eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorzyceProwadzenie zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. Gimnazjum XXI wieku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-20

Gorzyce: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. Gimnazjum XXI wieku.
Numer ogłoszenia: 297544 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum w Gorzycach , ul. Raciborska 55, 44-350 Gorzyce, woj. śląskie, tel. 32 453 00 83, faks 32 453 00 83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. Gimnazjum XXI wieku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w z związku z realizacją projektu pn. Gimnazjum XXI wieku współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcie pozalekcyjne będą prowadzone dla uczniów Gimnazjum w Gorzycach. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdą część będą stanowić poszczególne zajęcia: Część nr 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki Liczba uczestników: 10 grup po 5 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 820 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych) tj. 320 godzin w roku 2011 i 500 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 1 do nr 10 Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Część nr 2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki/chemii Liczba uczestników: 10 grup po 5 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 820 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych) tj. 320 godzin w roku 2011 i 500 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 11 do nr 20 Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Część nr 3. Zajęcia pozalekcyjne w formie kół zainteresowań z matematyki Liczba uczestników: 7 kół po 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 574 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych) tj. 224 godzin w roku 2011 i 350 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 21 do nr 27 Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Część nr 4. Zajęcia pozalekcyjne w formie kół zainteresowań z fizyki/chemii Liczba uczestników: 5 kół po 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 410 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych) tj. 160 godzin w roku 2011 i 250 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 28 do nr 32 Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Część nr 5. Zajęcia pozalekcyjne w formie kół zainteresowań z ICT Liczba uczestników: 7 kół po 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 574 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych) tj. 224 godzin w roku 2011 i 350 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 33 do nr 39 Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Zamawiający zapewni materiały niezbędne do prowadzenia zajęć. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. KOD CPV: 80000000-4.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił takiego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił takiego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił takiego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do prowadzenia każdego rodzaju zajęć pozalekcyjnych. Uwaga: osoba posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych: - z matematyki - to osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 3 - letnią praktykę w prowadzeniu zajęć z matematyki, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z dziećmi, co najmniej status nauczyciela kontraktowanego, - z fizyki - to osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 3 -letnią praktykę w prowadzeniu zajęć z fizyki, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z dziećmi, co najmniej status nauczyciela kontraktowanego, - z chemii - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 3 -letnią praktykę w prowadzeniu zajęć z chemii, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z dziećmi, co najmniej status nauczyciela kontraktowanego, - z ICT - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 3 -letnią praktykę w prowadzeniu zajęć z ICT, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z dziećmi, co najmniej status nauczyciela kontraktowanego. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części III.4)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił takiego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum-xxiwieku-gorzyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, zwana dalej Specyfikacją, udostępniana jest zainteresowanym wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w Gorzycach, przy ul. Raciborskiej 55, (sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Gimnazjum w Gorzycach ul. Raciborska 55 44-350 Gorzyce..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.