Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-21
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 297663 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny , ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6282741, 2347507, faks 022 6282741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa sprzętu komputerowego - zestawów komputerów stacjonarnych, monitorów, drukarek, skanera, urządzeń wielofunkcyjnych, zasilaczy awaryjnych (UPS), serwera, notebooków, dysków zewnętrznych, pokrowców na dysk, pendrivów, myszy komputerowych oraz napędu optycznego wraz z dokumentacją techniczną, 2) świadczenie usług w ramach serwisu gwarancyjnego. Zamówienie realizowane będzie w czterech częściach: CZĘŚĆ 1 - Zestawy komputerów stacjonarnych; CZĘŚĆ 2 - Monitory, drukarki, skaner, urządzenia wielofunkcyjne, zasilacze awaryjne; CZĘŚĆ 3 - Serwer; CZĘŚĆ 4 - Notebooki oraz akcesoria ( dyski zewnętrzne, pendrivy, myszy komputerowe).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 48.82.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg reguły spełnia - nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, że w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę urządzeń/sprzętu o wartości porównywalnej z łączną ceną brutto oferty ( przez łączną cenę brutto oferty rozumie się sumę cen brutto wszystkich części zamówienia, których dotyczy oferta) i potwierdzi to złożeniem dokumentów wymienionych w p. III.4.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Specyfikacje techniczne wszystkich oferowanych urządzeń i podzespołów sporządzone zgodnie z opisem w SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą - aktualne zaświadczenie lub kopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty 3) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów 4) wypełnione formularze cenowe
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty mogą zostać wprowadzone w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i dotyczyć mogą: 1) specyfikacji dostarczonego sprzętu w sytuacji, gdy w chwili realizacji zamówienia wyszczególniony w ofercie Wykonawcy sprzęt jest niedostępny - Wykonawca może dostarczyć sprzęt równoważny, to znaczy o parametrach technicznych i jakości nie gorszej niż sprzęt wyszczególniony w ofercie pod warunkiem uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego; 2) wartości podatku VAT w sytuacji gdy: a) nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; b) [dotyczy części 1-3] Zamawiający nie uzyska zaświadczenia z MNiSW, że zamawiany sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej; 3) terminu realizacji umowy/części umowy, w sytuacji gdy ze względów organizacyjnych lub losowych Zamawiający zmuszony będzie do przesunięcia terminu dostawy/dostawy częściowej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p.51, fax: 022 234-71-01, e-mail: akrynska@ch.pw.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 162 (Biuro Dziekana).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerów stacjonarnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 1 zamówienia są 3 różne typy komputerów stacjonarnych, łącznie 20 szt. Zamówienie powinno być zrealizowane w ciągu 3 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, że Zamawiający uzyskał zaświadczenie z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, że zamawiany sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej, niezbędne do zastosowania stawki VAT 0%. W związku z tym, że zaświadczenie takie wydawane jest w trybie administracyjnym okres oczekiwania na nie wynosi do 30 dni od daty złożenia wniosku o wydanie takiego zaświadczenia. Dlatego maksymalny termin wykonania umowy może wynieść do 55 dni od daty podpisania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitory, drukarki, skaner, urządzenia wielofunkcyjne, zasilacze awaryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 2 zamówienia są: 1) monitory - 21 szt. (3 różne typy); 2) drukarki - 11 szt. (3 różne typy- atramentowe, laserowe monochromatyczne i kolorowe; 3) skaner - 1 szt., 4) urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt.; 5) zasilacze awaryjne - 6 szt. Zamówienie powinno być zrealizowane w ciągu 3 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, że Zamawiający uzyskał zaświadczenie z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, że zamawiany sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej, niezbędne do zastosowania stawki VAT 0%. W związku z tym, że zaświadczenie takie wydawane jest w trybie administracyjnym okres oczekiwania na nie wynosi do 30 dni od daty złożenia wniosku o wydanie takiego zaświadczenia. Dlatego maksymalny termin wykonania umowy może wynieść do 55 dni od daty podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.21.61.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 3 zamówienia jest serwer - 1 szt. Zamówienie powinno być zrealizowane w ciągu 3 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, że Zamawiający uzyskał zaświadczenie z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, że zamawiany sprzęt przeznaczony jest dla placówki oświatowej, niezbędne do zastosowania stawki VAT 0%. W związku z tym, że zaświadczenie takie wydawane jest w trybie administracyjnym okres oczekiwania na nie wynosi do 30 dni od daty złożenia wniosku o wydanie takiego zaświadczenia. Dlatego maksymalny termin wykonania umowy może wynieść do 55 dni od daty podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 55.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Notebooki oraz akcesoria ( dyski zewnętrzne, pendrivy, myszy komputerowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem CZĘŚCI 4 zamówienia jest dostawa notebooków - 4 szt. (4 różne typy) oraz akcesoriów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu do tworzenia i przechowywania kopii zapasowych, obejmującego pamięci masowe typu NAS oraz urządzenia do deduplikacji danych wraz z licencjami i szkoleniami - w podziale na 2 części
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- "Zakup 14 zestawów komputerowych oraz 9 notebooków dla pracowników Filii AWF"
- Dostawa sprzętu, oprogramowania z usługą wdrożenia"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w gm. Oborniki Śl. oraz MGOPS" i dostawa pakietów biurowych:Edukacja dla przyszłości w Gminie Oborniki Śl.
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Krajenka.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





