Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-15
Suwałki: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ UPRAWNIAJĄCYCH DO KIEROWANIA POJAZDAMI SILNIKOWYMI
Numer ogłoszenia: 297087 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5666106, faks 087 5667497.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ UPRAWNIAJĄCYCH DO KIEROWANIA POJAZDAMI SILNIKOWYMI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń uprawniających do kierowania pojazdami silnikowymi dla 15 osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy - uczestników i uczestniczek projektu mobilny Klub Integracji Społecznej, w tym 12 osób na prawo jazdy kat. B i 3 osoby (każda na: prawo jazdy kat. C, C+E oraz kwalifikację wstępną przyspieszoną). Zamówienie składa się z 4 części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: jest wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w rozumieniu ustawy Prawo o ruchu drogowym - w zakresie zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował szkolenia tożsame z przedmiotem zamówienia - Zał.nr 5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował: a) pomieszczeniem adekwatnym do ilości uczestników kursu, spełniającym wymagania obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Wymagania w zakresie BHP musi spełniać również zaplecze socjalne (sanitariaty); b) dla części 1 przedmiotu zamówienia: b.1) co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia instruktora nauki jazdy od minimum 3 lat i posiadającymi doświadczenie w postaci przeszkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 15 osób w zakresie danej kategorii prawa jazdy, b.2) co najmniej dwoma pojazdami dopuszczonymi do ruchu, przystosowanymi do nauki jazdy, spełniającymi wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w zakresie kategorii prawa jazdy stanowiącej przedmiot zamówienia. c) dla części 2 i 3 przedmiotu zamówienia: c.1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia instruktora nauki jazdy od minimum 3 lat i doświadczenie w postaci przeszkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 10 osób w zakresie danej kategorii prawa jazdy, c.2) co najmniej jednym pojazdem dopuszczonym do ruchu, przystosowanym do nauki jazdy, spełniającym wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w zakresie kategorii prawa jazdy stanowiącej przedmiot zamówienia. d) dla części 4 przedmiotu zamówienia: d.1) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie lub doświadczenie zawodowe zgodne z przedmiotem zamówienia;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował: dla części 1 przedmiotu zamówienia: 1) co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia instruktora nauki jazdy od minimum 3 lat i posiadającymi doświadczenie w postaci przeszkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 15 osób w zakresie danej kategorii prawa jazdy, b.2) co najmniej dwoma pojazdami dopuszczonymi do ruchu, przystosowanymi do nauki jazdy, spełniającymi wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w zakresie kategorii prawa jazdy stanowiącej przedmiot zamówienia. c) dla części 2 i 3 przedmiotu zamówienia: c.1) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia instruktora nauki jazdy od minimum 3 lat i doświadczenie w postaci przeszkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 10 osób w zakresie danej kategorii prawa jazdy, c.2) co najmniej jednym pojazdem dopuszczonym do ruchu, przystosowanym do nauki jazdy, spełniającym wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w zakresie kategorii prawa jazdy stanowiącej przedmiot zamówienia. d) dla części 4 przedmiotu zamówienia: d.1) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie lub doświadczenie zawodowe zgodne z przedmiotem zamówienia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ARR ARES S.A. w Suwałkach ul. Noniewicza 42A 16-400 Suwałki
Godziny urzędowania: 8:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 08:00, miejsce: RR ARES S.A. w Suwałkach ul. Noniewicza 42A 16-400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: mobilny Klub Integracji Społecznej na potrzeby projektu z Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałania 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Nr projektu POKL.07.02.01-20-195/10..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: organizacja i przeprowadzenie szkolenia Prawo jazdy kat. B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób do przeszkolenia: 12 osób 2. Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 30.06.2012r. 3. Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 27.10.2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005,nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 4. Ilość godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 60, w tym 30 godzin zajęć praktycznych. 5. Godzina szkolenia teoretycznego liczy 45 minut, a praktycznego 60 minut. 6. Wykonawca zapewni: - warunki lokalowe zgodne z w/w rozporządzeniem, - dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, gdzie odbywają się zajęcia (WC, umywalka, niezbędne środki czystości), - kawę, herbatę, cukier, naczynia jednorazowe, wodę mineralną; - oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia logotypami POKL i UE. 7. Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne i praktyczne na placu manewrowym muszą być przeprowadzone na terenie Suwałk. 8. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać na własność: aktualny podręcznik (lub skrypt) w zakresie przedmiotu zamówienia, ćwiczenia z testami egzaminacyjnymi w zakresie danej kategorii prawa jazdy, notatnik formatu A4, długopis. 9. Sposób sprawdzania efektów szkolenia: egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt. 3. 10. Po ukończeniu szkolenia osoby otrzymują zaświadczenie zgodnie z rozporządzeniem o którym mowa w pkt. 3. 11. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i poniesienia kosztów wymaganych badań lekarskich. 12. Wykonawca zobowiązany jest do opłacenia pierwszego egzaminu państwowego dla osób, które ukończyły szkolenie i zdały egzamin wewnętrzny. 13. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji instytucji i przedmiotu zamówienia na portalu www.inwestycjawkadry.info.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRAWO JAZDY KAT.C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób do przeszkolenia: 3 osoby 2. Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 29.02.2012r. 3. Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 27.10.2005 w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005, nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 4. Ilość godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 50, w tym 30 godzin zajęć praktycznych. 5. Godzina szkolenia teoretycznego liczy 45 minut, a praktycznego 60 minut. 6 Wykonawca zapewni: - warunki lokalowe zgodne z w/w rozporządzeniem, - dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, gdzie odbywają się zajęcia (WC, umywalka, niezbędne środki czystości), - kawę, herbatę, cukier, naczynia jednorazowe, wodę mineralną; - oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia logotypami POKL i UE. 7. Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne i praktyczne na placu manewrowym muszą być przeprowadzone na terenie Suwałk. 8. Uczestnicy szkolenia powinny otrzymać na własność: aktualny podręcznik (lub skrypt) w zakresie przedmiotu zamówienia, ćwiczenia z testami egzaminacyjnymi w zakresie danej kategorii prawa jazdy, notatnik formatu A4, długopis. 9. Sposób sprawdzania efektów szkolenia: egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt. 3. 10. Po ukończeniu szkolenia osoby otrzymują zaświadczenie zgodnie rozporządzeniem, o którym mowa w pkt. 3. 11. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i poniesienia kosztów wymaganych badań lekarskich. 12. Wykonawca zobowiązany jest do opłacenia pierwszego egzaminu państwowego dla osób, które ukończyły szkolenie i zdały egzamin wewnętrzny. 13. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji instytucji i przedmiotu zamówienia na portalu www.inwestycjawkadry.info.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prawo jazdy kat. C+E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób do przeszkolenia: 3 osoby 2. Pożądany termin szkolenia: 01.03 - 30.04.2012 r. 3. Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 27.10.2005 w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005, nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 4. Ilość godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 45, w tym 25 godzin zajęć praktycznych. 5. Godzina szkolenia teoretycznego liczy 45 minut, a praktycznego 60 minut. 6 Wykonawca zapewni: - warunki lokalowe zgodne z w/w rozporządzeniem, - dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, gdzie odbywają się zajęcia (WC, umywalka, niezbędne środki czystości), - kawę, herbatę, cukier, naczynia jednorazowe, wodę mineralną; - oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia logotypami POKL i UE. 7. Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne i praktyczne na placu manewrowym muszą być przeprowadzone na terenie Suwałk. 8. Uczestnicy szkolenia powinny otrzymać na własność: aktualny podręcznik (lub skrypt) w zakresie przedmiotu zamówienia, ćwiczenia z testami egzaminacyjnymi w zakresie danej kategorii prawa jazdy, notatnik formatu A4, długopis. 9. Sposób sprawdzania efektów szkolenia: egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt. 3. 10. Po ukończeniu szkolenia osoby otrzymują zaświadczenie zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt.3. 11. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i poniesienia kosztów wymaganych badań lekarskich. 12. Wykonawca zobowiązany jest do opłacenia pierwszego egzaminu państwowego dla osób, które ukończyły szkolenie i zdały egzamin wewnętrzny. 13. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji instytucji i przedmiotu zamówienia na portalu www.inwestycjawkadry.info.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących przewóz drogowy C1, C1+E, C, C+E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba osób do przeszkolenia: 3 osoby (uczestnicy / uczestniczki szkolenia, którzy ukończyli 21 rok życia oraz posiadają prawo jazdy kategorii C lub C+E wydane po 10 września 2009r. do zdobycia kwalifikacji dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy) 2. Pożądany termin szkolenia: 01.03.2012 do 30.06.2012r. 3. Szkolenie musi być przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 01.04.2010r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących transport drogowy (Dz. U. z 2010r. Nr 53 poz. 314) oraz zgodnie z Ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.). 4. Program szkolenia określający szczegółową tematykę winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 27 lutego 2006r. z późn. zm.). 5. Ilość godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika - 140, w tym 10 godzin zajęć praktycznych. 6. Godzina szkolenia teoretycznego liczy 45 minut, a praktycznego 60 minut. 7. Wykonawca zapewni: - warunki lokalowe zgodne z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt. 3, - oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia logotypami POKL i UE. 8. Sposób sprawdzania efektów szkolenia: Egzamin końcowy zostanie przeprowadzony przed komisją państwową, Wykonawca zamówienia sporządzi protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego. 9. Po ukończeniu szkolenia osoba, która uzyska pozytywny wynik egzaminu państwowego otrzyma świadectwo kwalifikacji zawodowej zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt. 3. 10. Wykonawca zobowiązuje się po ukończeniu przez uczestników / uczestniczki szkolenia do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii zaświadczeń, o których mowa w pkt. 3 11. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i poniesienia kosztów wymaganych badań lekarskich. 12. Wykonawca zobowiązany jest do opłacenia pierwszego egzaminu państwowego dla osób, które ukończyły szkolenie i zdały egzamin wewnętrzny. 13. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do ARR ARES w Suwałkach potwierdzeń odbioru przez uczestników / uczestniczki szkolenia: materiałów szkoleniowych, które otrzymali na własność. 14. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji instytucji i przedmiotu zamówienia na portalu www.inwestycjawkadry.info.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach - powtórzone.
- Dostawa odczynników do własnego analizatora molekularnego będącego na wyposażeniu MLD i M Szpitala Wojewodzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych na terenie gminy Suwałki w podziale na trzy zadania.
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania pod nazwą "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Sekretarka/asystentka zarządu"
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.