Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-28
Głogów: USŁUGI SZKOLENIOWE
Numer ogłoszenia: 297542 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7276500, faks 076 7276501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych (kod CPV: 80423000-5) w częściach określonych poniżej: 1. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Pomoc kuchenna (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 2 osób. Powinno odbyć się w ciągu min. 80 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - planowanie jadłospisu, - maszyny i urządzenia stosowane w gastronomii, - wyposażenie i org. stanowiska pracy, - przepisy bhp i ppoż., - obróbka wstępna surowców, - sporządzanie dań (w tym robienie i wypiekanie pizzy) - minimum 30 godzin. 2.Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Opiekunka do dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych (badania lekarskie + wykłady + praktyka w co najmniej dwóch miejscach + egzamin końcowy) - dla 9 osób, powinien odbyć się w ciągu min. 160 godzin lekcyjnych (45 minut każda), z zapewnieniem ciepłego posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - dom pomocy społecznej i opieka w domu pacjenta, - podstawy psychologii, w tym komunikacja i mediacje, - podstawy gerontologii i informacji na temat osób niepełnosprawnych, - podstawy higieny i pielęgnacji, - podstawy rehabilitacji i aktywizacji, - elementy fizjologii i patologii wieku dziecięcego, - zasady pielęgnacji dzieci, - zasady aktywizacji dzieci - gry i zabawy, - zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, - przepisy bhp i ppoż., - zajęcia praktyczne w odpowiednich placówkach. 3.Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Magazynier (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 9 osób. Powinno odbyć się w ciągu min. 130 godzin lekcyjnych (45 minut każda), z ciepłym posiłkiem i składać się z następujących bloków tematycznych: - organizacja prac magazynowych, - technologie prac magazynowych, - wiadomości z zakresu obrotu magazynowego, - zabezpieczenie towarów, - minimum sanitarne, - przepisy bhp i p.poż, - obsługa kas fiskalnych - minimum 20 godzin, - podstawy obsługi komputera (podstawy) - minimum 15 godzin, - obsługa programu Subiekt - minimum 20 godzin, - obsługa wózka jezdniowego. 4. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Sprzedawca profesjonalny (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 13 osób. Powinno odbyć się w ciągu min. 80 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - minimum sanitarne, - podstawowe pojęcia ekonomiczne, - instrumenty marketingu, - psychologia sprzedaży, - kultura obsługi klienta, - obsługa programu Subiekt- minimum 20 godzin, - obsługa kas fiskalnych - minimum 20 godzin - przepisy bhp i ppoż. 5. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Manicure, pedicure, tipsy (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 4 osób powinno odbyć się w ciągu min. 40 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - podstawy teoretyczne, - część praktyczna (metoda żelowa, akrylowa, porcelanowa), - uzupełnianie tipsów, - zdobnictwo paznokci, - przepisy bhp i ppoż. 6. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Bukieciarz - florysta (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 5 osób powinno odbyć się w ciągu min. 70 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - anatomia i fizjologia roślin, - asortyment roślin ozdobnych, - narzędzia i środki techniczne, w tym sposoby utrwalania materiału roślinnego, - podstawowe zasady wykonywania kompozycji, - florystyka ślubna, - florystyka żałobna, - florystyka okolicznościowa, - kompozycje z roślin suchych i preparowanych, - obsługa kas fiskalnych, - przepisy bhp i ppoż. 7. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) przygotowawczego na: Pracownika ochrony fizycznej osób i mienia - bez licencji (wykłady + praktyka + egzamin wewnętrzny) - dla 4 osób. Szkolenie powinno obejmować wytyczne z Rozporządzenia MSWiA z dnia 07.08.1998r. i odbyć się w ciągu ok. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda), z zapewnieniem ciepłego posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - podstawy prawa, - podstawy psychologii, - ochrona obiektów, - zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, - zajęcia praktyczne, - przepisy bhp i ppoż. 8. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Kurs komputerowy (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) w podziale na: 1. podstawowy - dla 9 osób powinno odbyć się w ciągu min.32 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku. Zakres tematyczny zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 2. zaawansowany - dla 15 osób powinno odbyć się w ciągu min.45 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku. Zakres tematyczny zgodnie z załącznikiem nr 4.1 do SIWZ, 3. tworzenie stron www - dla 2 osób powinno odbyć się w ciągu min.70 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku. Zakres tematyczny zgodnie z załącznikiem nr 4.2 do SIWZ. UWAGA! Jedna osoba szkolona ma przypadać na jeden komputer! 9. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Kadry, obsługa biura wraz z elementami rachunkowości (wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 3 osób powinno odbyć się w ciągu min. 80 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - wybrane zagadnienia z prawa pracy, cywilnego i postępowania administracyjnego, - prowadzenie dokumentacji kadrowej, - zasady prowadzenia rachunkowości, przekazanie wiedzy o systemie dokumentacji księgowej i sprawozdawczości, - podstawy obsługi programów kadrowych, Płatnik, - wykorzystywanie pakietu Office w pracach biurowych, - fakturowanie, - autoprezentacja, - przepisy bhp i ppoż. 10. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Kurs prawa jazdy kat. B (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 8 osób powinno odbyć się w ciągu min. 60 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - szkolenie teoretyczne, - szkolenie praktyczne. 11. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Kurs fryzjerski (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 2 osób powinno odbyć się w ciągu min. 90 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - ocenianie gatunku i stanu włosów klientki, - mycie głowy przy użyciu szamponów, - zapoznanie się z techniką strzyżenia włosów, modelowania fryzury i wykonywania uczesania innymi technikami, z zastosowaniem dodatków fryzjerskich, - przeprowadzanie zabiegów pielęgnacyjno-leczniczych włosów i skóry głowy przez wykonywanie masażu, nacierania, okładów, kąpieli itp. oraz stosowanie różnego rodzaju preparatów leczniczo-kosmetycznych i specjalistycznych aparatów do nawilżania, nagrzewania, - zabezpieczanie garderoby klienta przed zniszczeniem, - utrzymywanie czystości na stanowisku pracy i w zakładzie, - wyposażanie stanowisk pracy w niezbędne narzędzia, przybory i materiały, - przepisy bhp i ppoż.. 12. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Kurs podstawowy spawania elektrycznego elektrodą otuloną (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 1 osoby powinno odbyć się w ciągu min. 190 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - szkolenie teoretyczne, - szkolenie praktyczne. 13. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Kurs podstawowy języka niemieckiego w zakresie komunikatywnym (wykłady + egzamin końcowy) - dla 6 osób powinno odbyć się w ciągu min. 30 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - nauka języka na poziomie komunikatywnym dla osób pragnących podjąć pracę zagranicą w charakterze opiekunki. 14. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Kurs zaawansowany języka niemieckiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 2 osób powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - nauka języka na poziomie zaawansowanym. UWAGA! Kursant może być dołączony do grupy max. 8-mio osobowej. 15. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Kurs zaawansowany języka angielskiego (wykłady + egzamin końcowy) - dla 1 osoby powinno odbyć się w ciągu min. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda), bez posiłku i składać się z następujących bloków tematycznych: - nauka języka na poziomie zaawansowanym. UWAGA! Kursant może być dołączony do grupy - max. 8-mio osobowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników szkolenia) do 20%.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ według formuły: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, złożone na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.glogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Gen.Wł.Sikorskiego 4, 67-200 Głogów - sekretariat (pokój nr 9)/parter.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Gen.Wł.Sikorskiego 4, 67-200 Głogów - sekretariat (pokój nr 9)/parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne dotyczy realizacji projektu pn.: Aktywni i Efektywni, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego - Kapitał Ludzki 2007-2013 - poddziałanie 7.1.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Zakup samochodu specjalnego dla straży pożarnej działającej na terenie Gminy Głogów
- Zakup samochodu dla ZGK Serby - postępowanie nr 2
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Budżet Obywatelski - "Dostawa noszy elektrycznych dla Pogotowia Ratunkowego w Głogowie wraz z platformą oraz montażem w karetce"
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Głogów - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.