To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-13
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, monitorów i oprogramowania dla Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie - 6 zadań
Numer ogłoszenia: 297602 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239240 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, monitorów i oprogramowania dla Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie - 6 zadań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Zamawiającego: a) komputerów stacjonarnych - Zadanie nr 1, b) komputerów przenośnych - Zadanie nr 2, c) drukarek, skanerów i urządzeń wielofunkcyjnych - Zadanie nr 3, d) monitorów - Zadanie nr 4, e) programów komputerowych - Zadanie nr 5, f) pozostały sprzęt i akcesoria komputerowe - Zadanie nr 6. Dla Zadań nr 1, 2, 3, 4 oraz nr 6 szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych urządzeń zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Dla Zadania nr 5 szczegółowe wymagania i dane techniczne zamawianych programów komputerowych zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp: Zamawiający - opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia - dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.12.14.10 - Telefaksy 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: - Projektu: Rozwój infrastruktury informatycznej Instytutu Nafty i Gazu oraz utworzenie informacyjnych zasobów nauki w postaci cyfrowej dla branży naftowej i gazowniczej, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013; - Funduszu Spójności oraz budżetu państwa w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ServusComp Popiołek, Kasperski, Będkowski Sp.j., ul. Nowowiejska 1, 30-052 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81962,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98783,76
Oferta z najniższą ceną: 98783,76 / Oferta z najwyższą ceną: 118853,67
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ServusComp Popiołek, Kasperski, Będkowski Sp.j., ul. Nowowiejska 1, 30-052 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49466,91
Oferta z najniższą ceną: 49466,91 / Oferta z najwyższą ceną: 53803,89
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13660,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26138,73
Oferta z najniższą ceną: 26138,73 / Oferta z najwyższą ceną: 26608,59
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11138,88
Oferta z najniższą ceną: 11138,88 / Oferta z najwyższą ceną: 13041,69
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- RESTOR P.Anton, A.Czapski, T.Rostropowicz Sp.j., ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42757,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35325,60
Oferta z najniższą ceną: 35325,60 / Oferta z najwyższą ceną: 43501,41
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Koma Nord Sp. z o.o., ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16811,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20258,10
Oferta z najniższą ceną: 20258,10 / Oferta z najwyższą ceną: 21124,02
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi wsparcia organizacyjnego i merytorycznego Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w realizacji prac na rzecz partnerów ukraińskich.
- Remont lokalu biurowego na parterze budynku przy Placu na Groblach 7 / ul. Tarłowskiej 1 w Krakowie. (12/2025)
- Świadczenie usług rzecznika patentowego w zakresie ochrony praw własności przemysłowej dla IKiFP PAN (KAT-271-2/2025)
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego edycji IX pn.: "Ścianka tenisowa w Czyżynach", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników gmin z terenu województwa małopolskiego w zakresie obowiązku przygotowania i złożenia sprawozdania wójta, burmistrza lub prezydenta miasta z realizacji zadań...
- Zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa laptopów, monitorów interaktywnych, czytników e-booków, wirtualnego laboratorium chemicznego oraz przyrodniczego dla ZS w Sokołowie Młp."
- Dostawa oprogramowania antywirusowego w celu wzmocnienia cyberbezpieczeństwa urzędu gminy i jednostek podległych
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach realizacji projektu "Mazowsze bez smogu"
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- D/05/2025 Sukcesywny zakup i dostawa (przez okres 12 miesięcy) licencji na oprogramowanie dostępne w ramach jednego, zbiorowego programu licencjonowania, dedykowanego dla sektora edukacji (...)
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.