Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-20
Gorzyce: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. Gimnazjum XXI wieku.
Numer ogłoszenia: 297544 - 2011; data zamieszczenia: 20.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum w Gorzycach , ul. Raciborska 55, 44-350 Gorzyce, woj. śląskie, tel. 32 453 00 83, faks 32 453 00 83.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. Gimnazjum XXI wieku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w z związku z realizacją projektu pn. Gimnazjum XXI wieku współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zajęcie pozalekcyjne będą prowadzone dla uczniów Gimnazjum w Gorzycach. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdą część będą stanowić poszczególne zajęcia: Część nr 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki Liczba uczestników: 10 grup po 5 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 820 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych) tj. 320 godzin w roku 2011 i 500 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 1 do nr 10 Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Część nr 2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z fizyki/chemii Liczba uczestników: 10 grup po 5 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 820 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych) tj. 320 godzin w roku 2011 i 500 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 11 do nr 20 Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Część nr 3. Zajęcia pozalekcyjne w formie kół zainteresowań z matematyki Liczba uczestników: 7 kół po 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 574 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych) tj. 224 godzin w roku 2011 i 350 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 21 do nr 27 Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Część nr 4. Zajęcia pozalekcyjne w formie kół zainteresowań z fizyki/chemii Liczba uczestników: 5 kół po 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 410 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych) tj. 160 godzin w roku 2011 i 250 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 28 do nr 32 Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Część nr 5. Zajęcia pozalekcyjne w formie kół zainteresowań z ICT Liczba uczestników: 7 kół po 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 574 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych) tj. 224 godzin w roku 2011 i 350 godzin w roku 2012. Zajęcia prowadzone będą według harmonogramów stanowiących załączniki od nr 33 do nr 39 Konkretne godziny poszczególnych zajęć zostaną określone w umowie zlecenia. Zamawiający zapewni materiały niezbędne do prowadzenia zajęć. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. KOD CPV: 80000000-4.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił takiego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił takiego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił takiego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do prowadzenia każdego rodzaju zajęć pozalekcyjnych. Uwaga: osoba posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych: - z matematyki - to osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 3 - letnią praktykę w prowadzeniu zajęć z matematyki, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z dziećmi, co najmniej status nauczyciela kontraktowanego, - z fizyki - to osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 3 -letnią praktykę w prowadzeniu zajęć z fizyki, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z dziećmi, co najmniej status nauczyciela kontraktowanego, - z chemii - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 3 -letnią praktykę w prowadzeniu zajęć z chemii, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z dziećmi, co najmniej status nauczyciela kontraktowanego, - z ICT - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, co najmniej 3 -letnią praktykę w prowadzeniu zajęć z ICT, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w pracy z dziećmi, co najmniej status nauczyciela kontraktowanego. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części III.4)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił takiego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum-xxiwieku-gorzyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, zwana dalej Specyfikacją, udostępniana jest zainteresowanym wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w Gorzycach, przy ul. Raciborskiej 55, (sekretariat)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Gimnazjum w Gorzycach ul. Raciborska 55 44-350 Gorzyce..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Rogów- wykonanie przebudowy rurociągu na rowie Rogów-Bluszczów
- Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo - kosztorysowych dróg gminnych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/ZRID inwestycji drogowych
- Przeprowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku: wolnostojącej rzeźbie św. Jana Nepomucena
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu wizyt zawodoznawczych/wyjazdów w ramach projektu "Fachowcy w Swojej Branży II"
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów"- 2 części zamówienia
- "Przygotowanie i realizacja szkoleń specjalistycznych dla kadry ośrodków wsparcia ekonomii społecznej" - 4 części.
- Przeprowadzenie kursu z podstaw pneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.