eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokJednorazowa dostawa artykułów papierniczych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Białystok: Jednorazowa dostawa artykułów papierniczych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP
Numer ogłoszenia: 297110 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy , ul. Pozioma 4, 15-558 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 8516187, faks 85 6516187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa artykułów papierniczych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów papierniczych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP, których opis oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. 3) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na koszt własny, w tym również wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. 5) Wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi oraz winny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. 6) Materiały muszą być pakowane w oryginalne opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta). 7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy materiałów eksploatacyjnych regenerowanych. 8) Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 9) Złożenie zamówienia odbędzie się w ciągu 3 dni od podpisania umowy pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod numer/adres wskazany przez Wykonawcę. 10) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z zamówieniem faktury. 11) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnej wymiany towaru na wolny od wad bądź jego uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 3 dni, licząc od dnia złożenia reklamacji. 12) Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji tj. możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych materiałów. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 40 % wartości zamówienia tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 60 %..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie wykonawcy o powstaniu u zamawiającego obowiązku podatkowego (wzór- załącznik nr 5 do SIWZ). 2. pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 4 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy; 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (np. konsorcjum) o ile nie jest podpisana przez wszystkich podmioty występujące wspólnie (wymagana jest forma rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu, w tym do podpisania oferty, albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość zmian zawartej umowy oraz warunki tych zmian: 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: -zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, -zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej itp.) mającej wpływ na realizację umowy; -wystąpienie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy innych istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na termin realizacji umowy. 3. Warunkiem dokonania zmiany, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis oraz obliczenie kosztów zmiany, jeżeli będzie ona miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku, ul. Pozioma 4, 15-558 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 09:45, miejsce: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku, ul. Pozioma 4, 15-558 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.