13. Tło flizelinowe czerwone - szerokość nie mniejsza niż 3m 14. Tło polipropylenowe czarne - szerokość nie mniejsza niż 2.75m, długość nie mniejsza niż 10m 15. Tło polipropylenowe białe - szerokość nie mniejsza niż 2.75m, długość nie mniejsza niż 10m 16. Uchwyt do mocowania tła - ogumowane szczęki 17. Zestaw reflektorów - mocowanie BOWENS, zestaw musi zawierać reflektor standardowy, snoota oraz wrota 18. Zestaw portretowy: parasolka o średnicy około 95 cm lampa błyskowa o mocy 100 W i barwie 5600K, musi posiadać mocowanie kompatybilne z parasolką, fotocela statyw o wysokości do 2,1 m blendy srebrnej na ramie o wymiarach 60x90 statywu o wysokości do 2,8 m obejmy do mocowania blendy w ramie na statywie 19. Torba na statywy i parasolki - wymiary nie mniejsze niż: długość 110cm, szerokość 20cm, głębokość 16cm 20. Stacja robocza z monitorem 24 Procesor minimum 4 rdzeniowy Pamięć ram minimum 8 GB Dysk twardy minimum 500GB System operacyjny umożliwiający instalacje wszelkiego dostępnego oprogramowania. 21. Oprogramowanie Adobe Photoshop CS 5 PL, wersja win, pudełkowa ( lub równoważne) , 6 licencji. 22. Notebook Przekątna matrycy nie mniejsza niż 17,3 Procesor minimum 2 rdzeniowy Pamięć ram minimum 4 GB Dysk twardy minimum 500GB System operacyjny umożliwiający instalacje wszelkiego dostępnego oprogramowania. 23. Drukarka atramentowa A3+ Rozdzielczość drukowania nie mniejsza niż 5.760 x 1.440 DPI Obsługiwane formaty papieru: A3+, A3, A4, A5, A6, B5, 9 x 13 cm, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 20 x 25 cm Obsługa nośników niestandardowych: Papier fotograficzny, Płyty CD DVD, Papier błyszczący 3 odcienie czarnego tuszu w oddzielnych kartridżach 24. Papier fotograficznyA4 225g 40ark 25. Papier fotograficzny 300g 10x15cm 50ark 26. Tusze do zaproponowanej drukarki ( komplet) 27. Oprogramowanie Adobe Photoshop CS 5 PL, wersja win, pudełkowa ( lub równoważne) , 6 licencji. 28. Punkt dostępowy Wifi ( Access Point), przeznaczony do zamontowania na zewnątrz budynku. zasięg do 500 m, 29. Projektor multimedialny projekcja-długoogniskowa technologia wyświetlania- DLP rozdzielczość podstawowa min 1024x768(XGA) zoom manualny jasność min 3000 ANSI Lumenów obiektyw F=2.50-2.80 f=17.80-21.50 przekątna obrazu min 25.6 max 308 kontrast statyczny min 15000:1 moc głośników min 10 W trwałość lampy min 4500 h audio WiFi funkcje:3D, menu ekranowe w j. polskim, odtwarzanie filmów muzyki obrazów z pamięci USB Office Viewer Prezentacja bez PC z USB sterowanie i zarządzanie przez siec złącza wejścia -wyjścia: composite RCA, HDMIVGA 2x VGAD-Sub15,2xRCA l R Mini jack 3,5mm akcesoria; pilot ,instrukcja obsługi, kabel VGA D-Sub15, osłona obiektywu, kabel zasilający 30. Ekran prezentacyjny sterowany elektrycznie scienno-sufitowy, format 4:3 min 240x 180 cm,przednia strona biały mat Do obowiązków Wykonawcy należy zainstalowanie sprzętu i wyposażenia wraz z oprogramowaniem i jego dostawą do siedziby Zamawiającego Ponadto Zamawiający do wszystkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy lub równoważny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.33.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania projektami 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
serwisalarmow.pl Krzysztof Gruchała
jakie przetargi wygrała firma
serwisalarmow.pl Krzysztof Gruchała
- OLO net sp.c B.K Gruchała ,ul. Przebendowskiego 3,84-100 Puck, ul. Przebendowskiego 3, 84-100 Puck, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63336,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77903,87
Oferta z najniższą ceną: 77903,87 / Oferta z najwyższą ceną: 77903,87
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Pierwsze postępowanie o numerze sprawy MOKSiR .271.6.2014 wszczęte zostało w dniu 17.07.2014 roku - ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.07.2014roku pod numerem: 248644 -2014. Drugie postępowanie o numerze sprawy MOKSiR .271.7.2014 wszczęte zostało w dniu 02.08.2014 roku ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.08.2014 roku pod numerem: 262114-2014. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione w prowadzonych dwóch postępowaniach o udzielenie zamówienia, z których jedno zostało uniewaznione gdyż nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, kolejne drugie postepowanie prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego,a wpłynął jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na cz 1 , lecz oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione; W związku z powyższym udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Szacunkowa wartość zamówienia bez VATest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy zostało umieszczone w BZP pod nr 286532 - 2014;
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- "Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzeń z technologią VR na potrzeby Szkoły Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku w ramach projektu..."
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Przebudowa i remont budynku gminnego Dom Kaszubski - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klubu kultury w Swarzewie.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.