Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-04
Toszek: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2015/2016 na terenie Gminy Toszek
Numer ogłoszenia: 297186 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Toszek , ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 32 2378020, faks 32 2334141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2015/2016 na terenie Gminy Toszek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2014/2015 na terenie Gminy Toszek. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 5 (pięć) zadań: - zadanie I - Miasto Toszek, - zadanie II - Sołectwa: Kotulin i Proboszczowice, - zadanie III - Sołectwa: Ligota Toszecka, Pawłowice, Boguszyce, Płużniczka, Sarnów, - zadanie IV - Sołectwa: Ciochowice, Pisarzowice, Wilkowiczki, Kotliszowice, - zadanie V - Sołectwa: Pniów, Paczyna, Paczynka.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (CPV 90.62.00.00-9 Usługi odśnieżania, CPV 90.63.00.00-2 Usługi osuwania oblodzeń). Okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające: - potrzeba wykonania usług tego samego rodzaju, np. w wyniku utrzymujących się warunków atmosferycznych powodujących konieczność dalszego zimowego utrzymania dróg, w przypadku wyczerpania maksymalnej zakładanej ilości (zakresu) zamówienia, - w trakcie lub po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: w zakresie zadania I: minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 60 KM, wyposażonym w pług do odśnieżania, minimum 1 rozrzutnikiem do rozsypywania materiału uszorstniającego, minimum 1 samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności do 10 t lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą o ładowności do 10 t do wywozu śniegu, minimum 1 koparko-ładowarką lub ładowarką o masie do 8 t. Dla zadań od II do V: minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 60 KM, wyposażonym w pług do odśnieżania - dla każdego z zadań, minimum 1 rozrzutnikiem do rozsypywania materiału uszorstniającego - dla każdego z zadań, w zakresie sprzętu ciężkiego: 1 ładowarką o pojemności min. 1,5 m3 i mocy co najmniej 100 KM z napędem na 4 koła, 1 pługiem wirnikowym ciężkim. Wymieniony sprzęt ciężki w ilości po 1 szt. przewidziany jest maksymalnie na dwa zadania, a zatem: przy składaniu oferty na jedno bądź dwa zadania - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje (będzie dysponował) po 1 szt. ładowarki i 1 szt. pługa, składając ofertę na trzy lub cztery części - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje (będzie dysponował) ładowarką i pługiem w ilości po 2 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego przedkładają Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo do jej zawarcia oraz umowę regulującą współpracę tych podmiotów, jeżeli nie zostały one dołączone do oferty. Umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna określać co najmniej: a) lidera, b) wzajemne zobowiązania Wykonawców, c) części zamówienia, które będą realizowane przez poszczególnych Wykonawców, d) solidarną odpowiedzialność Wykonawców za należyte wykonanie zamówienia. Przed podpisaniem umowy wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej przedkładają Zamawiającemu umowę spółki. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas reakcji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach jak niżej i w przypadku: - wystąpienia siły wyższej oznaczającej wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne, niemożliwe do zapobieżenia i poza kontrolą Stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - zmiany (wydłużenia) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia warunków pogodowych, w których konieczne będzie dalsze prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych, - zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych, - zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - ustawowej zmiany stawki podatku VAT, której zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą poszczególnych cen jednostkowych brutto umowy, - wprowadzenia, usunięcia lub zmiany Podwykonawców realizujących powierzoną im przez Wykonawcę część przedmiotu zamówienia - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego. - zmiany maksymalnych założonych ilości pomiędzy pozycjami, pod warunkiem występowania w tych pozycjach tej samej ceny jednostkowej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.toszek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, pokój nr 27, tel. (32) 237-80-35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 6 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Miasto Toszek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania I przewiduje zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Toszek, wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ, według standardów utrzymania określonych w załączniku nr 7 do SIWZ, o łącznej długości 10,308 km, oraz parkingów i placów o łącznej powierzchni 4 400 m2 w następującym zakresie: odśnieżanie dróg, odśnieżanie oraz likwidacja śliskości pośniegowej i lodowej poprzez posypywanie jezdni materiałem uszorstniającym, odśnieżanie parkingów i placów, wywożenie śniegu z ulic wskazanych przez Zamawiającego. Przewidywana przez Zamawiającego liczba dni akcji zimowej i ilość km dróg do zimowego utrzymania oraz ilość śniegu do wywiezienia będzie uzależniona od bieżących potrzeb. Maksymalny (zakładany) zakres rzeczowy zamówienia wynosi: w zakresie odśnieżania: 50 dni x 2 wyjazdy x 9,172 km = 917,2 km; w zakresie odśnieżania oraz likwidacji śliskości pośniegowej i lodowej przez posypywanie: 50 dni x 1,136 km = 56,8 km; w zakresie odśnieżania parkingów i placów: 50 dni x 1 400 m2 + 16 dni x 3 000 m2 = 118 000 m2; w zakresie wywozu śniegu: 1 000 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sołectwa: Kotulin i Proboszczowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania II przewiduje zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectw: Kotulin i Proboszczowice, wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ, według standardów utrzymania określonych w załączniku nr 7 do SIWZ, o łącznej długości 20,142 km, w następującym zakresie: odśnieżanie dróg (także przy użyciu sprzętu ciężkiego), odśnieżanie oraz likwidacja śliskości pośniegowej i lodowej poprzez posypywanie jezdni materiałem uszorstniającym. Przewidywana przez Zamawiającego liczba dni akcji zimowej i ilość km dróg do zimowego utrzymania oraz użycia sprzętu ciężkiego będzie uzależniona od bieżących potrzeb. Maksymalny (zakładany) zakres rzeczowy zamówienia wynosi: w zakresie odśnieżania: 50 dni x 1,5 wyjazdu x 19,792km = 1 484,40 km; w zakresie odśnieżania oraz likwidacji śliskości pośniegowej i lodowej przez posypywanie: 50 dni x 0,35 km = 17,5 km; w zakresie użycia sprzętu ciężkiego: 20 h ładowarka ciężka, 12 h pług wirnikowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sołectwa: Ligota Toszecka, Pawłowice, Boguszyce, Płużniczka, Sarnów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania III przewiduje zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectw: Ligota Toszecka, Pawłowice, Boguszyce, Płużniczka, Sarnów, wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ, według standardów utrzymania określonych w załączniku nr 7 do SIWZ, o łącznej długości 18,381 km, w następującym zakresie: odśnieżanie dróg (także przy użyciu sprzętu ciężkiego), odśnieżanie oraz likwidacja śliskości pośniegowej i lodowej poprzez posypywanie jezdni materiałem uszorstniającym. Przewidywana przez Zamawiającego liczba dni akcji zimowej i ilość km dróg do zimowego utrzymania oraz użycia sprzętu ciężkiego będzie uzależniona od bieżących potrzeb. Maksymalny (zakładany) zakres rzeczowy zamówienia wynosi: w zakresie odśnieżania: 50 dni x 1,5 wyjazdu x 17,911 km = 1 343,325 km; w zakresie odśnieżania oraz likwidacji śliskości pośniegowej i lodowej przez posypywanie: 50 dni x 0,47 km = 23,5 km; w zakresie użycia sprzętu ciężkiego: 16 h ładowarka ciężka, 8 h pług wirnikowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sołectwa: Ciochowice, Pisarzowice, Wilkowiczki, Kotliszowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania IV przewiduje zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectw: Ciochowice, Pisarzowice, Wilkowiczki, Kotliszowice, wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ, według standardów utrzymania określonych w załączniku nr 7 do SIWZ, o łącznej długości 16,667 km, w następującym zakresie: odśnieżanie dróg (także przy użyciu sprzętu ciężkiego), odśnieżanie oraz likwidacja śliskości pośniegowej i lodowej poprzez posypywanie jezdni materiałem uszorstniającym. Przewidywana przez Zamawiającego liczba dni akcji zimowej i ilość km dróg do zimowego utrzymania oraz użycia sprzętu ciężkiego będzie uzależniona od bieżących potrzeb. Maksymalny (zakładany) zakres rzeczowy zamówienia wynosi: w zakresie odśnieżania: 50 dni x 1,5 wyjazdu x 14,927 km = 1 119,525 km; w zakresie odśnieżania oraz likwidacji śliskości pośniegowej i lodowej przez posypywanie: 50 dni x 1,74 km = 87,0 km; w zakresie użycia sprzętu ciężkiego: 16 h ładowarka ciężka, 12 h pług wirnikowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sołectwa: Pniów, Paczyna, Paczynka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania V przewiduje zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectw: Pniów, Paczyna, Paczynka, wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ, według standardów utrzymania określonych w załączniku nr 7 do SIWZ, o łącznej długości 16,128 km, w następującym zakresie: odśnieżanie dróg (także przy użyciu sprzętu ciężkiego), odśnieżanie oraz likwidacja śliskości pośniegowej i lodowej poprzez posypywanie jezdni materiałem uszorstniającym. Przewidywana przez Zamawiającego liczba dni akcji zimowej i ilość km dróg do zimowego utrzymania oraz użycia sprzętu ciężkiego będzie uzależniona od bieżących potrzeb. Maksymalny (zakładany) zakres rzeczowy zamówienia wynosi: w zakresie odśnieżania: 50 dni x 1,5 wyjazdu x 15,778 km = 1 183,35 km; w zakresie odśnieżania oraz likwidacji śliskości pośniegowej i lodowej przez posypywanie: 50 dni x 0,35 km = 17,5 km; w zakresie użycia sprzętu ciężkiego: 16 h ładowarka ciężka, 12 h pług wirnikowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.