Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Warszawa: Wykonanie oznakowania poziomego o grubości 0,4 - 0,8 mm i trwałości co najmniej 1 roku w ilości 353 967,06 m2 i likwidacji oznakowania poziomego w ilości 3189,00 m2 na drogach wojewódzkich województwa mazowieckiego w 2009 roku - nr postępowania 265/08.
Numer ogłoszenia: 297101 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie , ul. Kruczkowskiego 3, 00-380 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6211675, 6213257, faks 022 6297196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego o grubości 0,4 - 0,8 mm i trwałości co najmniej 1 roku w ilości 353 967,06 m2 i likwidacji oznakowania poziomego w ilości 3189,00 m2 na drogach wojewódzkich województwa mazowieckiego w 2009 roku - nr postępowania 265/08..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Wykonanie oznakowania poziomego w ilości 172 791,00 m2 i likwidacja oznakowania poziomego w ilości 2450,00 m2 na drogach wojewódzkich na terenie Rejonów Drogowych MZDW: Gostynin-Płock, Ciechanów, Ostrołęka, Węgrów-Siedlce. Część II: Wykonanie oznakowania poziomego w ilości 181 176,06 m2 i likwidacja oznakowania poziomego w ilości 739,00 m2 na drogach wojewódzkich na terenie Rejonów Drogowych MZDW: Grodzisk Maz., Wołomin-Nowy Dwór Maz., Radom, Otwock-Piaseczno..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - dla Części I Zamówienia: 32 000,00 zł - dla Części II Zamówienia: 34 000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, 2.Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 500 000, 00 zł brutto każde z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.Dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj. min 2 malowarkami mechanicznymi. 4.Dysponują osobami zdolnym do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania Zamówienia, tj. min. 2 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wskazana osoba powinny wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego Zamówienia. 5.Posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każde, 3.dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie, 4.wykaz niezbędnych do wykonania Zamówienia narzędzi i urządzeń, 5.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w załączniku nr 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 7.kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa, 8.polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1.000.000,00 zł, 9.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
00-380 Warszawa, ul. Kruczkowskiego 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie 00-380 Warszawa, ul. Kruczkowskiego 3 pok. 28.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie oznakowania poziomego w ilości 172 791,00 m2 i likwidacja oznakowania poziomego w ilości 2450,00 m2 na drogach wojewódzkich na terenie Rejonów Drogowych MZDW: Gostynin-Płock, Ciechanów, Ostrołęka, Węgrów-Siedlce..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego w ilości 172 791,00 m2 i likwidacja oznakowania poziomego w ilości 2450,00 m2 na drogach wojewódzkich na terenie Rejonów Drogowych MZDW: Gostynin-Płock, Ciechanów, Ostrołęka, Węgrów-Siedlce..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.44.21.90-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie oznakowania poziomego w ilości 181 176,06 m2 i likwidacja oznakowania poziomego w ilości 739,00 m2 na drogach wojewódzkich na terenie Rejonów Drogowych MZDW: Grodzisk Maz., Wołomin-Nowy Dwór Maz., Radom, Otwock-Piaseczno..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oznakowania poziomego w ilości 181 176,06 m2 i likwidacja oznakowania poziomego w ilości 739,00 m2 na drogach wojewódzkich na terenie Rejonów Drogowych MZDW: Grodzisk Maz., Wołomin-Nowy Dwór Maz., Radom, Otwock-Piaseczno..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.44.21.90-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.