Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-28
Wrocław: WYKONANIE I AKTUALIZACJA OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW
Numer ogłoszenia: 297160 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu , ul. Zwycięska 14, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3647374; 7661725 w. 224, faks 071 7661734.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE I AKTUALIZACJA OPERATÓW SZACUNKOWYCH NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ZASOBIE OT BAMW WROCŁAW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i jedna aktualizacja operatów szacunkowych niżej wymienionych nieruchomości: ZADANIE 1 1. Wrocław, Strachowice cz. dz. nr 111/37 AM-1, obręb Krzeptów Część terenu o pow. 0,1600 stanowiącego cz. dz. o pow.95,2632 ha Teren niezabudowany o pow. 1600m2 na terenie lotniska Wrocław- Strachowice. Cel wyceny określenie czynszu dzierżawnego za okres 15 lat pod budowę urządzenia nawigacyjnego Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, ilość operatów - 1 2. Wrocław, Strachowice dz. nr 1/34, AM-15, obręb Starachowice, powiat legnicki, pow.1,9101 ha, Nieruchomość zabudowana budynkiem socjalnym nr 129 o pow. 187, 00 m2 oraz budynkiem trafostacji i budowlami. Nieruchomość znajduje się na terenie lotniska Wrocław- Strachowice Cel wyceny określenie czynszu dzierżawnego za okres 15 lat pod budowę urządzenia nawigacyjnego Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, ilość operatów 1 3. Wrocław ul. Sołtysowicka dz. nr 1/22, pow. 0,2912 ha, Nieruchomość zabudowana budynkiem koszarowym częściowo zmodernizowanym o pow. użytk. 3118m2 i kubaturze 20 554 m3 Obecnie nieruchomość obciążona jest umową dzierżawy z dnia 28.05.01 zawartą na okres 25 lat. Cel wyceny - sprzedaż. W wycenie należy dodatkowo określić wartość nieruchomości z uwzględnieniem obciążenia umową dzierżawy i bez tego obciążenia oraz wartość inwestycji AMW. Ilość operatów 1 ZADANIE 2 1. Dz. nr 84/9, AM-1, obręb Goślinów, gmina Miłkowice, pow. 0,5597 ha, teren niezabudowany po poligonie wojskowym. Brak planu. W Studium z 2006 r. jest R - teren rolny. Cel wyceny - sprzedaż. ilość operatów - 1 2. Dz. nr : 9/1, AM-1, obręb 0007 Jaszków, gmina Krotoszyce powiat legnicki, pow. 4,8016 ha, nieruchomość niezabudowana. W planie z 2005r. funkcja 2 ZE - użytki rolne i leśne oraz wody płynące. W ewidencji gruntów : Lz - grunty zadrzewione i zakrzewione, Tr - tereny różne. Cel wyceny - sprzedaż. Ilość operatów - 1 3. Dz. nr : 9/2, AM-1, obręb 0007 Jaszków, gmina Krotoszyce powiat legnicki, pow.4,9789ha. Nieruchomość niezabudowana. W planie z 2005r. funkcja 2 ZE - użytki rolne i leśne oraz wody płynące. W ewidencji gruntów : Tr - tereny różne. Cel wyceny - sprzedaż. Ilość operatów - 1 4. Dz. nr : 9/3, AM-1, obręb 0007 Jaszków, gmina Krotoszyce powiat legnicki, pow. 4,5620ha. Nieruchomość niezabudowana. W planie z 2005r. funkcja 2 ZE - użytki rolne i leśne oraz wody płynące. W ewidencji gruntów : Lz - grunty zadrzewione i zakrzewione, Tr - tereny różne. Cel wyceny - sprzedaż. Ilość operatów - 1 5. Dz. nr : 9/4, AM-1, obręb 0007 Jaszków, gmina Krotoszyce powiat legnicki, pow. 4,5787 ha. Nieruchomość niezabudowana. W planie z 2005r. funkcja 2 ZE - użytki rolne i leśne oraz wody płynące. W ewidencji gruntów : Lz - grunty zadrzewione i zakrzewione, Wsr - grunty pod wodami. Cel wyceny - sprzedaż.Ilość operatów - 1 6. Dz. nr : 9/5, AM-1, obręb 0007 Jaszków, gmina Krotoszyce powiat legnicki, pow.5,1467 ha. Nieruchomość niezabudowana. W planie z 2005r. funkcja 2 ZE - użytki rolne i leśne oraz wody płynące. W ewidencji gruntów : Lz - grunty zadrzewione i zakrzewione, Tr - tereny różne. Cel wyceny - sprzedaż. Ilość operatów - 1 7. Dz nr 926/6, AM- 4, obręb Jaszkowa Dolna, gmina Kłodzko, powiat Kłodzko, pow. 0,3900 ha. Nieruchomość niezabudowana. W planie z 1992r. funkcja : cele rolne, częściowo na poszerzenie drogi. Działkę wydzielono przed 1999 rokiem. Cel wyceny - sprzedaż. Ilość operatów -1 ZADANIE 3 1. Jelenia Góra, ul. Podchorążych, działka nr 1 (AM-1, obręb 28NE), pow.15,1628ha. Nieruchomość zabudowana i użytkowana jako strzelnica Działka jest zabudowana: - budynkiem nr 1 - sterownią - o kubaturze 717 m3, pow. użytkowej 160 m2, wiatami, schronami drogą utwardzoną , ogrodzeniem, przechwytywaczami pocisków kulochwytem. Cel wyceny : sprzedaż W wycenie należy odrębnie wycenić wartość gruntu. Ilość operatów - 1 2. Jelenia Góra, ul. Podchorążych, działka nr 9/2 i 11/4 (AM-4, obręb 28NE) pow. 0,8646 ha (łącznie, z czego: 11/4 - 0,6895, 9/2 - 0,1751) Działka nr 11/4 jest zabudowana: - budynkiem hydrofornii - o kubaturze 206 m3, pow. użytkowej 52,00 m2 - zbiornikiem żelbetowym, zbiornikiem hydroforowym, ogrodzeniem Działka nr 9/2 jest zabudowana - dwiema studniami głębinowymi, - pompą głębinową GC3.03 z silnikiem - ogrodzeniem - siecią wodociągową Przynależność do nieruchomości stanowią sieci: - wodociągowa o dł. 2.453 m - kanalizacyjna o dł. 5.571 m Sieci te przebiegają przez działki nr: 1/1, ?, 1/5, 1/8, 1/10, 1/14, 1/15, 1/18, 1/22, 1/23, 1/24, 1/25, 1/26, 1/27, 1/28, 1/29, 1/30, 1/31, 1/32, 1/33, 1/34, 1/37, 1/38, 1/39, 1/40, 1/42, 1/43, 1/44, 1/47, 1/48, 1/50, 1/52, 1/54, 1/56, 1/58, 1/60, AM-3, obręb 28NE. Przeznaczenie w planie: W - tereny infrastruktury technicznej - wodociągi - istniejące ujęcie wody Wycenę należy wykonać w trzech wariantach: 1) wycena całej nieruchomości wraz z sieciami wodociągową i kanalizacyjną - w celu sprzedaży 2) oddzielna wycena nieruchomości oraz oddzielnie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej - w celu sprzedaży 3) wycena czynszu dzierżawnego całej nieruchomości wraz z sieciami - w celu dzierżawy Ilość operatów - 1 ZADANIE 4 1. Świętoszów, dz.80/54, AM-32, obręb Świętoszów, pow. 12,6284 ha Nieruchomość zabudowana placami betonowymi, drogą betonową i żwirową. Przeznaczenie w mpzp - AG (aktywność gospodarcza). Cel wyceny - sprzedaż w drodze przetargu. W wycenie należy odrębnie wycenić wartość gruntu. Ilość operatów - 1 2. Dłużyna Górna, dz. 80 i 82/2, pow. 1,8116ha, Nieruchomość zabudowana 9 budynkami o łącznej pow. użytk. 2141 m2. Przeznaczenie w mpzp - obszar zagospodarowania terenów specjalnych. Przeznaczenie w studium - U/M (tereny zabudowy usługowo-mieszkaniowej). Cel wyceny - sprzedaż w drodze przetargu. W wycenie należy odrębnie wycenić wartość gruntu. Ilość operatów - 1 3. Głogów, dz. 63/11, AM-3, obręb Chrobry, pow.0,0301ha, Nieruchomość zabudowana obiektem trafostacji o pow. użytk. 114 m2. Przeznaczenie w studium - UC (teren usług ogólnomiejskich). Cel wyceny - sprzedaż w drodze przetargu. W wycenie należy odrębnie wycenić wartość gruntu oraz trafostacji Ilość operatów - 1 4. Głogów, ul. Kasztanowa, dz. 58/3, AM-2, obręb Chrobry, pow. 0,2940ha Przedmiot wyceny stanowi 8 boksów garażowych (nr 1, 8, 24, 38, 56, 57, 58, 59), stanowiących samodzielne lokale wraz udziałami w prawie własności gruntu (działki nr 58/3) wynoszącymi po 1/59 dla każdego boksu garażowego. Powierzchnia każdego z boksów garażowych wynosi 16,5 m2. Boksy nr 1,38,57,58,59 są objęte umowami najmu na czas nieoznaczony. Cel wyceny - sprzedaż w drodze przetargu lub przeniesienia własności garażu z oddaniem w użytkowanie wieczyste części gruntu. W wycenie należy odrębnie wycenić wartość każdego lokalu i wartość ułamkowej części prawa własności gruntu. Ilość operatów - 1 5. Świętoszów, dz. 218/3, AM-32, obręb Świętoszów, pow.2,8832ha Nieruchomość zabudowana placem betonowym o pow. ok. 250m2 . Charakter nieruchomości - boisko sportowe. Przeznaczenie w mpzp - IS (tereny specjalne). W opracowywanej zmianie mpzp - usługi sportu. Cel wyceny - sprzedaż, darowizna lub zamiana Ilość operatów 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.32.00 - Sprzedaż nieruchomości innych niż mieszkalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego 2) dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, Ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotnej i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, stosowną polisę winien przedstawić każdy podmiot . 5) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego 3. Inne dokumenty 1) W przypadku gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(-e) niż ujawniona(-e) w dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2 SIWZ, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej : 1) ppkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 14, pok.209, IIp.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 14, pok.205, IIp. w godz. od 08.00 do 14.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.