Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-21
Łódź: DOSTAWA ORAZ INSTALACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Numer ogłoszenia: 297591 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ORAZ INSTALACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Projekt, którego dotyczy zamówienie, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego - dotyczy: Zadanie nr 1 Zadanie nr 2 Zadanie nr 3 Zadanie nr 4 Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań: Zadanie nr 1 Zestawy komputerowe - 74 szt. Zadanie nr 2 Zestawy komputerowe - 4 szt. Zadanie nr 3 Zestawy komputerowe - 5 szt. Zadanie nr 4 Zestawy komputerowe - 2 szt. Zadanie nr 5 Zestawy komputerowe - 12 szt. Załącznik Nr 5 do SIWZ, stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania przez Zamawiającego praw określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a Ustawy. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA, XI Oddział w Łodzi Nr: 52 1240 3073 1111 0010 0269 1913 6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest dołączenie do oferty kserokopii dokumentu. Oryginał dokumentu wadium w formie niepieniężnej należy złożyć przed terminem składania ofert w Biurze Podawczym Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 8 pok. 403. Dokument należy złożyć w zamkniętej kopercie z oznakowaniem Wadium w postępowaniu: Na dostawę oraz instalację sprzętu komputerowego i oprogramowania Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli rachunek Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed terminem składania ofert. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/zakończył należycie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o łącznej wartości, nie mniej niż: 300.000zł (brutto). Wykonana dostawa powinna dotyczyć zakupu: komputerów osobistych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, należy do oferty załączyć: - Certyfikat EnergyStar 5.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov -do oferty należy załączyć oświadczenie producenta i wydruk ze strony www; - Oświadczenie producenta dotyczące głośności w dB jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie (IDLE) ; - Deklaracja zgodności CE - do oferty załączyć oświadczenie producenta -Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - do oferty należy załączyć oświadczenie producenta i wydruk ze strony www; ponadto do oferty należy dołaczyć: a) Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ; b)Wypełnioną Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu - Załącznik Nr 1a do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al.Piłsudskiego 8, Departament Organizacyjny, Wydział ds. Zamówień Publicznych, pok. 407, piętro IV.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, Biuro Podawcze (Kancelaria) pok.403, piętro IV.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt, którego dotyczy zamówienie, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego - dotyczy: Zadanie nr 1 Zadanie nr 2 Zadanie nr 3 Zadanie nr 4.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- "Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego i niemedycznego do poszczególnych lokalizacji MCM "Górna" w Łodzi".
- Adaptacja pomieszczeń w ZSPM w Łodzi w ramach projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "Stopklatka"
- EZ.28.79.2025 Usługa 2 - letniej pogwarancyjnej obsługi serwisowej dla mammografu typ Selenia Dimensions o nr seryjnym 81005166638 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Sukcesywna dostawa leków, sprzętu, środków dezynfekcyjnych, preparatów weterynaryjnych i farmacji ludzkiej na potrzeby Schroniska dla Zwierząt w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na V części
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.