eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-21

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 297663 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny , ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6282741, 2347507, faks 022 6282741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa sprzętu komputerowego - zestawów komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek, skanera, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy awaryjnych (UPS), serwera, notebooków, dysków zewnętrznych, pokrowców na dysk, pendrivów, myszy komputerowych oraz napędu optycznego wraz z dokumentacją techniczną, 2) świadczenie usług w ramach serwisu gwarancyjnego. Zamówienie realizowane będzie w czterech częściach: CZĘŚĆ 1 - Zestawy komputerów stacjonarnych; CZĘŚĆ 2 - Monitory, drukarki, skaner, urządzenia wielofunkcyjne, zasilacze awaryjne; CZĘŚĆ 3 - Serwer; CZĘŚĆ 4 - Notebooki oraz akcesoria ( dyski zewnętrzne, pendrivy, myszy komputerowe).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 48.82.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg reguły spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, że w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę urządzeń/sprzętu o wartości porównywalnej z łączną ceną brutto oferty ( przez łączną cenę brutto oferty rozumie się sumę cen brutto wszystkich części zamówienia, których dotyczy oferta) i potwierdzi to złożeniem dokumentów wymienionych w p. III.4.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Specyfikacje techniczne wszystkich oferowanych urządzeń i podzespołów sporządzone zgodnie z opisem w SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą - aktualne zaświadczenie lub kopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty 3) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów 4) wypełnione formularze cenowe

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty mogą zostać wprowadzone w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i dotyczyć mogą: 1) specyfikacji dostarczonego sprzętu w sytuacji, gdy w chwili realizacji zamówienia wyszczególniony w ofercie Wykonawcy sprzęt jest niedostępny - Wykonawca może dostarczyć sprzęt równoważny, to znaczy o parametrach technicznych i jakości nie gorszej niż sprzęt wyszczególniony w ofercie pod warunkiem uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego; 2) wartości podatku VAT w sytuacji gdy: a) nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; b) [dotyczy części 1-3] Zamawiający nie uzyska zaświadczenia z MNiSW, że zamawiany sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej; 3) terminu realizacji umowy/części umowy, w sytuacji gdy ze względów organizacyjnych lub losowych Zamawiający zmuszony będzie do przesunięcia terminu dostawy/dostawy częściowej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p.51, fax: 022 234-71-01, e-mail: akrynska@ch.pw.edu.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 162 (Biuro Dziekana).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerów stacjonarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 1 zamówienia są 3 różne typy komputerów stacjonarnych, łącznie 20 szt. Zamówienie powinno być zrealizowane w ciągu 3 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, że Zamawiający uzyskał zaświadczenie z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, że zamawiany sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej, niezbędne do zastosowania stawki VAT 0%. W związku z tym, że zaświadczenie takie wydawane jest w trybie administracyjnym okres oczekiwania na nie wynosi do 30 dni od daty złożenia wniosku o wydanie takiego zaświadczenia. Dlatego maksymalny termin wykonania umowy może wynieść do 55 dni od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitory, drukarki, skaner, urządzenia wielofunkcyjne, zasilacze awaryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 2 zamówienia są: 1) monitory - 21 szt. (3 różne typy); 2) drukarki - 11 szt. (3 różne typy- atramentowe, laserowe monochromatyczne i kolorowe; 3) skaner - 1 szt., 4) urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt.; 5) zasilacze awaryjne - 6 szt. Zamówienie powinno być zrealizowane w ciągu 3 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, że Zamawiający uzyskał zaświadczenie z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, że zamawiany sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej, niezbędne do zastosowania stawki VAT 0%. W związku z tym, że zaświadczenie takie wydawane jest w trybie administracyjnym okres oczekiwania na nie wynosi do 30 dni od daty złożenia wniosku o wydanie takiego zaświadczenia. Dlatego maksymalny termin wykonania umowy może wynieść do 55 dni od daty podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 3 zamówienia jest serwer - 1 szt. Zamówienie powinno być zrealizowane w ciągu 3 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, że Zamawiający uzyskał zaświadczenie z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, że zamawiany sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej, niezbędne do zastosowania stawki VAT 0%. W związku z tym, że zaświadczenie takie wydawane jest w trybie administracyjnym okres oczekiwania na nie wynosi do 30 dni od daty złożenia wniosku o wydanie takiego zaświadczenia. Dlatego maksymalny termin wykonania umowy może wynieść do 55 dni od daty podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Notebooki oraz akcesoria ( dyski zewnętrzne, pendrivy, myszy komputerowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 4 zamówienia jest dostawa notebooków - 4 szt. (4 różne typy) oraz akcesoriów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.