eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniawyłonienie Wykonawców, którzy na podstawie zawartej umowy zobowiążą się do dostarczenia Zamawiającemu 1 szt. samochodu osobowego typu HATCHBACK o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Gdynia: wyłonienie Wykonawców, którzy na podstawie zawartej umowy zobowiążą się do dostarczenia Zamawiającemu 1 szt. samochodu osobowego typu HATCHBACK o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ
Numer ogłoszenia: 297640 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, faks 058 6669226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawców, którzy na podstawie zawartej umowy zobowiążą się do dostarczenia Zamawiającemu 1 szt. samochodu osobowego typu HATCHBACK o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: A/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu osobowego typu HATCHBACK, o minimalnych parametrach technicznych określonych w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. B/ Wymagania odnośnie realizacji dostawy opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. C/ Termin dostawy przedmiotu zamówienia - do 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy. D/ Miejscem dostawy jest: Parking Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia jest Pan Ryszard Kot tel.058/666-92-21, 693-600-690. E/ Termin płatności - 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Załącznik Nr 1 - sprawa 2531-PN-10/09- opis przedmiotu zamówienia Specyfikacja techniczna na samochód osobowy typu HATCHBACK - wymagania minimalne - Lp. Parametry Charakterystyka/minimalne wymagania 1. Rodzaj pojazdu Fabrycznie nowy samochód osobowy - rok produkcji 2009, do przewozu minimum 5 osób 2. Charakterystyka ogólna Pojazd musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów ruchu drogowego Kolor pojazdu: ciemnozielony lub granatowy lub bordowy lub czerwony lub czarny (wszystkie odcienie) Nadwozie 5-drzwiowe, typu hatchback Samochód musi być rejestrowany w dowodzie rejestracyjnym na 5 miejsc Bezpieczeństwo Przednie poduszki powietrzne (kierowca i pasażer) Klimatyzacja manualna Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa przednich foteli z regulacją wysokości i napinaczami ABS Światła przeciwmgielne przednie Regulacja świateł przednich z miejsca kierowcy Trzecie światło stopu Centralny zamek Autoalarm Immobiliser Przednie zagłówki foteli z regulacją wysokości 3. Charakterystyka techniczna Silnik Klasa pojemności silnika o oznaczeniu handlowym max. 1.4 (poj. silnika) Moc jednostki napędowej minimum 80 KM Zapłon iskrowy Wtrysk wielopunktowy Rodzaj silnika: benzynowy Układ napędowy Skrzynia biegów: 5-biegowa + bieg wsteczny, manualna. Napęd przedni Układ kierowniczy ze wspomaganiem Masy i wymiary Ładowność: minimum 400 kg Długość: min. 3900 mm Szerokość: min. 1650 mm Rozstaw osi min. 1460 mm Pojemność przestrzeni bagażowej bez złożonych siedzeń tylnych: min. 270 l Zużycie paliwa Maksymalne zużycie paliwa, cykl miejski do 8,0 l/100 km cykl pozamiejski do 6,0 l/100 km Pozostałe wymagania: a/ komplet opon zimowych, b/ pełnowymiarowe koło zapasowe, c/ apteczka pierwszej pomocy, d/ gaśnica samochodowa, e/ dywaniki gumowe - komplet (przód i tył) f/ trójkąt odblaskowy g/ tapicerka w kolorze ciemnym h / instalacja radiowa - radio z odtwarzaczem CD + antena + min. 2 głośniki 4. Wymagania dodatkowe Oferowany pojazd musi być/posiadać: 1. Homologację umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu na obszarze Polski /stosowny dokument w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed zawarciem umowy/. 2. Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdu, ze zniesieniem udziału własnego - roczne (pakiet ubezpieczeniowy obejmujący OC/AC/NW oraz Assistance 24h) 3. Kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu. 4. Gwarancja: min. 36 m-cy lub przebieg min. 100 tys. km (w zależności co pierwsze nastąpi) na podzespoły pojazdu i lakier oraz min. 6 lat na perforację nadwozia. 5. Serwis Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie kraju, w tym na terenie województwa pomorskiego (z podaniem adresu i nr telefonu) 6. Warunki klimatyczne pracy pojazdu Samochód musi być zdolny do pracy w temperaturze od - 300C do +400C.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 4.2. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, 4.3.złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego Opis sposobu dokonywania oceny: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE DOSTARCZYĆ MAJĄ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz autoryzowanych stacji obsługi (ASO) na terenie kraju. Zamawiający nie dopuszcza możliwości braku Autoryzowanej Stacji Obsługi na terenie województwa pomorskiego - wymagane jest podanie adresu i numeru telefonu. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.